4 spelare multiplayerspel

Medlem
4 spelare multiplayerspel

Tja, letar efter vettiga multiplayerspel som man kan spela hemma i soffan med vänner och ett av de spelen som jag hittat som ser intressant ut är Playstation All-star.

Någon som har detta och kan jämföra det med typ super smashbros?
Någon som vet varför jag inte kan hitta spelet på psn?

och har ni några andra förslag på 4player spel som är snabba och lätta att komma in i?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Skulle nog kunna säga att det är lika dant som Super smashbros. Spelat båda spelen ungefär lika mycket, 1 timma typ, och det är samma upplägg.

Jag kan annars tipsa om Scott Pilgrim vs The World. Ganska roligt, klassiskt beat em up. 4a spelare, finns även att köpa till online-stöd. Eller Castlecrashers.. också ett gå runt och slåss-spel


signatur
Medlem

Tack för tipsen ska absolut kolla in de spelen. Ett annat som jag nog tycker är intressant är Bomberman.

Kom på nu att jag nog borde ändra titeln om det går då jag gärna tar emot tips överlag


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Borderlands 2.

Provar du detta så är det bra att veta att spelet inte "kommer igång" förrän karaktärerna har passerat level 5. Men sedan blir det desto roligare.
Att nå level 5 tar kanske någon timme.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Borderlands 2.

Provar du detta så är det bra att veta att spelet inte "kommer igång" förrän karaktärerna har passerat level 5. Men sedan blir det desto roligare.
Att nå level 5 tar kanske någon timme.

Funkar det verkligen på splitscreen?

Om inte annat brukal väl NHL funka att sitta och spela med sina kompisar?
Går lite i omgångar för mig men under vissa perioder sitter vi och spelar det väldigt ofta, väldigt kul när alla är ganska tävlingsinriktade och skriker åt varandra sådär lite lagom mysigt.

Medlem

Har om sanningen ska fram aldrig spelat Borderlands 2 i splitscreen. Alltid via nätet.

Dock finns möjligheten att spela detta spel i splitscreen, så tja.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Borderlands 2.

Provar du detta så är det bra att veta att spelet inte "kommer igång" förrän karaktärerna har passerat level 5. Men sedan blir det desto roligare.
Att nå level 5 tar kanske någon timme.

tack men Borderlands är nog för segt för något som man bara vill plocka fram och spela lite snabbt.


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

1
Skriv svar