Ni No Kuni-skaparna arbetar på ett spel till PS4

Robot
Ni No Kuni-skaparna arbetar på ett spel till PS4

Level 5 håller just nu på att utveckla ett spel till Playstation 4.

#level-5, #ni-no-kuni-wrath-of-the-white-witch, #sony


Medlem
Ni No Kuni-skaparna arbetar på ett spel till PS4

Verkar som det blir ett PS4, fast jag inte vill. Fan också!

Medlem

Känner detsamma. PS4 verkar vara det som gäller! Älskade ju Ni no kuni, så why not? Blir inget definitivt före Microsoft visar sin konsol, med eller utan online-tvång!

Medlem

hehe jag gillar vinklingen, Level-5 är ju annars en meriterad spelutvecklare med många titlar bakom och framför sig.

Medlem

Dark cloud 3 snälla rara?
Dark Chronicle var lätt det bästa spelet på ps2 i min mening och kan utvecklas på alla sätt och vis, det fanns ju nästan oändligt med saker man kunde göra i spelet, allt som skulle behövas vore lite mer djup kanske? Skulle i och för sig föredra att man slapp spela ett småglin ännu en gång, men hade knappast stoppat mig från att köpa både konsol och spel ifall det är det dom annonserar.

Sandbox rpg, det är nice~

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Dark cloud 3 snälla rara?
Dark Chronicle var lätt det bästa spelet på ps2 i min mening och kan utvecklas på alla sätt och vis, det fanns ju nästan oändligt med saker man kunde göra i spelet, allt som skulle behövas vore lite mer djup kanske? Skulle i och för sig föredra att man slapp spela ett småglin ännu en gång, men hade knappast stoppat mig från att köpa både konsol och spel ifall det är det dom annonserar.

Sandbox rpg, det är nice~

Ja man kan alltid hoppas! Tror dock att utvecklarna tycker det är för nischat för att våga satsa på såna typer av RPG längre, Ni No Kuni undantaget.

Dom enda som vågar göra nischade spel för dom större konsolerna nuförtiden är typ Atlus.

1
Skriv svar