Vem äger No One Lives Forever?

Medlem

NOLF 1 och 2 hade jag så satans trevligt i. Tänk om det skulle komma ett trevligt NOLF3 i sann NOLF-anda. Bananer beware!

Medlem

NOLF1 var underbart! 2:an också bra men 1:an klart bäst imho. "Are you insulting my monkey?" Många kommentarer och dialoger var så BRA! Dessutom ljudet från granatgeväret...mmmmmmmm ett riktigt THUMP! Ett av de bästa vapenljuden från alla spel!

Inaktiv

Kommer ihåg när min storebror satt och lirade detta. Fattade nada men han älskade det i alla fall.

Medlem

Riktigt bra serie, vill dock inte se någon fortsättning, för ingen kan ge detta spel den rättvisa det förtjänar, det är bara lallande idioter med stort pengabegär, så snälla utvecklarpellar bespara oss pinsamheten i ett tamt försök till en 3a och håll er till spel så som Cod, Battlefield, Aliens, Crysis eller varför inte bioschock!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Det här är det spel som jag längat efter mest i min "spelkarriär".
Jag läste om spelet varje dag i en pc gamer för att stilla min törst

Medlem
Skrivet av NikNukem:

funkar visst på windows 7 ---- google it. Har för mig att jag fick köra i compability mode/admin mode för att få igång det. klarade båda för 3 månader sedan på min win 7 burk.

Jo, få igång dem kan man.. men däremot var det oerhörda problem med grafiken sist jag testade. Spelet gillar inte riktigt moderna drivrutiner. Speglar, vatten och annat ballade ur vill jag minnas.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

NOLF var helgjutna och bevisar att man kan göra linjära FPS som är skitbra. Grinchen i mig är dock glad att licensen är på vift, slipper gärna att dom drar även denna serie inför "moderniserings" skranket.

12
Skriv svar