Se Fragzone på Youtube

Robot
Se Fragzone på Youtube

Den första säsongen av vårt videomagsin Fragzone finns nu att se på Youtube.


Medlem
Se Fragzone på Youtube

texta avsnitten för lite int. views?

Medlem

Frag You
Zone Tube? ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Fragzone med en kaffe på sidan.
/Thread

Medlem

Tack.

Hate to break it, men youtube är så mycket bättre än eran spelare.

Det är så med många sidor, förstår att man vill ha sin egen för att kontrollera vad som sker, hur det sker och när det sker, men ja...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Tack.

Hate to break it, men youtube är så mycket bättre än eran spelare.

Det är så med många sidor, förstår att man vill ha sin egen för att kontrollera vad som sker, hur det sker och när det sker, men ja...

När vårt utvecklingsgäng har samma budget som Google ska vi fanimig ha en bättre spelare!

Skrivet av zhrooms:

Det var på tiden, nuvarande spelaren är katastrof, likaså hela hemsidan.

Tell me more about this hemsida.


signatur
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Det var på tiden, nuvarande spelaren är katastrof, likaså hela hemsidan.

Du har verkligen haft det svårt i 839 inlägg sedan 2006-12-12


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

När vårt utvecklingsgäng har samma budget som Google ska vi fanimig ha en bättre spelare!

Förstår det!

Vad jag inte skrev men menar också så klart, är att man bara kan länka youtubes filmer till sin egen sida. Som ni just gjorde!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

När vårt utvecklingsgäng har samma budget som Google ska vi fanimig ha en bättre spelare!

Förstår det!

Vad jag inte skrev men menar också så klart, är att man bara kan länka youtubes filmer till sin egen sida. Som ni just gjorde!

Självklart


signatur
Inaktiv

När jag kikade på avsnitt 10 på youtube strulade det lite också. På eran spelare kan jag inte ens kolla på det :/ jäkligt kul avsnitt dock

Medlem

Äntligen!

Längtar redan till nästa säsong

Kan man få hoppas på att det blir lite kvinnfolk i nästa omgång?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Tack.

Hate to break it, men youtube är så mycket bättre än eran spelare.

Det är så med många sidor, förstår att man vill ha sin egen för att kontrollera vad som sker, hur det sker och när det sker, men ja...

När vårt utvecklingsgäng har samma budget som Google ska vi fanimig ha en bättre spelare!

Skrivet av zhrooms:

Det var på tiden, nuvarande spelaren är katastrof, likaså hela hemsidan.

Tell me more about this hemsida.

Hemsidan.. FZ.se, vilken annars? Har klagat på det här skräpet i flera år nu.

Forumet är dött, omogna amatörmässigt skrivna nyheter, samma gamla skitsnack i nyhetskommentarerna, värdelösa recensioner, layouten har blivit sämre för varje uppdatering, Fragzone är flopp

Ska bli kul att se vad ni ska misslyckas med härnäst

Jag blir exalterad över din konstruktiva kritik! När man uttrycker en personlig åsikt, och inte fakta, är det också bra att "är" mot "jag tycker".


signatur
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Hemsidan.. FZ.se, vilken annars? Har klagat på det här skräpet i flera år nu.

Forumet är dött, omogna amatörmässigt skrivna nyheter, samma gamla skitsnack i nyhetskommentarerna, värdelösa recensioner, layouten har blivit sämre för varje uppdatering, Fragzone är flopp

Ska bli kul att se vad ni ska misslyckas med härnäst

Ändå så hänger du här? Begone!

ELF
Medlem

Men, men, men, avsnitt 11 då?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

AW8
Medlem

Bra!

Jag föredrog eran spelare framför Youtubes, men med den långsammare internetanslutning jag just nu har så har avsnitten varit olidliga att spela upp, medan Youtube funkar bra.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av McNord:
Skrivet av zhrooms:

Hemsidan.. FZ.se, vilken annars? Har klagat på det här skräpet i flera år nu.

Forumet är dött, omogna amatörmässigt skrivna nyheter, samma gamla skitsnack i nyhetskommentarerna, värdelösa recensioner, layouten har blivit sämre för varje uppdatering, Fragzone är flopp

Ska bli kul att se vad ni ska misslyckas med härnäst

Ändå så hänger du här? Begone!

Touche'

Att du ens loggar in för att ge en kommentar om ditt misstyckande för sidan, utan att ge vare sig vettig eller konstruktiv kritik, tyder någonstans på att din attityd kanske bör förbättras lite mot de människor som arbetar med denna sida, och som följer den.

Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Tack.

Hate to break it, men youtube är så mycket bättre än eran spelare.

Det är så med många sidor, förstår att man vill ha sin egen för att kontrollera vad som sker, hur det sker och när det sker, men ja...

När vårt utvecklingsgäng har samma budget som Google ska vi fanimig ha en bättre spelare!

Skrivet av zhrooms:

Det var på tiden, nuvarande spelaren är katastrof, likaså hela hemsidan.

Tell me more about this hemsida.

Hemsidan.. FZ.se, vilken annars? Har klagat på det här skräpet i flera år nu.

Forumet är dött, omogna amatörmässigt skrivna nyheter, samma gamla skitsnack i nyhetskommentarerna, värdelösa recensioner, layouten har blivit sämre för varje uppdatering, Fragzone är flopp

Ska bli kul att se vad ni ska misslyckas med härnäst

De enda gångerna det är tråkigt att besöka kommentarsfälten är när det kommer ostrukturerade påhopp från ytterfilen; vanligtvis från antropomorfa varelser med dålig hyfs som låter vardagens tillkortakommanden läcka över i den virtuella världen. Därutöver är det påtagligt uppenbart att dessa påhopp kommer från människor som finner njutning i agitation; som brinner i sin iver att få någon slags uppmärksamhet att de skriver vad som helst för att uppröra och såra för sin egen njutning skull.

Av dessa anledningar, och många andra, som jag låter förbli osagda, måste jag säga att du beteer dig som en "Monchhichi" min gode herre.

Forumet är i allra högsta grad levande, jag ser det bara som något positivt att folk inte postar 364 saker om dagen utan något innehåll. FZs-forumiter talar när de har något att säga, resten av tiden spelar de spel, mår bra eller besöker bloggarna.

Om du inte i slutklämmen av ditt inlägg hade önskat FZ tråkigheter, utan istället kommit med någon konstruktiv kritik, hade det varit lättare att lyssna på dig. Den enda som har misslyckats med någonting är du själv, och det är sorgligt att se. Missundsamma människor finns det gott om, men här på FZ har jag funnit horder av härliga människor som många gånger lyser upp min dag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hipshot:

Tack.

Hate to break it, men youtube är så mycket bättre än eran spelare.

Det är så med många sidor, förstår att man vill ha sin egen för att kontrollera vad som sker, hur det sker och när det sker, men ja...

När vårt utvecklingsgäng har samma budget som Google ska vi fanimig ha en bättre spelare!

Skrivet av zhrooms:

Det var på tiden, nuvarande spelaren är katastrof, likaså hela hemsidan.

Tell me more about this hemsida.

Hemsidan.. FZ.se, vilken annars? Har klagat på det här skräpet i flera år nu.

Forumet är dött, omogna amatörmässigt skrivna nyheter, samma gamla skitsnack i nyhetskommentarerna, värdelösa recensioner, layouten har blivit sämre för varje uppdatering, Fragzone är flopp

Ska bli kul att se vad ni ska misslyckas med härnäst

De enda gångerna det är tråkigt att besöka kommentarsfälten är när det kommer ostrukturerade påhopp från ytterfilen; vanligtvis från antropomorfa varelser med dålig hyfs som låter vardagens tillkortakommanden läcka över i den virtuella världen. Därutöver är det påtagligt uppenbart att dessa påhopp kommer från människor som finner njutning i agitation; som brinner i sin iver att få någon slags uppmärksamhet att de skriver vad som helst för att uppröra och såra för sin egen njutning skull.

Av dessa anledningar, och många andra, som jag låter förbli osagda, måste jag säga att du beteer dig som en "Monchhichi" min gode herre.

Forumet är i allra högsta grad levande, jag ser det bara som något positivt att folk inte postar 364 saker om dagen utan något innehåll. FZs-forumiter talar när de har något att säga, resten av tiden spelar de spel, mår bra eller besöker bloggarna.

Om du inte i slutklämmen av ditt inlägg hade önskat FZ tråkigheter, utan istället kommit med någon konstruktiv kritik, hade det varit lättare att lyssna på dig. Den enda som har misslyckats med någonting är du själv, och det är sorgligt att se. Missundsamma människor finns det gott om, men här på FZ har jag funnit horder av härliga människor som många gånger lyser upp min dag.

Bra talat.


signatur

IDKFA

Medlem

Åhh, då kanske man äntligen kan se denna beryktade serie...

Jag gav upp halvvägs in på första eller andra avsnittet, på grund av den katastrofalt jobbiga spelaren.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

tnn
Medlem

Har verkligen saknat den här typen av program. Känns sorgligt att man lär få vänta en stund på nästa säsong...

Jag hoppas att ni håller oss uppdaterade med Kjells konsolskapande. Jag hejar på Kjell.

Har precis sett färdigt sista avsnittet av Fragzone.. Fantastiskt bra, det var riktigt roligt och oxå intressant att se när ni diskuterar diverse spel, till och med på lite galna nivåer. (Då syftar jag på "the sleeping dragon")

Hoppas att så många som jag vill ha många fler avsnitt! Skulle hoppas på fler intervjuer från några av de ni träffar. Kanske inte bara spelutvecklare men kanske lite andra personer som har något vettigt att utrycka sig om "spelbranschen" i helhet.
Fast det kanske skulle passa bättre i "raljering"? Men jag hoppas mycket på nästa säsong av fragzone och se ännu mer utav Dreamteamet!

Hoppas Kjells projekt kan fortsätta utvecklas så vi får se det på Tv?.. när det kommer ut nästa år


signatur

I`M GOING CAKELESS!

1
Skriv svar