Spana in den fantastiska trailern för Far Cry 3: Blood Dragon

Robot
Spana in den fantastiska trailern för Far Cry 3: Blood Dragon

80-talet är tillbaka och tog alla klyschorna med sig. En film som aspirerar till att bli TOTY.


Medlem
Spana in den fantastiska trailern för Far Cry 3: Blood Dragon

Väl värd ett par repeats enbart pga. av den asgrymma syntslingan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Men alltså, ni har ju redan visat denna?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Nej det har dom inte en user skrev det i förra nyheten.

Medlem

En som som är störande, att varje gång jag kollar på den tror jag att det ringer, för ett av ljuden är precis som i telefonen min.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Snyggt soundtrack!

Skribent

THE APOCALYPSE HAS HAD AN APOCALYPSE

För er 90-talister, ni missade något. 80-talet var bäst när det kommer till skräp-tv.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Fantastisk trailer, 10/10 från mig.

I övrigt, FC3 Blood Dragon verkar bli det Duke Nukem Forever borde ha varit.

Medlem

Oh my god kommer köpa detta direkt om Vaas är sista bossen och heter: VAAS THE ULTIMATE KILLER


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Zlither:

Folk lär nu ogilla mig men... jag vet att det säkerligen finns några "farliga" pirater här som laddar ner och "sabbar" pc marknaden. Ni som gör det är väl medveten om att det går att ladda ner den från bland annat tanka fetast nu om ni känner för att smygpröva det nu?

Synd att de tog bort nedåttummarna...

Fail.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Äntligen ett spel som bryter den gråa tråkiga strida strömmen av modern warfare fps a la call of duty. Se vad innovation kan göra. Detta kom verkligen som en överraskning. Kan bli jäklgt tokfett!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Soundtracket kostar fortfarande 99£, vill ha det på riktigt men inte för så mycket pengar Verkar bli årets spel, lägger de till mp också så är jag fast för en lång tid framöver


signatur

äldre än dig!

Inaktiv
Medlem

Skall genast "testa" spelet, men ser redan nu ut som att de kommer få mina stålar.
Om det här är bra och säljer kanske vi har turen att det blir helt fristående?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Buio:

tack


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Medlem

Haha,det där 80-tals dunket är så skönt.Hade gärna velat uppleva 80 talet:D.

Medlem

<3 är egentligen den enda kommentar som behövs.

Inaktiv
Skrivet av Buio:

Fantastisk trailer, 10/10 från mig.

I övrigt, FC3 Blood Dragon verkar bli det Duke Nukem Forever borde ha varit.

Tänkte du också på det efter att bilarna sprängdes och han gav fingret och sa "fuck you"?

Medlem
Skrivet av dotque:

Skall genast "testa" spelet, men ser redan nu ut som att de kommer få mina stålar.
Om det här är bra och säljer kanske vi har turen att det blir helt fristående?!

Det är ju helt fristående, har inget med Far Cry 3 att göra alls förutom kanske att de verkar använda samma motor. Tycker det är dags att de slutar med det här, kalla spelet för Blood Dragon och ta bort Far Cry 3 då det som sagt var inte finns mycket gemensamt alls.

Medlem

Det behövs ju egentligen inte heller. Att Far Cry ens finns i namnet känns ju rätt malplacerat

Medlem

Älskar den önskar de hade gjort ett fristående spel på det här istället. Man ser kopplingen med far cry i små sekvenser i trailern där det ser ut som om man är i djungelaktiga miljöer.

Får se hur det blir. Musiken, trailer, hemsida rubbet kring detta har hittills varit så mysigt att man bara vill kramas.

Kom igen låt oss kramas.

Medlem
Skrivet av Buio:

https://soundcloud.com/powerglove

De som gjort (majoriteten av) soundtracket. "Power Core" bl a är suverän.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:

Folk lär nu ogilla mig men... jag vet att det säkerligen finns några "farliga" pirater här som laddar ner och "sabbar" pc marknaden. Ni som gör det är väl medveten om att det går att ladda ner den från bland annat tanka fetast nu om ni känner för att smygpröva det nu?

Synd att de tog bort nedåttummarna...

Fail.

Är endast ärlig, tror ändå folk kommer köpa det hur som haver, jag riktade endast detta mot dom som vill pröva i förväg ifall dom vill vara snåla eller känner att dom inte vill riskera att slänga pengar på något dom kan bli besviken på och hellre laddar ner och testar före. Tar du illa upp s är det ditt bekymmer inte någon annans. Men tror hur som haver fler köper än laddar ner samt nerladdning av spel orsakar ingen stor skada. Även om folk vill bevisa motsatsen så som du

Nja, jag bara noterar att det inte är några problem att tipsa om sådant på en sida som egentligen inte alls borde tillåta sådant.

Enligt dina egna åsikter ja

http://www.fz.se/sidor/regler - §1.4

Men jag antar att det är lite halvtaskig moderering såhär på fredagen.

Då är dom dock löjliga just för att piratkopiering sabbar inte pc försäljningen något speciellt, det har ju bevisats sen att spelföretagen säger annat är ju bara komiskt.

Well låter väl bli då att skriva något då om den "hemska" nerladdningen av spel på det busiga viset, bara för att få vara kvar längre och plåga dig med att jag syns till

Medlem
Skrivet av FuzioN:

Nej det har dom inte en user skrev det i förra nyheten.

Hålla FZ, ingen cred till mig?

Skribent
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av FuzioN:

Nej det har dom inte en user skrev det i förra nyheten.

Hålla FZ, ingen cred till mig?

Skickade du in ett tips?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av FuzioN:

Nej det har dom inte en user skrev det i förra nyheten.

Hålla FZ, ingen cred till mig?

Skickade du in ett tips?

Nä, refererade bara till post 1 och 2 här. Men det är ok FZ, ni är förlåtna

RHK
Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:

Folk lär nu ogilla mig men... jag vet att det säkerligen finns några "farliga" pirater här som laddar ner och "sabbar" pc marknaden. Ni som gör det är väl medveten om att det går att ladda ner den från bland annat tanka fetast nu om ni känner för att smygpröva det nu?

Synd att de tog bort nedåttummarna...

Fail.

Är endast ärlig, tror ändå folk kommer köpa det hur som haver, jag riktade endast detta mot dom som vill pröva i förväg ifall dom vill vara snåla eller känner att dom inte vill riskera att slänga pengar på något dom kan bli besviken på och hellre laddar ner och testar före. Tar du illa upp s är det ditt bekymmer inte någon annans. Men tror hur som haver fler köper än laddar ner samt nerladdning av spel orsakar ingen stor skada. Även om folk vill bevisa motsatsen så som du

Nja, jag bara noterar att det inte är några problem att tipsa om sådant på en sida som egentligen inte alls borde tillåta sådant.

Enligt dina egna åsikter ja

http://www.fz.se/sidor/regler - §1.4

Men jag antar att det är lite halvtaskig moderering såhär på fredagen.

Då är dom dock löjliga just för att piratkopiering sabbar inte pc försäljningen något speciellt, det har ju bevisats sen att spelföretagen säger annat är ju bara komiskt.

Well låter väl bli då att skriva något då om den "hemska" nerladdningen av spel på det busiga viset, bara för att få vara kvar längre och plåga dig med att jag syns till

När har detta bevisats? Källa?

Medlem

...

Skrivet av Zlither:

Då är dom dock löjliga just för att piratkopiering sabbar inte pc försäljningen något speciellt, det har ju bevisats sen att spelföretagen säger annat är ju bara komiskt.

...

Det enda som är löjligt och komiskt är citatet ovan, kan inte annat än att bara le åt dumheterna

Osäker på spelet dock. Skulle nog vilja prova en demo på det innan jag får för mig att betala något för det. Vad gäller "Far Cry 3" i namnet så tycker jag inte det känns så konstigt. Hela spelet känns ju som en fristående mod på Far Cry 3, så varför inte? Fick dessutom intrycket från intervjun att det även utspelar sig på en ö.

Avstängd
Skrivet av RHK:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Zlither:

Folk lär nu ogilla mig men... jag vet att det säkerligen finns några "farliga" pirater här som laddar ner och "sabbar" pc marknaden. Ni som gör det är väl medveten om att det går att ladda ner den från bland annat tanka fetast nu om ni känner för att smygpröva det nu?

Synd att de tog bort nedåttummarna...

Fail.

Är endast ärlig, tror ändå folk kommer köpa det hur som haver, jag riktade endast detta mot dom som vill pröva i förväg ifall dom vill vara snåla eller känner att dom inte vill riskera att slänga pengar på något dom kan bli besviken på och hellre laddar ner och testar före. Tar du illa upp s är det ditt bekymmer inte någon annans. Men tror hur som haver fler köper än laddar ner samt nerladdning av spel orsakar ingen stor skada. Även om folk vill bevisa motsatsen så som du

Nja, jag bara noterar att det inte är några problem att tipsa om sådant på en sida som egentligen inte alls borde tillåta sådant.

Enligt dina egna åsikter ja

http://www.fz.se/sidor/regler - §1.4

Men jag antar att det är lite halvtaskig moderering såhär på fredagen.

Då är dom dock löjliga just för att piratkopiering sabbar inte pc försäljningen något speciellt, det har ju bevisats sen att spelföretagen säger annat är ju bara komiskt.

Well låter väl bli då att skriva något då om den "hemska" nerladdningen av spel på det busiga viset, bara för att få vara kvar längre och plåga dig med att jag syns till

När har detta bevisats? Källa?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/nedladdad-film-sanker-inte-...

Detta är dock bara inom filmer men det är samma princip som det är med att ladda ner musik eller spel.
Många laddar ner men samtidigt går dom på bio, köper filmer, köper spel eller dylikt.
Många laddar ner spel för det mesta före ett köp för att testa och se om det är värt pengarna. Detta är just för att man ser knappt något demo nu för tiden. Jag själv laddar ner före köp bara för att testa före, är det roligt det lilla jag testat då köper jag.

Hade fler demos på spel kommit så hade jag ju så klart gjort det istället och testat, nu säger jag inte att barn gör så här. Dom brukar vara i regel jävligt snåla. Men vi äldre brukar testa sen köpa.

Jag själv har inget emot denna illegala nerladdning som folk kallar det, jag tycker det på ett sätt är bra för det får folk också att öppna upp ögonen för dessa titlar, det är alltid dock bättre att köpa en produkt det kan jag hålla med om men att göra en höna av en fjäder är rätt korkat.

Jag tror majoriteten här brukar ladda ner musik och filmer så, säger ni något om att det är just fel att ladda ner spel så är ni ju egentligen stora hycklare.

Nej administratörer jag säger inget nu som hotar era regler, jag säger bara min åsikt så ingen avstängning.

12
Skriv svar