Hemma hos Mojang

Robot
Hemma hos Mojang

Har du alltid funderat på hur det ser ut på Mojangs kontor? Sluta undra och kika på den här filmen.

#mojang-specifications, #minecraft


Medlem
Hemma hos Mojang

JAG. VILL. OCKSÅ. JOBBA. DÄR

Medlem

Är lite splittrad angående designen.
Självklart ser det nice ut med "Engelsk Herrklubb"-stilen men är inte helt övertygad.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lepr:

Är lite splittrad angående designen.
Självklart ser det nice ut med "Engelsk Herrklubb"-stilen men är inte helt övertygad.

Svårt att få sjysst med X antal datorer med tillhörande sladdar.


signatur
Medlem

Jäkla mupp som filmade, grymt störande med allt viftande med kameran och swisch swisch fram och tillbaka.

Sedan ser "kontoret" ut som om alla ville göra det på sitt sätt och det resulterade i ett galen blandning av allt möjligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Lepr:

Är lite splittrad angående designen.
Självklart ser det nice ut med "Engelsk Herrklubb"-stilen men är inte helt övertygad.

Svårt att få sjysst med X antal datorer med tillhörande sladdar.

Ja det kan vara det, tycker om konferensrummen och köksdelarna, men själva "kontoret" ser lite konstigt ut i sammanhanget.
Enligt mig hade det varit snyggare att avskärma den delen från resten.
Sen så är jag ganska tråkig med det här, ser hellre att mitt skrivbord ar komfortabellt (höj/sänkbart bla) än att det ser bra ut.

Redaktör
Ponny

Med det sagt: jag vill ha en oljemålning av mig själv


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Medlem

Jag som var nöjd med att vi har fatboys att sitta i runt hela kontoret...

phi
Medlem

Definitivt inte min smak av design på kontoret. Jag föredrar ett stilrent och minimalistiskt kontor.

Lite snålt med Aeron-stolarna när Embody är så mycket bättre och skönare men man kan väl inte få allt.

Medlem

klippet bara hackar för mig av någon anledning, aldrig vart med om denna sorts lagg i en video, det är väldigt weird.

Fick söka upp det på youtube istället.

Medlem

Ett sånt "kontor"... Tror och hoppas att om jag själv någonsin kom över så mycket pengar inte skulle drabbas av sådan hybris.

Medlem

Men ååååh, jag sitter ju och läser ETT ÅR MED MOJANG just nu!
Den här videon är ju bara en massa SPOILERS!!

Edit: Skämt åsido, det ser ju riktigt underbart därinne

1
Skriv svar