Idag släpps Bioshock Infinite – se lanseringsfilmen

Robot
Idag släpps Bioshock Infinite – se lanseringsfilmen

Ken Levines himmelsvision har äntligen gått i mål. Detta firar vi med lanseringstrailern.

#bioshock-infinite


Medlem
Idag släpps Bioshock Infinite – se lanseringsfilmen

Japp, idag släpps Bioshock: Infinite och jag ska jobba ett 24-timmarspass, gissa vad jag kommer gå och tänka på hela dagen...

k3m
Medlem

Härlig musik i trailern Någon som vet vem som sjunger?

Medlem
Skrivet av k3m:

Härlig musik i trailern Någon som vet vem som sjunger?

Nico Vega - Fury Oh Fury

Medlem

Helt ok spel. Tråkiga fiender dock.

Medlem
Skrivet av Ahlbeck:
Skrivet av k3m:

Härlig musik i trailern Någon som vet vem som sjunger?

Nico Vega - Fury Oh Fury

Annan skön låt med Nico Vega är beast

Medlem

Sådan här action har jag längtat efter lääääääänge! LOOOVE!

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Ahlbeck:
Skrivet av k3m:

Härlig musik i trailern Någon som vet vem som sjunger?

Nico Vega - Fury Oh Fury

Annan skön låt med Nico Vega är beast

Absolut

Medlem

Aaaand it's wonderful

Medlem

Har nästan lirat klart Infinite, och det är INTE bättre än BIO 1 eller 2, den saken är klar!!!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av Ahlbeck:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av Ahlbeck:
Skrivet av k3m:

Härlig musik i trailern Någon som vet vem som sjunger?

Nico Vega - Fury Oh Fury

Annan skön låt med Nico Vega är beast

Absolut

Låten Burn Burn är en kanonlåt också!


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Har nästan lirat klart Infinite, och det är INTE bättre än BIO 1 eller 2, den saken är klar!!!

Nej men det visste vi väl redan? Eller hur kan någon ha missat det?

Dock tycker jag det är tråkigt att spelet mer känns som en lång interaktiv film än ett riktigt spel. :/

Medlem

Men Unholy Crap vilket dåligt spel det var...

Medlem
Skrivet av GAMERZQNE:

Men Unholy Crap vilket dåligt spel det var...

Nu tycker jag allt att du överreagerar lite. Fast om du verkligen, verkligen, tycker att spelet inte var bra. Eller "Unholy Crap vilket dåligt spel" du kallade det så kan du väl hålla det för dig själv? Din kommentar kommer bara att reta upp folk, vilket är fruktansvärt onödigt.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Ja det tyckte jag. Ser det mer som en varning till folk att de kanske ska kolla gameplay mm och läsa kommentarer om spelet så de inte köper spelet i blindo och betalar 600kr bara för att det fått bra omdömen på spelsidorna, för att sen sitta där och vara besviken på spelet. Att du retar dig på det och kommenterar vad jag tycker, tycker jag är onödigt.

Medlem
Skrivet av GAMERZQNE:

Ja det tyckte jag. Ser det mer som en varning till folk att de kanske ska kolla gameplay mm och läsa kommentarer om spelet så de inte köper spelet i blindo och betalar 600kr bara för att det fått bra omdömen på spelsidorna, för att sen sitta där och vara besviken på spelet. Att du retar dig på det och kommenterar vad jag tycker, tycker jag är onödigt.

Du kanske ska berätta just varför det är "dåligt"?

Medlem
Skrivet av GAMERZQNE:

Ja det tyckte jag. Ser det mer som en varning till folk att de kanske ska kolla gameplay mm och läsa kommentarer om spelet så de inte köper spelet i blindo och betalar 600kr bara för att det fått bra omdömen på spelsidorna, för att sen sitta där och vara besviken på spelet. Att du retar dig på det och kommenterar vad jag tycker, tycker jag är onödigt.

Du kanske ska berätta just varför det är "dåligt"?

Medlem

Alright, för det första så visade de upp gameplay och trailers på spelet som gjorde mig sugen på spelet.
Men Många av de coola delarna var inte med i spelet alls tex vissa "rails" och plattformar. Den där hästen såg jag inte skymten av heller för den delen. De gameplay som de visat att gå från action för att sen rätt var det är kliva in på en pub och allt verkar coolt för att sedan sätta igång med blodspill igen fick jag inte alls uppleva på det sätt jag väntat mig. ex, i videon när han slänger sig ut i luften och man får se hela spelkaraktären slunga sig mot railsen långt där nere. Jag gillar spel där man får se sin spelkaraktär tex när man tar skydd bakom ett par lådor eller nåt och kände mig smålurad då det var ett rent fps. ja jag har spelad del 1 och del 2 och borde kanske väntat mig detsamma i del 3 men det var inte vad min uppfattning var efter propagandan om spelet. Sen alla betyg 10/10 och 9/10 kan jag inte förstå. Vad är det med spelet som är så bra som jag helt har missat. Coola effecter stundvis och bra mekanik hell yes men vad mer? Körde spelet på ps3 där jag brukar köra sådana spel och det brukar falla i mitt tycke men jag tyckte styrningen var stel och saknade "aim assist" vilket gjorde striderna stela och knöliga och känslan i spelet dog ut. storyn hade jag väntat mig skulla vara lite twisted men inte helflummig. Stämningen i de tidigare spelen har varit mer åt det skräckiga hållet och detta var helt borta i denna del. Mycket fram och tillbaka och ingen spänning. I min uppfattning är spelet stelt, saknar känsla, har en dålig vägvisarpil och håller inte vad det lovat. Förklara gärna för mig vad det är som ni tycker gör spelet så bra?

1
Skriv svar