The Hunter får multiplayer

Robot
Medlem
The Hunter får multiplayer

Känns som om multiplayer kommer att urarta till något liknande Dödsklockan eller Jägarna

Medlem

JAHA!? Så nu ska man kunna döda dessa stackar djur tillsammans med kompisar! Fan så barbariskt!

Vart är PETA när man behöver dem?!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

Fy fan vad roligt att höra
Synd att man inte har en gamingpc längre bara
Det har varit snack om multiplayern i många år nu och det är riktigt trevligt att det äntligen är på väg!

theHunter är ett... galet bra jaktspel och grafiken är idag fortfarande otroligt vacker och realistisk.

Medlem

Inte för att jag tilltalar mig, men hoppsan vad snyggt det var.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tagline: "When the hunter becomes the hunted."

Inaktiv
Skrivet av Dajnamajt:

JAHA!? Så nu ska man kunna döda dessa stackar djur tillsammans med kompisar! Fan så barbariskt!

Vart är PETA när man behöver dem?!

Sluta nu bara.

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Dajnamajt:

JAHA!? Så nu ska man kunna döda dessa stackar djur tillsammans med kompisar! Fan så barbariskt!

Vart är PETA när man behöver dem?!

Sluta nu bara.

Nej han har rätt. Vi riskerar att utrota dessa digitala djur och det enbart för vårt nöjes skull! Pixel för pixel!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Dajnamajt:

JAHA!? Så nu ska man kunna döda dessa stackar djur tillsammans med kompisar! Fan så barbariskt!

Vart är PETA när man behöver dem?!

Sluta nu bara.

>Obvious troll is obvious<

Medlem

Najs! Jag ska definitivt pröva det. Givevis kommer jag klä mig i min tyska jägarkostym, inkl hatt med rakborste å smutta på min Jägermeister när jag sitter där på pass...

Medlem
Skrivet av Capitan:

Najs! Jag ska definitivt pröva det. Givevis kommer jag klä mig i min tyska jägarkostym, inkl hatt med rakborste å smutta på min Jägermeister när jag sitter där på pass...

Själv kommer jag i full fart på min ståtliga springare klädd i min röda jägarkostym med en skara hundar framför mig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vem fan bryr sig om man dödar digitala djur? Spelet ser faktiskt bra ut.

Medlem

Vilekt är det bästa Hunter spelet?
Finns ju en drös olika.

Medlem

Det här spelet har helt gått förbi mig, kanske dags att ta sig en titt!

Medlem
Skrivet av Zelzahim:
Skrivet av adamtore:
Skrivet av Dajnamajt:

JAHA!? Så nu ska man kunna döda dessa stackar djur tillsammans med kompisar! Fan så barbariskt!

Vart är PETA när man behöver dem?!

Sluta nu bara.

&gt;Obvious troll is obvious&lt;

Tror han skrev så för att han är trött på PETA skämt, men skämtet är ju ganska ok med tanke på att PETA faktiskt är i farten om valjakten i nya AC.

Medlem

Riktigt kul spel, spelade förut när det var i sin linda. Ett av de bästa jägarspelen jag spelat!

Kul med Multiplayer också, lirade en del sånt med en polare i Deer Hunter 2004, oväntat roligt faktiskt! xD

Medlem

Jag är en inbiten The Hunter spelare å de är absolut de bästa jakt spel som finns "enligt min åsikt". Har provat dom flesta men ingen slår de svenska företaget iallafall så vitt jag vet Dom publicerade miltiplayern för snart 2 år sen å ack vad jag har längtat. Hoppas verkligen de blir en bra sådan Let the hunt begin!

Inaktiv

Synd att en sådan grym spelmotor används till ett sådant hjärndött spel. Tänk om det skulle användast till ett open-world RPG istället. Wow.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av Araqsalil:

Jag är en inbiten The Hunter spelare å de är absolut de bästa jakt spel som finns "enligt min åsikt".

Är det fortfarande värdelöst "free to play"-system? När jag spelade hade man typ 10 skott bara, och enda sättet att få nya var att lägga in riktiga pengar i det.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Araqsalil:

Jag är en inbiten The Hunter spelare å de är absolut de bästa jakt spel som finns "enligt min åsikt".

Är det fortfarande värdelöst "free to play"-system? När jag spelade hade man typ 10 skott bara, och enda sättet att få nya var att lägga in riktiga pengar i det.

10 skott bör vara 10 döda djur ju. Du ska på jakt - inte ut i krig!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Börjar med jakt - Slutar med deathmatch

Medlem

Alla ni som tycker det verkar vara ett intressant spel men skulle vilja ha det på steam kan gå och rösta på det här.

Tycker själv detta är ett fantastiskt spel att återgå till då och då. Härligt tempo och med multuplayer kommer det bli fantastiskt kul.
Det är dock inget spel för alla.. vill du bara döda djur i dusintal kanske du ska titta någon annanstans.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Araqsalil:

Jag är en inbiten The Hunter spelare å de är absolut de bästa jakt spel som finns "enligt min åsikt".

Är det fortfarande värdelöst "free to play"-system? När jag spelade hade man typ 10 skott bara, och enda sättet att få nya var att lägga in riktiga pengar i det.

Fast det stämmer nog inte riktigt. Vad jag minns av F2P biten var att du hade 30 skott som kunde ta med dig ut i skogen och efter att du avslutade din runta i reservatet fick du 30 nya. Kan hända att jag ljuger nu och att det är 10 för F2P men du får tillbaka dom igen när du avslutat din runda.

Vad gällande "riktiga pengar" finns det ett även ett sätt att få in-game kontanter dvs. em$ genom att titta på reklamfilmer, besvara undersökningar och dylikt eller om du har lite tur placera dig top 3 i tävlingar som hålls dagligen.

Medlem
Skrivet av Ankh:

10 skott bör vara 10 döda djur ju. Du ska på jakt - inte ut i krig!

Visst. Men det klarar man ju av på nån timma? Skulle inte kalla det för ett free-2-play, mer som ett demo. OM det nu är så fortfarande, om inte kanske det är ett spel som jag loggar in på igen.

EDIT

Skrivet av nanders:

Fast det stämmer nog inte riktigt. Vad jag minns av F2P biten var att du hade 30 skott som kunde ta med dig ut i skogen och efter att du avslutade din runta i reservatet fick du 30 nya. Kan hända att jag ljuger nu och att det är 10 för F2P men du får tillbaka dom igen när du avslutat din runda.

Jaså, det är så det funkar? Jag har för mig att jag loggade in igen och inte hade fått nya. Och då var det ju inte värt att fortsätta. Jag återkommer när jag testat!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det enda jag minns från mina 5 minuter jag spelade detta var avsaknaden av inverted mouse, hårdkodade keybinds och inga inställningar överhuvudtaget. Kändes som en dålig konsolportning.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Araqsalil:

Jag är en inbiten The Hunter spelare å de är absolut de bästa jakt spel som finns "enligt min åsikt".

Är det fortfarande värdelöst "free to play"-system? När jag spelade hade man typ 10 skott bara, och enda sättet att få nya var att lägga in riktiga pengar i det.

Man kan lägga in mer skott i inventory innan man drar ut på jakt för de mesta brukar man inte skjuta mer än 10 per varje gång man kör, De är mycket "track and spott" och man letar oftast efter stora hanar att skjuta för bästa poäng, De dåliga är att om man ej köper licens kan man bara jaga "Mule Deers" vilket jag tycker är lite dåligt för alla vill ju inte betala, i övrigt är de ett riktigt bra free-to-play spel, mycket väl gjort och realistiskt P.S 3 månaders member kostar typ runt 100 kr å de är inte dyrt alls, Man får jaga alla djur då å har tillgång till alla ställen på kartan

Medlem

Spelet är roligt, men nackdelen är att om man ska få jaga andra djur så måste man punga ut en dyr summa för att kanske få jaga kronhjort eller dylikt. Det tycker jag är fel, svårt att tävla mot andra ifall dom har licenser i spelet att få jaga lite annorlunda djur och du får knappt jaga ett jota.

Medlem
Skrivet av Araqsalil:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Araqsalil:

Jag är en inbiten The Hunter spelare å de är absolut de bästa jakt spel som finns "enligt min åsikt".

Är det fortfarande värdelöst "free to play"-system? När jag spelade hade man typ 10 skott bara, och enda sättet att få nya var att lägga in riktiga pengar i det.

Man kan lägga in mer skott i inventory innan man drar ut på jakt för de mesta brukar man inte skjuta mer än 10 per varje gång man kör, De är mycket "track and spott" och man letar oftast efter stora hanar att skjuta för bästa poäng, De dåliga är att om man ej köper licens kan man bara jaga "Mule Deers" vilket jag tycker är lite dåligt för alla vill ju inte betala, i övrigt är de ett riktigt bra free-to-play spel, mycket väl gjort och realistiskt P.S 3 månaders member kostar typ runt 100 kr å de är inte dyrt alls, Man får jaga alla djur då å har tillgång till alla ställen på kartan

Nej det är inte dyrt, men tycker det är idiotiskt. Licens delen tycker jag är skadad med.

Inaktiv

Jag fick inte skjuta alls senast jag spelade. Han bara la ner bössan och så kom det upp en ruta. Fuck that, tänkte jag då.

Inaktiv

Testade det precis. Var inte mycket till free 2 play om man säger så. Skulle knäppa ett djur men precis när jag skulle skjuta så la han ner geväret och lipade över att jag inte hade licensen. Även om 100 kr är lite för 3 mån så är det knappast ett free 2 play spel. Demo snarare.

12
Skriv svar