American McGee funderar på Alice 3

Robot
American McGee funderar på Alice 3

McGee vill köpa Alice-rättigheterna från EA. Han undrar om du tycker det är en bra idé.

#ea


Medlem
American McGee funderar på Alice 3

Blanda inte in EA igen. Kör hellre igång ett kickstarter projekt (om man nu lyckas få rättigheterna). Vi har ju sett många exempel på hur EA hanterar sina produkter och konsumenter.

Hatar inte EA. De har släppt några bra produkter. Men på senare tid har mitt förtroende för EA sjunkit som en sten.

Senaste Alice var väl kanske ingen jättehöjdare, även om det var unikt på sitt sätt.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Mitt första intryck av det andra spelet var bra, men nu känner jag mig besviken på hur det blev.
Om det kommer en 3:a blir det antagligen köp för min del, men jag tror inte att det blir bättre än Madness Returns.
Det första spelet är helt fantastiskt.

Medlem

Jag har bara testat demot på första spelet men jag minns det som rätt så kul och annorlunda spel. Om han lyckas köpa rättigheterna och gör ett spel i samma stil som det första tror jag det kan bli riktigt bra, spelvärlden behöver mer personer som vågar tänka annorlunda som American McGee.

Medlem

Älskade "American Mcgee's" men "Madness Returns" var en flopp.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Madness returns va inte så dåligt. Tycker dem borde satsa på en 3:a

Medlem

Ja! Mer Alice Älskade båda Alice spelen. Madness returns var ju skitballt!

Medlem

snälla ja! vill återvända till den underbara galenskapen

Medlem

JAA, FÖR HELVETE!! Visst, Madness returns var inte alls tokigt men det var ju långt från det spel McGee ville skapa. EAs flottiga fingeravtryck var överallt i spelet. Få loss rättigheterna och gör spelet som tvåan SKULLE ha varit Por Favor!

Medlem
Skrivet av Duffelbag:

JAA, FÖR HELVETE!! Visst, Madness returns var inte alls tokigt men det var ju långt från det spel McGee ville skapa. EAs flottiga fingeravtryck var överallt i spelet. Få loss rättigheterna och gör spelet som tvåan SKULLE ha varit Por Favor!

För en gångs skull var det inte EA's fel att Madness Returns floppade. Det var Spicey Horse som inte visste hur man gör en bra PC version.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Hade inget emot det senaste spelet utöver att det blev väldigt långtråkigt väldigt snabbt, antar jag borde testa springa igenom spelet utan att samla allt skit även om det tar emot.

Medlem

Låter som en mycket bra idé. Men jag hoppas att det tredje spelet isåfall kommer vara lite som de falska trailersen som kom till tvåan... Eller mer som ettan som spel ö.h.t.

k3m
Medlem

Reklamen var klart vilseledande, inget snack om den saken. Men så är det ju med annan reklam också. Däremot så är det inte värst smart att enda sättet att göra sin röst hörd är via facebook.

Medlem

Båda Alicespelen tillhör mina favoritspel så en trea hade varit mumsfilibabba

Medlem

har spelat både 1:an och 2:an och dom var de bästa spelen man vet

1
Skriv svar