Vinn en Monster Hunter-tröja!

Skribent
Vinn en Monster Hunter-tröja!

[eos_image="768216;w455"]Bara Monster Hunter-logga, inga störande moment.[/eos_image]

I samband med recensionen av Monster Hunter 3 Ultimate fick jag två t-tröjor. Vilket resulterade i huvudbry. Vad ska jag med två t-tröjor till? En har jag nu på mig, eftersom den var rätt snygg.

Frågan är vad jag ska göra med den av storleken large? Jo, vet ni vad. Det är väl inte mer än rätt att någon av läsarna här på FZ ska få chansen att bära den.

Hur ska du då göra? Jo, skriv en rad eller två om ditt favoritmonster i kommentarerna nedan och så kör vi en demokratisk röstning. Den kommentar som får flest tummar vinner en t-tröja.

Fotnot: Tröjbäraren följer ej med på köpet. Vi har pratat om det här Fredrik.

#blogg


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Vinn en Monster Hunter-tröja!

The Thing är det bästa monstret imo, som kan se ut som vem som helst. Men när du minst anar det, BOOM! Tentakler överallt!

Typ som Fredrik.


signatur

Videomupp

Medlem

Zingore (Jinouga) är min favorit. En stor råbiff till varg bjuder alltid på intensiva strider med högt tempo. Dessutom så är rustningarna som man kan smida från han grymt snygga!

Medlem

Volvidon är klart det coolaste monstret, precis som mig så har det en lång tunga, riktigt äckliga gaser och stark som bara fasen.

Medlem

Alla moderatorer på FZ, dom kan verka farliga men är innerst inne små oskyldiga teddybjörnar

Medlem

Hell Knight ifrån Doom 3. Kissade typ på mig varje gång det kom en sådan och började jaga mig.

http://www.playable.de/screenshots/10/hell_knight2.jpg

Medlem

Första mumien i Dungeon Master var läskigast när man var 10 år


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Galant:

Hell Knight ifrån Doom 3. Kissade typ på mig varje gång det kom en sådan och började jaga mig.

http://www.playable.de/screenshots/10/hell_knight2.jpg

Samma, fast i första Doom och man helt plötsligt står inför detta:


signatur
Geeks Gaming
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Favorit och de ända någonsin som har skrämt mig i ett spel.

http://www.tyrantandogre.com/wp-content/uploads/system-shock-...

Heeelp meeee.... Kiiiiill meeee... *darth vader andning* sjukt läskiga, testa att spela spelet på 300% hastighet, en helt ny nivå av att ha andan i halsen

Redaktör
Ponny
Skrivet av Johan Olander:

Tröjbäraren följer ej med på köpet. Vi har pratat om det här Fredrik.

Damn!


signatur

En Bamseponny av folket

Jag behöver inte en t-tröja till, den förra jag vann hade ögonfransar på sig, och vart inte hopvikt när jag fick den.
Däremot tog det bara några månader till att odla fram en slav-armé av Calle-kloner. Snart kommer vi marschera ner för kungsgatan och skandera "Ja Tomas, snart Tomas".

...Ska vi kanske backa upp med en skvadron Johan trupper.

Vem vill ha min tumme?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Sivert Öholm. Ett monster i videovåldsdebatten, en mardröm för gamern.

Skribent
Skrivet av Traveller in time:

Jag behöver inte en t-tröja till, den förra jag vann hade ögonfransar på sig, och vart inte hopvikt när jag fick den.
Däremot tog det bara några månader till att odla fram en slav-armé av Calle-kloner. Snart kommer vi marschera ner för kungsgatan och skandera "Ja Tomas, snart Tomas".

...Ska vi kanske backa upp med en skvadron Johan trupper.

Vem vill ha min tumme?

Jag kan se hur detta kommer sluta väldigt illa.


signatur

I am the black wizards.

Skribent

Vi sätter sluttiden tills i morgon, så tumma på gott folk.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar