The Hunter får multiplayer

En av utvecklarna brukade hålla till här på FZ, vad hände med honom?

Spelet ser oerhört snyggt ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har spelat detta en lång tid, och ser fram emot multiplayer som det länge viskats om. Detta kommer ju onekligen också locka fler spelare, fast det är ju på både gott och ont. Och vill man få ut det mesta av detta som ny spelare så ska man kolla in spelets "Starter Bundles".

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Jag fick inte skjuta alls senast jag spelade. Han bara la ner bössan och så kom det upp en ruta. Fuck that, tänkte jag då.

Du får skjuta men bara ett djur, det är mule som är den tillåtna. Ska du skjuta andra är det licens du måste köpa och den är onödig anser jag, tycker dom ska ändra om skiten nu.

Inaktiv

Jag tar tillbaka mitt uttalande. Jag har tidigare bara sett jaktspel som idiotiska fps men detta är någ helt annat...

Jag blev nyfiken på att prova det i och med att är free to play och har så otroligt vacker grafik att man fan blir tårögd nästan...

VAFAN GJORDE JAG DET FÖR?!

Nu sitter jag här med ett silver-säsongspass och planerar mina jaktexpiditioner in i ganska stor detalj, följer reglerna för ammunition och vapen och studerar Fasanernas beteende...

VAD FAN HAR HÄNT?!

Skämt åsido. Detta var faktiskt riktigt jävla kul. Det var länge sedan jag blev så hooked på ett spel, let alone en simulator.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

12
Skriv svar