Provlyssna på soundtracket till Far Cry 3: Blood Dragon

Robot
Provlyssna på soundtracket till Far Cry 3: Blood Dragon

Powerglove har satt alla syntreglagen på elva när de komponerade soundtracket till nya Far Cry.

#far-cry-3-blood-dragon


Medlem
Provlyssna på soundtracket till Far Cry 3: Blood Dragon

gillas!


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Skribent

Stört bra!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Låter som något Daft Punk skulle kunna haft med på Tron soundtracket

Medlem
Medlem

Trevligt.

Det är en liten bit kvar till det ultimata 80s ljudet, detta låter lite för modernt, men det är bra ändå.

Mainstream electro är generellt så mycket sämre nu. Man måste leta upp lite mer obskyra band för att inte få något jävla house eller avicii upptryckt...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Trevligt.

Det är en liten bit kvar till det ultimata 80s ljudet, detta låter lite för modernt, men det är bra ändå.

Mainstream electro är generellt så mycket sämre nu. Man måste leta upp lite mer obskyra band för att inte få något jävla house eller avicii upptryckt...

inte om du vet var du ska leta

Inaktiv
Medlem

Behöver den här på spotify NAOW!

ELF
Medlem

Warzone som spelas upp innan det länkade klippet i spellistan ger lite Terminator känsla


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

snuskigt bra!


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Man har lånat mer än en del från Bladerunner och Flykten från New York., inte bara musiken. Tycker mig höra lite Airwolf-influenser också.

Medlem

Låter som Tron/Terminator/Daft Punk typ. Älskar det iaf!

Medlem

Roligt att Power Glove äntligen får lite uppmärksamhet!

Medlem

Sanslöst bra! Den här provlyssningen fick mig att lägga till Blood Dragon i bevakningsläget. Can't wait


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar