Xbox-spelare bäst i sängen

oroa er inte det är bara en fråga om särskrivning, slarv och lite betoningsfel. "Xbox spelas bäst i sängen" ska det såklart vara. Att blanda ihop s och re kan hända även den bäste!

Medlem

Word.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag går ner i min säkra bunker nu.

All your base are belong to us.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Siaél:

Finns det internet och plats kvar i bunkern?

Är det stor poäng med att gå ned i bunkern om den har Internets?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Det värsta med detta är alla 14-åringar som kommer ta detta på fullt allvar

Medlem

Hahaha det här var banne mig den roligaste rubriken på länge! Seriöst FZ...ibland undrar jag vad ni håller på med Man behöver inte publicera ALLA nyheter...

EDIT: Ni glömde nämna att undersökningen gällde UK gamers The study, by VoucherCodesPro, polled 1,747 partners of gamers in the UK, as part of research into the effect playing games has on relationships. Så alla svenska PC gamers behöver inte känna sig sårade... Frågan är vad man klassas som när man lirar på både 360 och PC.... average?

Medlem
Skrivet av Cortex:

Hahaha det här var banne mig den roligaste rubriken på länge! Seriöst FZ...ibland undrar jag vad ni håller på med Man behöver inte publicera ALLA nyheter...

Why so serious?

Jag tycker det är kul med lite mindre seriösa saker med jämna mellanrum. Så länge det inte blir för ofta så


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag går ner i min säkra bunker nu.

"Vault 69"?

Puns aside... släpp in mig för bövelen!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cortex:

Hahaha det här var banne mig den roligaste rubriken på länge! Seriöst FZ...ibland undrar jag vad ni håller på med Man behöver inte publicera ALLA nyheter...

Vår nyhetsstrategi har bara en stor bild på Pikachu.


signatur
Medlem

vad har sånt här larv på en "seriös" site att göra?


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Inte alls konstigt. Det är ju inte direkt sexigt med WoW.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ooo...kay...

Och undersökningar visar även på att stekt, grillad, friterad, salt samt söt mat är livsfarlig. Med andra ord, vi är alla redan döda... Eller?

Sådant här hör inte hemma bland riktiga nyheter.

Medlem

Äntligen! Då är kriget mellan Konsoll och PC över nu haha

Medlem

Låter jävligt rimligt, jag tror min sexuella förmåga * timmar framför datorn i veckan sorterat årsvis gör ett stort jävla kryss på en graf.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vad räknades som PC-spelare? Folk som spelar Facebook-spel och Tetris?

eld
Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

...Mer eftersträvansvärt vore väl att andelen nyheter som inte är nyheter borde vara noll? Vi tycks ju alla vara överens om att den här studien verkar hålla minst sagt tveksam nivå....

Precis, om jag vågar dra parallellen med den nuvarande diskussionen om jämställdhet och sexism i spelindustrin så inser man även där att varenda lilla detalj medför till ett större problem, även om man som spelutvecklare inte lider lika mycket av mindre seriös speljournalistik

I slutändan så medför varenda lilla artikel som denna till det som vi kan kalla den mindre seriösa journalistiken och vi hade alla mått bättre om antal vore lika med 0 iom att den seriösa speljournalistiken är otroligt svårt att hitta när man kollar på det stora hela.

Inaktiv
Skrivet av Cortex:

EDIT: Ni glömde nämna att undersökningen gällde UK gamers The study, by VoucherCodesPro, polled 1,747 partners of gamers in the UK, as part of research into the effect playing games has on relationships. Så alla svenska PC gamers behöver inte känna sig sårade... Frågan är vad man klassas som när man lirar på både 360 och PC.... average?

Spela roll. Allas svar i undersökningen är personliga. Variationen mellan Wii- & Xbox-spelare som var "good or above" är vad man förväntar sig i sånna relativt små undersökningar; 47% vs 54%. Man nämner inte ens vilken procent PC-spelare ligger på. Dessutom länkas inte själva undersökningen.

Killmonday Games

Hur är det med ps3 spelare då? Blueballs


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Som några sagt tidigare så är kommentarerna nästan roligare än artikeln i sig, good job! Anyway , varför måste folk ta allt i livet så jädra seriöst? En artikel som inte är fakta men en kul undersökning. De frågade väl flest glada med xbox. Det kunde säkerligen varit annatvresultat om de frågat i en annan stad eller annat land.
FZ fortsätt med vad ni gör, publicera blandade artiklar seriösa och en del roliga, då blir allt genast roligare!
Sen kan resultaten bero på att xbox som har kinect o wii är wii, vilket skiljer sig från andra konsoler ju. De frågade inte bara BF3 spelare direkt utan säkert casual spelare också! Kinect o Wii=bättre kondition o uthållighetspel

Inaktiv

Är det här seriöst? Pinsam nyhet.

Medlem

Jag saknar ord...

Medlem
Skrivet av Jason Statham:

Är det här seriöst? Pinsam nyhet.

ja eftersom tidningen Ding ding värld inte längre har en utgivare så var ju aftonbladet och FZ tvugna att plocka upp bollen...


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Vågar man gissa på att de kanske var så att dom flesta pc spelarna inte ens hade någon partner som kunde svara och därför fick man däng på automatik?

Inaktiv

Jag vet varför denna undersökning inte är att lita på, jämför det med spelandet, såhär är det:

Alla konsolkramare med partners tror ju att deras lilla konsol är så bäst och överlägsen, men bara för att dom aldrig testat något annat, dvs brist på erfarenhet, kunskap och ren hjärnmassa.

Vi som tillhör glorius pcgaming master race har ju testat allt, och vet ju också vad som är bäst, dvs vi i sängen och framför datorn.

Alltså är konsolkramarna helt ute o cyklar när dom är "bäst i sängen", dom suger allihopa, dom vet bara inte bättre.

Det finns en variabel till att ta hänsyn till, och det är två pcgamers som har sex, båda förväntar sig det bästa, och är med all säkerhet jävligt duktiga på det, men båda är så jävla kritiska att man aldrig blir riktigt nöjd. Konsolkramarna däremot, dom är nöjda med att torrjucka lite o tycker att det är 10/10, som autoaim i CoD ungefär. Men vi vet ju alla att det är skit.

/läs ovanstående utan någon ironi alls i kroppen

Medlem
Skrivet av Jozo:

Men herregud! Det här var nästan lägre än aftonbladet...

Vadå? Med andra ord spelar du på Pc


signatur

Requiēscat in pāce ~

phi
Medlem

Vore ju inte alls så förvånande om det faktiskt är så egentligen.

Om man ser till det faktum att PC-spelare anser sig vara "bättre" spelare och allmänt överlägsna konsolspelare (för vi vet ju alla här att man är ingen riktig gamer om man spelar på konsol!) så kan man lätt dra slutsatsen att en stereotypisk PC-spelare är någon som är en ganska socialt obekväm nörd, som gillar att bygga egna datorer, gillar teknik och som gärna spenderar större delen av sin lediga tid med datorn. Utelivet, tjejer och socialt umgänge känns jävligt skrämmande. Tänk er den där tystlåtna killen som står i baren med en stor stark och som knappt vågar ta ögonkontakt med andra människor. Där har du en PC-spelare.

Tar du däremot en casualspelande xbox-spelare som spelar max ett par timmar i veckan, som inte har något större intresse av datorer mer än att hans laptop fungerar för porrsurfa, läsa aftonbladet, maila och kolla facebook. Ja, då har den här personen helt plötsligt mycket mer tid över till annat än att sitta på arslet framför en skärm. Tid som spenderas med vänner, tid som spenderas ute bland folk, till träning, på fester, på krogen... eller med åderpålen mellan benen på ett sliddjur. Där har du en xbox-spelare.

Vem är du?

Medlem

Phi: En man som inte gärna använder ord som sliddjur.

Skriv svar