Zombier på hjärnan

Medlem
Zombier på hjärnan

Jag har alltid varit fascinerad av zombier. Tröttnar faktiskt aldrig på att fantisera om hur jag skulle reagera och vad jag skulle göra om en Zompocalyps bröt ut på riktigt.

I början var det filmer och sen spel och sen böcker .. ja det tar ju aldrig slut!

Läget just denna vecka:

Följer The Walking Dead på tv, Spelar spelet med samma namn (är inne på episod 2 nu), Använder appen "Zombie, Run!" när jag motionerar och läser just nu boken "Warmer Bodies" samtidigt som jag funderar på om när jag kan ta mig till en butik och köpa nästa nummer av serietidningen The Walking Dead på svenska ...

Är jag ensam om att tycka om i princip allt inom denna nörd-genre eller finns det flera av oss där ute?

Mina absoluta favoriter:

Film: Shaun of the Dead (komedi)
Spel: Dead Island
Bok: The Enemy (Charlie Higson) & The Forest of Hand and Teeth
Serie: The Walking Dead
App: Zombie Run! (träning), Zombie Highway (spel)

#blogg

Medlem
Zombier på hjärnan

Zombies är det bästa.
Älskar zombiefilmer medans sambon är livrädd för dom.

Hoppas du väntar på DayZ också

Medlem

Jag har alltid älskat zombies Dawn of The Dead originalet är min favoritrulle när det gäller zombiefilmer. Även om zombierna är dåligt sminkade så är det fortfarande en grym skräckis.

Medlem

DraxXus: DayZ verkar intressant, håller tummarna att det verkligen blir nåt bra i slutändan.

4Life: Det var de gamla filmerna som jag fastnade för men jag gillar nyinspelningen också.

Medlem

Ja, jag hoppas det med, så det inte floppar efter all denna längtan.
Annars så blir det back to DayZ mod

1
Skriv svar