Visas Xbox 720 upp i maj?

Robot
Visas Xbox 720 upp i maj?

Enligt olika källor är det dags att bänka sig framför datorn den 21 maj.

#microsoft


Medlem
Visas Xbox 720 upp i maj?

facebook box 720

Medlem

DRM socialbox 720

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

DRM socialbox 720

Njaaa, jag tror det är anledningen till uppskjutningen, allt för många var så negativa efter ryktet så dom insåg att dom måste arbeta för att ta bort DRMen innan dom visar det

Medlem
Skrivet av Xazy89:

facebook box 720

Har dock en känsla av att PS4an kommer vara värre där... De har ju en helt egen knapp för "share" på kontrollen :/

Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Xazy89:

facebook box 720

Har dock en känsla av att PS4an kommer vara värre där... De har ju en helt egen knapp för "share" på kontrollen :/

Det är väl ingen som vet vad nya boxen kommer ha för kontroll med knappar och så? Kanske är båda triggerknapparna share nu liksom...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Nu när äntligen Sony efter så många år vågat ändra lite på sin handkontroll och gjort den lite biffigare så kan man faktiskt kunna tänka sig att ta en ps4 om MS hittar på för mycket jäkelskap.

Fast iofs Sony verkar ju satsa en del på det sociala och även tjejespel så vete fasen vilken man ska satsa på,
känns lite som att välja mellan pest eller kolera.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv
Skrivet av Xazy89:

facebook box 720

Och du tror att man slipper det på ps4 ?

Dream on.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Xazy89:

facebook box 720

Och du tror att man slipper det på ps4 ?

Dream on.

Det är i alla fall helt valfritt att ansluta till facebook och andra unsocial networks på PS4.

Inaktiv
Skrivet av Gandir:
Skrivet av Pålis:
Skrivet av Xazy89:

facebook box 720

Och du tror att man slipper det på ps4 ?

Dream on.

Det är i alla fall helt valfritt att ansluta till facebook och andra unsocial networks på PS4.

Det är valfritt överallt, även så på Xbox 720.

Man tycker att när appar som Facebook finns på konsoll så skulle man ju även kunnat lira spelen som det dräller av i typ FB.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Appbox 720! Betala för våra online tjänst för att vara online 24/7! Utan nätverk ingen appbox! Oj Har Du sett vårt senaste erbjudande?! Köp live 70kr per månad och betala ytterligare för alla appar! Vi vill också att du ska spela spel, men du vet varför ska du spela spel när du kan vara på facebook?

P.S Vårt konsol kräver 24/7 internet så har du dålig internet eller får hela nätverket släkt så får du inte spela oss! Vi vet inte varför vi gör det helt enkelt för att vi är dumma!

MvH Microsoft! <3


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Dom använder säkert Windows 8 som operativsystem hahaha.

Medlem

Kul att se att alla här klagar än fast dom inte vet något alls om den, det är fanimig internet for you

Medlem

Jag befarar att det blir en casualbox 360, och om always online drm är där så skippar jag den helt och hållet. Men förhoppningsvis har jag en ps4 och en 720 här brevid datorn och 360/ps3an nästa år vid den här tiden


signatur

// Bacon <3

Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av Xazy89:

facebook box 720

Har dock en känsla av att PS4an kommer vara värre där... De har ju en helt egen knapp för "share" på kontrollen :/

Microsoft vill vara värst, de kommer troligtvis både ha en "share" och gilla knapp.

Medlem

var förbi Microsoft och fick spana in lite ritningar på hur nästa kontroll ska funka och se ut. jag smög ut lite bilder o här är den. (höger klicka "visa bild" för att se text)


signatur

God is dead

Medlem

Har varit en Nintendo och Xboxpojke i två spel generationer nu men denna gång kommer jag nog skippa Xbox och köra på Wii U och PS4 denna gång. Mest för att Xbox exklusiva spel intresserar mig inte längre.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Hoppas dom har en instagram knapp så man kan ladda upp bilder direkt när man spelar på sig själv och sina kompisar, och en twitter knapp.

Medlem
Skrivet av Angust:

var förbi Microsoft och fick spana in lite ritningar på hur nästa kontroll ska funka och se ut. jag smög ut lite bilder o här är den. (höger klicka "visa bild" för att se text)
http://oi46.tinypic.com/atvv3d.jpg

Aha, då vet jag.

Medlem

Facebox 720 i så fall, eller Fuckbox!

360 all the way, DEV eller Jtag, RGH något annat är inte att tänka på.

720, hahaha låter som skatespelet på 90talet


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

"Kul att se att alla här klagar än fast dom inte vet något alls om den, det är fanimig internet for you "

Möjligt, men vi har ju RÄTT iaf till skillnad från vissa andra!

Både Sony och MS 2013, suger ju, precis som EA och alla andra storföretag som inte sätter konsumenten i fokus

Piss 4 kommer floppa, Kräksbox 720 likaså om dem inte lurar alla som dem gjorde med Windows 8, oj vilket bra os, INTE.

Tro fan det finns pirater när man inte ens kan KÖPA en win 7 licens längre!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Jag satt och skulle spela Playbox U som var det nya heta. Tryckte igång lanseringsspelet Social Soldier som skulle "förändra spelandet" och vara top shit. Tryckte på vänster trigger: "share?", kom upp. Vafan. Tryckte höger trigger: "like?" kom upp. Tryckte vänster button "add friend?", tryckte höger button "start chat", tryckte på alla triangel fyrkant knappar... "customise avatar clothing"... "arrange twenty pictures of yourself"...

NOOOOOOOOOOO

Sen vaknade jag upp


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Iv always feels like, somebody watching me, when I use my 720 woowoooo.

Får väl bli att logga in med mitt "Hata Facebook" konto.

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

"Kul att se att alla här klagar än fast dom inte vet något alls om den, det är fanimig internet for you "

Möjligt, men vi har ju RÄTT iaf till skillnad från vissa andra!

Vad har ni rätt i? Och vilka är "dom andra" som tydligen har fel?

1
Skriv svar