Ny film från Hearthstone

Medlem

Det är ju kul att dom vill pröva på något nytt. Fast det finns ju redan massa sånna här spel. MEN dom kanske gör det här roligare än många andra :).

Synd att så många ser det som negativt :(. Men men vi får väll vänta på titan och se HUR det kommer bli :).

Medlem

Hur skulle det vara om de tog och visade Warcraft 4 i stället?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Naraccas:

Självklart skulle Thrall vinna. Han är Blizzards gullegris

Ja, fy farao. Ska Thrall gå och vinna i trailers är ju spelet inte värt att köpa. Nej, jag skiter nog i det här.

Nej, inte för att låta sur. Men det där var en skum sak att påpeka

Inte lustigare än att du påpekar och kommenterar det

Nej eller hur!? Precis min tanke


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det där kommer ge många glada timmar på iPlattan ser jag

Inaktiv

Tycker det ser skoj ut. Spelar Magic både på datorn och med kort iofs.

Medlem
Skrivet av Remus:

Ge mig hellre ett Warcraft 4! Gud det hade varit nice. Warcraft 3 var förbannat jävla bra. Så jävla mysigt. Så olika raser också.

Jag vill inte urinera på dina drömmar men, inget spel kommer någonsin vara så bra som WC3 var, inte ens från Blizzard.
Blizzard har "lost the touch", Diablo 3 och Heart of the Swarm har visat det för mig. Det är dags att vi tittar till andra utvecklare för framtida storhet.
Nu sitter Jay Wilson och förstör Titan dessutom. Efter WoW kommer Blizzard inte ha någonting.

Medlem

Kan verkligen tänka mig att detta tar över mina andra spel i mobilen, men ingen annanstans.

Fy fan vilken dynga.

Medlem
Skrivet av SgtLiquidati0ne:

Fy fan vilken dynga.

Som ditt konstruktiva inlägg då.

Medlem

Verkar kul! Helt klart nåt o köra mot folk man känner och internetkompisar. Fast grejen e ju att man redan har så pass många spel o även ska börja med Star Wars The Card Game så känns som detta blir för mycket.

Medlem

vi vet ju att anledningen bakom detta kortspelet är att Chris metzen mfl, spelade magic the gathering som fan, och ville göra ett själva.

Kan vem som helst räkna ut, frågan är behövs detta? kanske kanske snor alla magic the gathering spelarna tom.

Då detta faktist har ett litet annorlunda spelsätt än magic.

dock kortspel som dessa har aldirg varit eller haft en jättestor spelarbas direkt.

Samma som D&D.

Medlem
phi
Medlem
Skrivet av FuzioN:

dock kortspel som dessa har aldirg varit eller haft en jättestor spelarbas direkt.

Samma som D&D.

Nu vet ju inte jag vad du definierar som liten spelarbas men tar vi Magic: The Gathering som ett exempel så har det över 6 miljoner spelare över hela världen och det pågår turneringar i det året runt.

Även D&D har miljontals spelare över hela världen varav hälften spelar regelbundet ett par gånger i månaden.

http://www.theescapist.com/WotCsummary1.htm

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av FuzioN:

dock kortspel som dessa har aldirg varit eller haft en jättestor spelarbas direkt.

Samma som D&D.

Nu vet ju inte jag vad du definierar som liten spelarbas men tar vi Magic: The Gathering som ett exempel så har det över 6 miljoner spelare över hela världen och det pågår turneringar i det året runt.

Även D&D har miljontals spelare över hela världen varav hälften spelar regelbundet ett par gånger i månaden.

http://www.theescapist.com/WotCsummary1.htm

Klart det finns spelare som spelar dom spelen men att sno spelarbasen ifrån dom verkar inte direkt lätt.

Och det är ju inte direkt så att dessa spelarbaser ökar då datorspel börjar ta deras platser istället.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av FuzioN:

dock kortspel som dessa har aldirg varit eller haft en jättestor spelarbas direkt.

Samma som D&D.

Nu vet ju inte jag vad du definierar som liten spelarbas men tar vi Magic: The Gathering som ett exempel så har det över 6 miljoner spelare över hela världen och det pågår turneringar i det året runt.

Även D&D har miljontals spelare över hela världen varav hälften spelar regelbundet ett par gånger i månaden.

http://www.theescapist.com/WotCsummary1.htm

Frågan är väl mer hur många av dessa miljontals magic spelare som sitter och spelar det online? Jag spelar magic, men inte online. Tycker att det är roligare att spela med fysiska kort och inte spendera pengar i mångder på något digitalt jag sedan inte har något värde av då jag slutar.

phi
Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av phi:
Skrivet av FuzioN:

dock kortspel som dessa har aldirg varit eller haft en jättestor spelarbas direkt.

Samma som D&D.

Nu vet ju inte jag vad du definierar som liten spelarbas men tar vi Magic: The Gathering som ett exempel så har det över 6 miljoner spelare över hela världen och det pågår turneringar i det året runt.

Även D&D har miljontals spelare över hela världen varav hälften spelar regelbundet ett par gånger i månaden.

http://www.theescapist.com/WotCsummary1.htm

Frågan är väl mer hur många av dessa miljontals magic spelare som sitter och spelar det online? Jag spelar magic, men inte online. Tycker att det är roligare att spela med fysiska kort och inte spendera pengar i mångder på något digitalt jag sedan inte har något värde av då jag slutar.

Sist jag testade spela MTGO så fanns det alltid ett par tusen spelare online oavsett tidpunkt men mestadels så är det ju turneringsspelare som spelar online. Kostar knappt något att bygga en lek så jag hade säkert ett tjugotal lekar som jag testade under tiden som jag testade spela online.

Men annars håller jag med, Magic ska spelas i "fysisk form".

12
Skriv svar