Sorceress trollar i ny film

Robot
Medlem
Sorceress trollar i ny film

Ingen dålig hylla (med böcker) i det där spelet

ELF
Medlem

Även om det hade kommit till PC, så nä, inte min spelstil.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Bara dom där strutarna gör ju så att det är värt att köpa spelet.

Medlem

sikka tudor!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Varför inte bara göra dom nakna och få det överstökat? Eller satsa på porrspel istället?

Känns ju som att de gömmer spelet bakom tuttar och skimpy outfits och förväntar sig att sälja på det. Spela roll om själva spelet är bra.

Medlem

Det är inget spel som intresserar mig, men kul att se att Japanerna fortfarande har glimten i ögat och inte är fast i ett "genustänk", man kan fortfarande skämta och ha humor - allt måste inte delas upp i könstänk för att sedan sättas samman i minsta gemensamma nämnaren-sörjan.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

duraguns karown~

Medlem
Skrivet av ELF:

https://www.youtube.com/embed/_qltB8Qah3U

Även om det hade kommit till PC, så nä, inte min spelstil.

Hahaha, tack för det härligaste klippet från svensk tv på 10 år


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lite löjlig design men jag började titta på trailern och upptäckte med typ 2 sekunder kvar av videon att jag hade sett 0% av allt förutom det uppenbara... -_-

Medlem

kolla posen på valkyrian 0:48 inte mycket rustning där inte

Skribent
Skrivet av Javas:
Skrivet av ELF:

https://www.youtube.com/embed/_qltB8Qah3U

Även om det hade kommit till PC, så nä, inte min spelstil.

Hahaha, tack för det härligaste klippet från svensk tv på 10 år

Tycker det är fantastiskt att någon bemödat sig med att ladda upp enbart "Melonas"-sekvensen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahaha alltså... japaner.

Medlem

Mitt i hen-debatten släpper japanerna bomben, pang!

Vad handlade spelet om förresten? Hade lite problem att fokusera på helheten.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Varför inte bara göra dom nakna och få det överstökat? Eller satsa på porrspel istället?

Känns ju som att de gömmer spelet bakom tuttar och skimpy outfits och förväntar sig att sälja på det. Spela roll om själva spelet är bra.

Om du vill ha naket i spel så finns det nude mods. Problemet är att man tröttnar fort och det ger inte samma erotiska laddning som när tjejer visar lite hud men inte avslöjar allt.

Nu är jag inget fan av megaultra stora tuttar men förstår varför dom kör med det designvalet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

vad äre för fel på stor byst. ingen hade reagera på en kille med feta muskler :-). aja detta spel ser ut som Odin sphere som var ett fantastiskt spel.


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Skribent
Skrivet av Griimlock:

ingen hade reagera på en kille med feta muskler :-).

Nyheten om fighter-klassen: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20130405/ny-film-fran-drago...

Kolla de två översta kommentarerna.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Haha, vad ska man säga Tror faktiskt inte ens att man behöver blanda in genusdebatten runt ett sådant här spel då det är så uppenbart karikatyriskt att det vore fånigt för någon att bli förolämpad. Man måste kunna skratta åt sexismen också

Synd bara att spelet ser HELT sämst ut förutom karaktärsdesignen, eller är det till mobilen?

Medlem

Gillar karaktärsdesignen den känns rolig. Resten av spelet vet jag inte men jag köper det ändå för tuttarna.

1
Skriv svar