Vem äger No One Lives Forever?

Robot
Vem äger No One Lives Forever?
Medlem
Vem äger No One Lives Forever?

Har mycket fina minnen från första spelet, spelet hade en mycket speciell charm och bra humor.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Gonathay:

Har mycket fina minnen från första spelet, spelet hade en mycket speciell charm och bra humor.

Håller med, riktigt bra spel och en cool hjältinna.

Medlem

Två riktigt underbara spel. Synd att en trea aldrig blivit av, men det är ju förståeligt varför när man ser på klippet. Vilken röra.

Medlem

Ettan var såååå bra!

Medlem

Jag älskade NOLF 1/2, har fortfarande kvar CD-skivorna men dessvärre funkar dom inte på Win7 så kan inte spela om dom.
Jag hoppas på fortsättning av den serien, var så sjukt bra spel.

Medlem

funkar visst på windows 7 ---- google it. Har för mig att jag fick köra i compability mode/admin mode för att få igång det. klarade båda för 3 månader sedan på min win 7 burk.

Medlem

NOLF serien var så bra, vill ha 3an

Medlem

"You look like you need a monkey"
-Excuse me?
"I have a very fine monkey for you, only 20 american dollars..."
......

Vill gärna ha tillbaks NOLF med samma sköna humor och Cate Archer i up-to-date grafik.
Hon skall ha samma accent, stil och utseende och hon förblir nummer ett bland spelkaraktärerna.

Badedum!

Medlem

Jag hoppas på en trea eller en bra och värdig remake, dom behöver inte ändra något annat än grafiken

Medlem

Senast jag lirade detta spel så gick jag i lågstadiet =D

Medlem

NOLF var ett av de bästa spelen någonsin vid släpp. Underbara minnen och en fantastisk humor!

Medlem

Gillade det starkt, körde både 1an o 2an en massa. Hoppas dom reder ut det o väcker liv i serien!

Medlem

Har inte kört klart första spelet men det är helt klart ett av Monoliths bästa och jag gillade humorn i spelet.

http://www.youtube.com/watch?v=-f6DcF6DgM4

Från den tiden då spelen lät en tänka själv, som jag saknar den. Hoppas de kommer fram till vem som äger rättigheterna och sedan släpper båda spelen på Gog och Steam.

Medlem

Nooooo. Det är dåliga nyheter i sig. Älskar den spel serien.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Free for all! Gogogogogo!

Älskade NOLF 1


signatur

Nämen!

Medlem

the pain is excruciating-en väldans otäck karaktär från nolf2

Medlem

Om man inte vet vem som äger en licens, så använder man den och ser vem som anser sig vilja stämma en sedan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har det redan gått tretton år sedan originalet kom ut? Jisses vad tiden går...


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Ett av världens bästa spel. Gärna en 3:a tack, så snart de vet vem som äger vad.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Hipshot:

Om man inte vet vem som äger en licens, så använder man den och ser vem som anser sig vilja stämma en sedan.

Let's do it!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ge oss en trea för bövelen! Vet ingen vem som äger det är det ju up to grabs, så sätt igång någon! Men gör det rätt.

Medlem

Jag spelar det första No one lives forever nu och det är mycket bättre än jag förväntade mig, det håller än idag med andra ord

Jag förstår verkligen varför folk kallar det här för ett av tidernas bästa fps <3 Hoppas alla kostymer löser mysteriet med vem som äger licensen och ger uppdraget till en riktigt erfaren fps utvecklare


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det är bättre att licensen försvinner i glömska än att den blir våldtagen av Activision...

Shogo M.A.D också...

Sad but true

Medlem
Skrivet av igulfast:

Det är bättre att licensen försvinner i glömska än att den blir våldtagen av Activision...

Shogo M.A.D också...

Sad but true

Amen, brother


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har undrat över detta också, och varför inte spelen finns på Steam/GOG osv.

Medlem

Första spelet var riktigt bra, fast try and error stealth var riktigt jobbigt. Andra kändes fördummat och Cates röstskådespelare var inte lika bra.

Medlem

Shogo!!!!
Å ma gad vilka minnen från gamla lan det ordet väckte!
Tempot och vansinnet i det liret är fortfarande svårslaget än idag. Mech madness at its best!
En nyversion av det är något jag lätt skulle ta upp plånboken för på kickstarter.

Skrivet av Madthought:

Shogo!!!!
Å ma gad vilka minnen från gamla lan det ordet väckte!
Tempot och vansinnet i det liret är fortfarande svårslaget än idag. Mech madness at its best!
En nyversion av det är något jag lätt skulle ta upp plånboken för på kickstarter.

Haha, "Å ma gad..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bananskal + coop


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

12
Skriv svar