Ny trailer från The Last of Us

Robot
Medlem
Ny trailer från The Last of Us

Satan vad trailers dom släpper, vid det här laget har dom väl spoilat mer än halva spelet :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

fysatan vad jag vill spela spelet och jag äger ingen ps3:a.
Kan man hyra?

Medlem

Alla Naughty Dogs spel är ett givet köp. Och detta ser otroligt lovande ut trots att det handlar om det förbannade uttjatade temat zombies. Trist med den totala avsaknaden av anti aliasing då detta stör rätt mkt och ger ett grötigt intryck.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Skall bli så kul att få spela detta snart!

Medlem

Detta är som någon påpekade, ett givet köp och för min del kanske en av de sista spelen jag köper till PS3.

Medlem

Sådär - Det var inte länge sedan jag lovade mig själv att aldrig förboka ett spel igen, men Naughty Dog bara fortsätter att släppa salivframkallande material från spelet som får mig att undermedvetet klicka på "förboka".

Så...

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!

...Förbokat!

Medlem

VAFAN!!! Fixa fram det på PC annars får man kanske sjunka så lågt att man köper en töntig konsol :/
Ser förbannat trevligt ut och miljöerna är fantastiska

Medlem

Ja, hade dom bara släppt det till PC så..

Medlem
Skrivet av acrylamid:

fysatan vad jag vill spela spelet och jag äger ingen ps3:a.
Kan man hyra?

Därför jag köpte mitt... enda anledningen!

Medlem
Skrivet av acrylamid:

fysatan vad jag vill spela spelet och jag äger ingen ps3:a.
Kan man hyra?

Låna av någon polare Ska själv göra det =P

Medlem

Jag får känslan av att det nästan tuggar fram. Undra om PS3:an smälter när man lirar det här?

Ingen känsla av flow direkt, kan bero på, som en föregående kommentar tog upp, avsaknaden av anti aliasing?

Givet köp alla gånger! Men lite orolig för att tv-bänken kommer bli sotig!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Javas:

Satan vad trailers dom släpper, vid det här laget har dom väl spoilat mer än halva spelet :/

Ja, tyvärr brukar det ju vara så att ju mer trailers desto sämre film. Det konceptet går att använda på spel också.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Javas:

Satan vad trailers dom släpper, vid det här laget har dom väl spoilat mer än halva spelet :/

Ja, tyvärr brukar det ju vara så att ju mer trailers desto sämre film. Det konceptet går att använda på spel också.

Vet inte om jag håller med dig där i detta fall.
Naughty Dogs har nog aldrig gjort någon recensent besviken, så här handlar det nog mest om att visa upp hur nöjda de är med sitt arbete.

Medlem
Skrivet av McKinley:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Javas:

Satan vad trailers dom släpper, vid det här laget har dom väl spoilat mer än halva spelet :/

Ja, tyvärr brukar det ju vara så att ju mer trailers desto sämre film. Det konceptet går att använda på spel också.

Vet inte om jag håller med dig där i detta fall.
Naughty Dogs har nog aldrig gjort någon recensent besviken, så här handlar det nog mest om att visa upp hur nöjda de är med sitt arbete.

Någon gång skall vara första gången. Sanna mina ord, det här luktar bajsmacka.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av McKinley:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Javas:

Satan vad trailers dom släpper, vid det här laget har dom väl spoilat mer än halva spelet :/

Ja, tyvärr brukar det ju vara så att ju mer trailers desto sämre film. Det konceptet går att använda på spel också.

Vet inte om jag håller med dig där i detta fall.
Naughty Dogs har nog aldrig gjort någon recensent besviken, så här handlar det nog mest om att visa upp hur nöjda de är med sitt arbete.

Någon gång skall vara första gången. Sanna mina ord, det här luktar bajsmacka.

Själv tappar jag suget på spel som bombarderas med trailers, även om jag inte kollar på alla. Det blir helt enkelt utjatat innan det ens har släppts :/


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar