Watch Dogs
Ubisoft Montreals actiontitel Watch Dogs har imponerat på många sedan det hyllade avtäckandet på E3 förra sommaren men vi ville veta mer om detaljerna.
#watch-dogs, #ubisoft-montreal
Är väldigt intresserad av spelet efter dom båda videoklippen, dock som alltid när det kommer till spel som lovar mycket försöker jag hålla ner förhoppningarna så mycket som möjligt så man inte blir besviken
Försöker också hålla mig måttligt hypad, men de gör det f-n inte lätt
Vi kallar det "mjuka lås", vilket syftar på att vi inte skapar omöjliga barriärer (såsom osynliga väggar) för att hindra spelarna men vi gör vägen mindre uppenbar.
Hur ska man tolka detta?
Kanske lite som i GTA IV där man får automatiskt polis-pådrag och överfarten till "mjukt låsta" delar är försvårad men inte låst med stängda broar och liknande skulle jag kunna tänka mig.
Vi kallar det "mjuka lås", vilket syftar på att vi inte skapar omöjliga barriärer (såsom osynliga väggar) för att hindra spelarna men vi gör vägen mindre uppenbar.
Hur ska man tolka detta?
Som att gränserna är mer sömlöst integrerade i världen? Det är vad jag antar i alla fall.
"JM: Om du tror att du är ensam – tänk igen. För i Watch Dogs är allt och alla uppkopplade och en del av samma nätverk. Det är massvis av information på gång om våra planer för onlinedelen och multiplayer. Vi kan inte bärga oss att berätta mer för er."
Låter nästan som Sim City det här. Får man inte spela offline i det här spelet heller?
Tycker inte han svarar så bra på första frågan. Så man kan stoppa brott utan att döda någon? Eller dödar man folk via smygande, skjutandes, eller hacka en dator så han får elshock? Eller kan man helt enkelt sätta handfängsel tillkalla myndigheter, likt Batman?
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/