Xbox-spelare bäst i sängen

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag går ner i min säkra bunker nu.

Nu jävlar ska jordfräsen fram, this was uncalled for!
Nä men seriöst vilken löjlig forskning helt ärligt..

Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

WOOHOO!!! Jag spelar på samtliga format, alltså är jag en:

https://www.youtube.com/embed/l1AiypRfTfc

Precis så jag tänkte!

Also: Över 30 kommentarer på en timme.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag har skit svårt att se poängen här... finns det ens en?

Ibland anar jag att fZs skribenter har skit tråkigt på jobbet så kommer en sådan här text, bara för att hetsa de små

Bra eller dåligt, upp till var och en att avgöra. Som vanligt så står jag i mitten och ler ^^

Sluta hata xbox så mkt pc människor, kan d vara poängen tro?

Själv spelar jag allt men föredrar pc då man har mer att välja på samt att man kan göra så mkt annat än att "bara" spela spel

Medlem

OBJECTION!

VoucherCodesPro kunde omöjligt ha genomfört denna undersökningen!

En hand kan varken höra eller läsa.

Medlem

Skönt att man föredrar det billigaste alternativet

Medlem

lol


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Har det kanske inte lite mer att göra med att många som spelar på konsol inte är så himla seriösa?

De kanske inte spenderar stor del av sin lediga tid framför spelkonsolen som en PC-spelare som lagt ner tusenlappar och åter tusenlappar på komponenter och tillbehör kanske gör?

Medlem

FZ, lägg av.

Medlem

PC spelare kanske utgörs av en större del nördar, och inte den moderna nörden som är "cool" nu för tiden, medans dom som lirar xbox är lite mer casual och kan föra sig i sociala sammanhang och fått ligga lite mer på vägen

Medlem
Skrivet av Deli:

PC spelare kanske utgörs av en större del nördar, och inte den moderna nörden som är "cool" nu för tiden, medans dom som lirar xbox är lite mer casual och kan föra sig i sociala sammanhang och fått ligga lite mer på vägen

Skrivet av Samurai237:

Har det kanske inte lite mer att göra med att många som spelar på konsol inte är så himla seriösa?

De kanske inte spenderar stor del av sin lediga tid framför spelkonsolen som en PC-spelare som lagt ner tusenlappar och åter tusenlappar på komponenter och tillbehör kanske gör?

Kanske det har att göra med att denna undersökning är helt värdelös då den som så många andra mindre seriösa undersökningar bara har hittat ett samband mellan två saker som egentligen inte har med varandra att göra?

Bara för att två saker inträffar samtidigt, behöver det inte betyda att det ena har inträffat bara för att det andra gjorde det, eller för att båda är effekten av samma orsak.

// edit: infogade ett citat till


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Adderas det om man spelar på fler konsoller? Jag har 9 vid min TV och 2 gamingdatorer.

Medlem

Som snart när pensionär kan jag säga att jag lätt och ledigt byter ut lite sex mot mer spel. Jag kommer sitta på hemmet och gapa framför en dator eller en tv tills jag välter och dör.


signatur
Medlem

Så, xbox spelare är bättre i sängen, då bör PC spelare vare bättre gamers då?


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Så, xbox spelare är bättre i sängen, då bör PC spelare vare bättre gamers då?

Tror inte xbox-spelare kommer argumentera på den punkten. =P


signatur
Medlem
Skrivet av Pålis:

Det är ju självklart, Xbox spelare har ju störst gamepad, PS spelare har minst gamedpad och pc spelare mus.

Storleken spelar ingen roll säger brudarna, men dom tänker stort.

Tangentbord?

Inaktiv

Aftonbladet har en efterlysning på en artikel de tappat bort.

Medlem

Varför hamnade jag plötsligt på Nyheter24?

Medlem
Medlem

Varför skriver ni sån här skit?

Medlem
Skrivet av Jozo:

Men herregud! Det här var nästan lägre än aftonbladet...

Nån som inte har en Xbox månntro?

Nä men jag håller med. Riktigt löjlig undersökning. Mitt Xbox gick sönder, men inte fan dog sexlivet bara för det.

Medlem

Men tagga ner! Är det här nåt å bli sur för? Pc-spelare som känner sig träffade eller?

Inaktiv

Jag har tre Xboxar hemma, är det därför jag har så svårt för att vara trogen?

Medlem

Fan också...

Medlem
AW8
Medlem

Riktiga hardcore PC-spelare behöver ingen partner - de plockar ur en fläkt och oljar in fronten.


signatur

PC gamer 'til I die.

Hur är det om man spelar på både alla konsoler och datorn?

Medlem
Skrivet av AW8:

Riktiga hardcore PC-spelare behöver ingen partner - de plockar ur en fläkt och oljar in fronten.

Talar du efter egen erfarenhet nu?

Medlem

Hmmm det enda jag inte har är just en 360...


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Tycker vi skapar en liten sekt kring min bunker, där jag är andlig ledare och tillber apokalypsens bringare. Mattias är hans namn och kallas för the destroyer of internets.

Jag lovar att inte bli till Hans Schejke, med tanke på min glesa skäggväxt.

...will there be gang bang?

Skriv svar