Bethesda har något spännande att visa upp

Robot
Bethesda har något spännande att visa upp

Peter Hines har i en intervju retats genom att berätta om något som ska få oss exalterade.

#bethesda-softworks, #fallout


Medlem
Bethesda har något spännande att visa upp

Fallout online med månadsavgift, micro transaktioner, månadsvisa betal DLC's som är ett måste för att kunna komma vidare i spelet och rent allmänt klena login servrar!

*hoppas*

Då blir fanboysen här på FZ lyckliga kan jag lova!

Avstängd

Snälla snälla snälla låt det bli fallout 4!
Men ingen j*vla månadsavgift!

Medlem

VI VILL HA FALLOUT 4!!! sry for caps

Medlem

Fallout 4 kan inte komma fort nog, vill tillbaka till postapokalypsen till skillnad från preapokalypsen jag lever i nu.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Varför skulle det vara månads avgift?, fallout 4 kommer uppenbart bli ett singleplayer spel som alla andra i TES eller fallout serien

Medlem

Fallout 4 med co-op story mode skulle ju inte skada om man nu kan implementera det lite smidigt.

Väntat på co-op sen fallout1.

Nå liknande lösning som baldur's gate kanske?

Medlem

Fallout 4 skulle inte vara så fel, men det vore kul ifall dem gör det lite mer avancerat. Tyckte FO3 var lite väl simpelt, kunde ju ha utvecklat spelet mycket mer.

Medlem

Fallout 4 med Skyrim motorn blir det säkert. Mums :). Men inget rushatt tack. I en öppen värld ska allt hänga ihop.

Medlem

Jao, fortsätt våldta Fallout-serien bara...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Ishow:

Fallout 4 med Skyrim motorn blir det säkert. Mums :). Men inget rushatt tack. I en öppen värld ska allt hänga ihop.

Grafik från 2005 då

Medlem

Morrowind Remake i en NY motor, (inte den som de hade i skyrim, den sög)

Medlem
Skrivet av Cnopt:

Fallout online med månadsavgift, micro transaktioner, månadsvisa betal DLC's som är ett måste för att kunna komma vidare i spelet och rent allmänt klena login servrar!

*hoppas*

Då blir fanboysen här på FZ lyckliga kan jag lova!

Ja för det låter ju som Bethesdas normala tillvägagångssätt..?

Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Ishow:

Fallout 4 med Skyrim motorn blir det säkert. Mums :). Men inget rushatt tack. I en öppen värld ska allt hänga ihop.

Grafik från 2005 då

Ja för en gammal motor innebär ju gammal grafik... Eh.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Fy h**vete vad jag längtar efter Fallout 4.Fallout serien är en av mina absoluta favorit serier.Dom får gärna använda Skyrim motorn som iallafall jag tyckte var bra.

Undra i vilken stad det kommer utspela sig i,skulle sitta fint med New York eller Chicago:D.

Medlem

Om vi har tur så är det Brink 2 :D!!!! (jk jk)

Men Brink hade faktiskt potential att vara bra, men tyvärr så hade
de lagt ner alldeles för lite tid på att göra spelet.

Medlem

Star Wars 1313?


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem
Skrivet av Stag:
Skrivet av Cnopt:

Fallout online med månadsavgift, micro transaktioner, månadsvisa betal DLC's som är ett måste för att kunna komma vidare i spelet och rent allmänt klena login servrar!

*hoppas*

Då blir fanboysen här på FZ lyckliga kan jag lova!

Ja för det låter ju som Bethesdas normala tillvägagångssätt..?

Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Ishow:

Fallout 4 med Skyrim motorn blir det säkert. Mums :). Men inget rushatt tack. I en öppen värld ska allt hänga ihop.

Grafik från 2005 då

Ja för en gammal motor innebär ju gammal grafik... Eh.

Grafiken i sig är det inget fel på. Mer allt de andra med, fysiken, stelheten i karaktären och liknande. Känslan av att man glider fram med gubben. Det vill jag ha förbättrat!


signatur
Gen
Medlem

Skit i Fallout 4, vill ha The Terminator : Future Shock remake tack

Medlem

Fallout online med begränsade startzoner som du bara får en av så du måste köpa 3st kopior av spelet och PvP upp i mumindalen så att alla som GILLAR spelet inte kan spela det som det är tänkt: ett sandbox spel med öppen story...?

Medlem

Gissar på antingen ett Skyrim expansion eller Fallout 4, såvida det inte är en helt ny IP vilket jag tvivlar på.

Ett nytt DLC till Skyrim är det i alla fall inte, vore ytterst märkligt om det var något sånt. Expansion är sin grej, men inte DLC.

Hoppas dock just nu mest på Fallout 4. (och snälla, snälla, snälla...x64bit....)

Medlem

Fallout hade smakat i väntan på TES6.

Medlem
Medlem

FO:4, kom IGEN NU DÅ!!

Medlem
Skrivet av Davwve:
Skrivet av Stag:
Skrivet av Cnopt:

Fallout online med månadsavgift, micro transaktioner, månadsvisa betal DLC's som är ett måste för att kunna komma vidare i spelet och rent allmänt klena login servrar!

*hoppas*

Då blir fanboysen här på FZ lyckliga kan jag lova!

Ja för det låter ju som Bethesdas normala tillvägagångssätt..?

Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Ishow:

Fallout 4 med Skyrim motorn blir det säkert. Mums :). Men inget rushatt tack. I en öppen värld ska allt hänga ihop.

Grafik från 2005 då

Ja för en gammal motor innebär ju gammal grafik... Eh.

Grafiken i sig är det inget fel på. Mer allt de andra med, fysiken, stelheten i karaktären och liknande. Känslan av att man glider fram med gubben. Det vill jag ha förbättrat!

Hädelse! Fysiken i Skyrim och Fallout spelen är det som ger det dess charm!

Tror inte det blir ett Fallout Online, verkar dumt att släppa två "MMO" från samma studio, samma år. Men ett Fallout 4 är nog att garantera, sedan kanske vi får någon smygvisning på Doom 4.


signatur

Nämen!

Medlem

Hoppas såklart på något Star Wars... Knights of the Old Republic 3!!! Håller tummarna iaf!

Medlem

PBA Tour Bowling 2014!!

Medlem

Det är väl rätt klart att Fallout 4 kommer att utspela sig i och runt Boston, Massachusetts, där The Institute satsat massor av tid och pengar på teknologiska framsteg. Har vi tur får man som spelare prova på livet som android eller slavjägare


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Det är väl rätt klart att Fallout 4 kommer att utspela sig i och runt Boston, Massachusetts, där The Institute satsat massor av tid och pengar på teknologiska framsteg. Har vi tur får man som spelare prova på livet som android eller slavjägare

Slavehunter ftw! Fan så där tänkte jag inte Finns det någon mod till NV annars som gör att man blir slavjägare?

Medlem

hoppas på nytt fallout.

För övrigt verkar detta vara nya grejjen inom marknadsföring. Att man "avslöjar" att man ska avslöja något...

1
Skriv svar