Hoppet är inte ute för Starcraft: Ghost

Robot
Hoppet är inte ute för Starcraft: Ghost

Blizzard är mystiska och får det att riktigt spritta i kroppen.

#starcraft-ghost, #blizzard-entertainment, #world-of-warcraft, #starcraft


Medlem
Hoppet är inte ute för Starcraft: Ghost

Heh "Release: Aldrig" och "Stacraft: Ghost", plutta på korrekturverktyget Johan

Fast jag ser hellre ett World of StarCraft.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Hade varit mycket mer taggad om dom återupplivade "Lord of the Clans"

Medlem

Det känns ju lite omöjligt o veta vad för typ av spel detta skulle kunna bli..men jag kan ju säga att jag köper spelet sight-unseen om det är Blizzard som skapar ett nytt Starcraft spel...

Inaktiv

Jag tror att Ghost hade blivit ungefär som rebooten av Syndicate. Inte per definition dåligt men jag misstänker att de hade fått svårt att fånga känslan av strategispelens atmosfär och att den svåra balansen mellan "realistiska" (nåja) slag och politiska intriger å ena sidan och balla tuffa rymdmonster i massor hade tappats.

Kort sagt: det hade antingen känts alldeles för mörkt och realistiskt eller för clownigt och barnsligt och hade blivit väldigt linjärt.

Medlem

skulle vara nice ! =D

Medlem

Auktionshuset är det sista som överger Blizzard...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av anon_98854:

Jag tror att Ghost hade blivit ungefär som rebooten av Syndicate. Inte per definition dåligt men jag misstänker att de hade fått svårt att fånga känslan av strategispelens atmosfär och att den svåra balansen mellan "realistiska" (nåja) slag och politiska intriger å ena sidan och balla tuffa rymdmonster i massor hade tappats.

Kort sagt: det hade antingen känts alldeles för mörkt och realistiskt eller för clownigt och barnsligt och hade blivit väldigt linjärt.

Håller med dig helt och hållet, men nu är det Blizzard som står bakom rattarna...så du får tillåta mig att tvivla lite.

Medlem

Ja, jag vill verkligen att detta ska komma ut. Började med StarCraft storyn för några veckor sedan och vill verkligen uppleva världen genom en mer personlig bild.

Dessutom ser Nova ut att vara en riktigt stark protagonist och ett bra tillskott till starka kvinnor inom spelindustrin!

Medlem

Vill Blizzard öppna ny marknad så känns Ghost rätt och utveckla de mot konsoller också om man nu ska springa omkring

Medlem

Lite otympliga knäskydd, måste vara svårt att röra sig normalt.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Hmm jo detta kan vara trevligt om det realiseras, även de gamla bilderna ser trevliga ut i känsla.

Jag tänker mig ett Deus Ex human revolution / Dishonored spel med inslag av ModernWarfare det där sniping uppdraget i Pripyat i en härlig blanding. Med starcraft miljöer och fiender såklart.
Finns ju gott om intressanta miljöer och fiender att leka med.

Medlem

Då får det fan komma till pc också isåfall och inte bara konsoller som det var sagt från början!

Medlem

Fanns det inte väldigt otydliga klipp/bilder på gameplay för många herrans år sedan?

Jag såg verkligen fram emot det när jag var liten.


signatur

Nämen!

Medlem

ooh nice i want it!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Fanns det inte väldigt otydliga klipp/bilder på gameplay för många herrans år sedan?

Jag såg verkligen fram emot det när jag var liten.

Jorå, fanns gameplay trailers och en herrans massa screenshots


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Struggle:

Fanns det inte väldigt otydliga klipp/bilder på gameplay för många herrans år sedan?

Jag såg verkligen fram emot det när jag var liten.

Jorå, fanns gameplay trailers och en herrans massa screenshots

En gameplay trailer som var sebar och som gav tillräckligt så man skulle vela att spelet släpptes, jag håller tummarna.

Medlem

"Hope is the first step on the road to disappointment." - Dawn of War Librarian

Medlem

nu när nya konsolerna kommer så lär dem väll utnyttja detta, själv tror jag de framtida spelen från Blizzard kommer bli av kvalité pga deras fokus på att börja göra ports till konsol.

haters will hate

1
Skriv svar