30 minuter från Blood Dragon (ny källa)

Robot
30 minuter från Blood Dragon (ny källa)

Ubisofts vansinniga retroshooter rör på sig.

#nyhetstips, #far-cry-3-blood-dragon, #ubisoft


Medlem
30 minuter från Blood Dragon (ny källa)

Aaaand it's gone Jag hann inte ens kolla på det.

Inaktiv
Medlem
Redaktör
Ponny

Tusan! Det gick undan.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

klippet borttaget

Inaktiv

Varför står det "Dillon, you son of a bitch!" när man hovrar över videoklippet? B)

Medlem

Vet inte mycket om blood dragon någon som kan upplysa mig lite? är det ett dlc som är påväg? kommer det vara gratis?

Redaktör
Ponny

Jag låter nyheten vara kvar utifall att det "mystiskt" dyker upp igen. Skicka gärna ett tipsmail om ni springer på det!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

hade velat se ! synd!

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Vet inte mycket om blood dragon någon som kan upplysa mig lite? är det ett dlc som är påväg? kommer det vara gratis?

Blood dragon är ett fristående spel som heter far cry för att kunna sälja bättre

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Varför står det "Dillon, you son of a bitch!" när man hovrar över videoklippet? B)

http://www.youtube.com/watch?v=VgPwXlTRuHs


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Klippet finns här för de som är intresserade. Såg det tidigt imorses, verkar sjuuuuukt kul

http://www.dailymotion.com/video/xyuqh1_far-cry-3-blood-drago...


signatur

Nämen!

Skägg.
10 Chambers

Inledningen och inramningen var fantastisk, helíkopterpangpanget likaså. Men sen, smygandet och pewpew:andet. Njaaa...


signatur
Medlem

För dom som missa det så är det 2 klipp part 2 här på 16 min http://www.dailymotion.com/video/xyuqao_far-cry-3-blood-drago...

Medlem

Blut dragoon hahaha


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Hahaha fan va bra, precis vad jag hade hoppats på, Far Cry 3 i bästa tron stil med massa humor.

Medlem

Trist att det bara är på xbox. Modden eller vad man nu kan kalla det, verkar bättre än originalet


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Trist att det bara är på xbox. Modden eller vad man nu kan kalla det, verkar bättre än originalet

Som jag har förstått det från olika håll så ska det komma till PS3 och PC också!

Medlem

Crap, för sent och ingen av länkarna funkar

Medlem
Skrivet av magma:

Trist att det bara är på xbox. Modden eller vad man nu kan kalla det, verkar bättre än originalet

som alla säger det sagts det ska komma till ps3 och pc med. Varför oroa dig så mycket? Sedan det är ett eget spel. Det är ingen mod eller expansion eller dlc

Medlem

Finns något på internet så försvinner det bara inte =P

Borta, borta - borttaget...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ahopp, youtube har tagit bort allt som vanligt :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tydligen finns det redan en piratversion av spelet i etern.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

De kan försöka ta bort det men det kommer inte fungera, så funkar det när någon lagt upp något på nätet. Hade de insett detta kanske de även förstått att DRM endast gör mer skada än nytta i det långa loppet.

Denna länk fungerar när detta skrivs http://www.dailymotion.com/video/xyuszm_dillon-you-son-of-a-b...

Jäklar, det ser ju kul ut, men svårt att avgöra hur grafiken är med ett lågupplöst klipp. 80-ties rules, eller något sådant.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Givet köp för min del.

Medlem
Skrivet av magma:

Trist att det bara är på xbox. Modden eller vad man nu kan kalla det, verkar bättre än originalet

Bara på Xbox? Jag hittade en leakad piratkopia av spelet för PC på nätet...

12
Skriv svar