Rocksteady tror på Arkham Origins-teamet

Robot
Rocksteady tror på Arkham Origins-teamet

"Vi har förtroende för att teamet kommer skapa en fantastisk upplevelse", säger Rocksteady om sin arvtagare.

#batman-arkham-origins, #batman-arkham-origins-blackgate, #rocksteady-studios, #wb-games-montreal, #batman-arkham-asylum, #batman-arkham-city


Medlem
Rocksteady tror på Arkham Origins-teamet

Vad ska de annars säga? hehe... Tror det blir fail.

Skägg.
10 Chambers

Och vad gör de för något!? Nyfiken i en strut.


signatur
Medlem

Ja dom har väll ganska stor press på sig om dom ska hålla samma kvalité som tidigare Arkham titlar.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och vad gör de för något!? Nyfiken i en strut.

Verkligen. Kan inte vänta på att få se vad de håller på med, vore kul att se vad de kan göra med en annan genre än seriehjältar om nu WB kan göra ett bra jobb med Origins.

Medlem

Skulle ju vara trevligt om det fanns någon sorts sanning i alla fall i det. Hoppas på det i alla fall.

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Och vad gör de för något!? Nyfiken i en strut.

Enligt rykten jobbar de med antingen Justixe League eller Superman.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Zorgolong:

Ja dom har väll ganska stor press på sig om dom ska hålla samma kvalité som tidigare Arkham titlar.

Ähh det är väl bara att göra som de brukar. Cut&paste på det gamla spelet och lägg till lite nytt innehåll. Har funkat för CoD, Assassins Creed mfl i många år.

Medlem

"Origin" Gillar inte det ordet.

Medlem

Tror det kan bli riktigt fett!

"I believe I can fly..."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:

"Origin" Gillar inte det ordet.

Får en genast att tänka på EAs Origin, usch vilken sketen DRM-applikation.

Medlem

Ögonblicket jag fick reda på att detta är en prequel så sjönk mitt intresse fortare än Titanic.

Nej fy fan. Kommer icke bli något köp. Enda prequeln jag någonsin gillat i under alla mina år som spelare är Resident Evil 0.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gillade Arkham Asylum och älskade Arkham City. Vill helt klart ha mer Catwoman äventyr och skulle inte tveka en sekund om dom släppte mer DLC eller ett fristående spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fastän det är en prequel så tror jag nog där är några hints till vad som kommer hända efter Arkham City

Medlem

Batman utan Rocksteady, från ett gäng som inte har några tidigare egna titlar bakom sig, bortsett från Arkham City-portningen till Wii U.

Tror på automatisk fail, men förhoppningsvis blir jag stenhårt motbevisad när de släpper första gameplay-klippet.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Gillade Arkham Asylum och älskade Arkham City. Vill helt klart ha mer Catwoman äventyr och skulle inte tveka en sekund om dom släppte mer DLC eller ett fristående spel.

Det lustiga var att Harley Quinn's Revenge var så väldigt blekt. Jag som trodde det skulle bli riktigt bra. Det kunde ha blivit det.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar