Grand Theft Auto på Spotify och Itunes

Robot
Grand Theft Auto på Spotify och Itunes

Rockstars GTA-serie har alltid varit känd för sin musik. Nu har utvecklaren satt ihop spellistor åt oss.

#nyhetstips, #rockstar-games


Medlem
Grand Theft Auto på Spotify och Itunes

Någon mer än mig som lade in sin egen musik i GTA III som man kunde lyssna på med den där speciella radiokanalen?

Medlem

Kan vi inte kollektivt K-märka dessa spellistor?

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Någon mer än mig som lade in sin egen musik i GTA III som man kunde lyssna på med den där speciella radiokanalen?

Klart att man gjorde det, men jag lyssnade inte bara på min egen musik. Flashback FM FTW!

Medlem

Musiken blir inte lika rolig utan allt bilkörande

Medlem

Härligt! Fullkomligt älskar musiken i både III och IV, men inget är mer nostalgiskt än lite Flashback FM. Då känns det verkligen som att man är tillbaks i Claude's kläder och glider runt i en Sentinel.

Medlem

Jag skulle vilja kunna lyssna på musiken från ettan och tvåan, fanns ganska mycket bra musik i dem!

Medlem

Vill ha country-låten från första spelet, hittar den bara på youtube just nu. Fantastisk låt.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Jag har alla radiokanalerna från Vice City som mp3. Brukar lyssna på dom då och då, underhållande prat och bra musik


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

prat kanalen var alltid underhållande

Medlem

Det jag skulle vilja se i GTA V är möjligheten att ha sin egen spotify som en radiokanal i spelet.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Gta III fick mig att börja lyssna på electro. Ett av få spel jag satt mig och spelat enbart för att få lyssna på musiken.

Medlem

K-Rose all the way!

Medlem

Rockstar vet hur man glädjer sina fans!


signatur

Specs: PS5

Medlem

GTA 2 hade dock bäst soundtrack.


signatur

Den som sover levlar inte.

KoP
Medlem

Finns även på Xbox Live Music (och även massor utav annan spelmusik) om jag inte missminner mig.

Medlem

Vice City Public Radio with Maurice Schavez! Min absoluta favorit!

EDIT: Jävla autocorrect -.-


signatur

Submission is for the weak

Medlem

GTA III Lips 106

Da Shootaz - Grand Thieft Auto...så jävla bra


signatur

La la la lag!

Medlem

Är man riktigt morgontrött och lyssnar på denna spellista i bilen kan man lätt börja köra över folk.

Medlem

Det hade varit kul om alla kanaler där de bara pratade kom ut, som en underhållande podcast ungefär

Medlem

All my Ex's live in Texas,den klart bästa låten av alla GTA:D

inK
Medlem

Den bästa låten saknas dock, "Taxidrivers must die" från GTA.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Min favoritkanal är Emotion 98.3 från Vice City. 80-talsballader ftw! Annars är den låt jag förknippar mest med Grand Theft Auto "Joyride" med Da Shootaz, vilket var ledmotivet till det allra första spelet.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Inaktiv

<3

Medlem

Meh, Rise FM från GTA III saknas ju. :/

1
Skriv svar