Shadowrun Returns släpps i juni

Robot
QRT
Medlem
Shadowrun Returns släpps i juni

nomnom

Medlem

Ser så sjukt kul ut. Glad att man sponsrade detta... Ännu gladare i Juni förstås, men ganska glad nu med.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

varför händer inget när jag slänger pengar på skärmen!?!?!?

k3m
Medlem

Animationerna ser orealistiska ut :/ Blir ett köp trots allt

Inaktiv

Just det ja, jag hade ju backat detta projektet. Hade typ glömt bort det. Linux-version, mumma.

Medlem

Men, men, men varför backade jag inte detta projekt?
Har inte ens hört talas om det förrän nu och då består mitt liv till stor del av datorspelande...

Medlem

hmm spelade inte shadowrun så mycket.. men tror nog jag vill prova detta ändå! Ser mycket trevligt ut


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Jag trodde först att detta var något annat. Ett turbaserat spel i nästan identiskt stuk där man kontrollerade en polisstyrka på 4-5 personer, kom ihåg att den största polisen hette "Bear". Någon som vet vilket jag menar?

Medlem

Älskade Shadowrun på SNES.
Blir ett köp för mig.

Även om man inte ser något blod när man strider

Medlem

Ser ju tveklöst skoj ut
Hoppas det orkat lägga krut på storyn också!

Medlem

Som jag har väntar på ett vettigt Shadowrun... Snes versionen var härlig, på sin tid.

Medlem

ja ser ball ut.
kan säkert modda blodet sen eller nått.

Medlem

Som en gammal shadowrunner så är detta verkligen något jag sett fram emot! Grymt kul.

Medlem

Detta ska bli riktigt kul!


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem

Blir garanterat att skaffa när man är en sucker för denna typ av spel. Önskar att jag var med och sponsrade detta men visste inte om det när det begav sig.

1
Skriv svar