Fienderna från Dragon's Dogma: Dark Arisen

Robot
Medlem
Fienderna från Dragon's Dogma: Dark Arisen

Ah vad jag har väntat på denna expansion. Bara 12 dagar kvar.

Medlem

Så skulle jag köpa denna behöver jag inte köpa första?

Medlem
Skrivet av ubn87:

Så skulle jag köpa denna behöver jag inte köpa första?

Nej det första ingår i denna ( xboxversionen kostar ca 280 beroende på var du köper den ifrån)

So, what does Dragon's Dogma: Dark Arisen deliver? All of the content from the original Dragon's Dogma plus...

A massive new underground realm to explore featuring over 25 terrifying new enemies
More skills/equipment/augments:
Level 3 Skills
DD : DA provides each character class with a new tier of skills, giving players new devastating abilities and skills to master
Over 100 pieces of new equipment
All new high level weapons and armor sets for players venturing into the underground caverns.
14 new character/Pawn augments
New tiers of equipment enhancement
And there's more:
Increased character customisation options
Item appraisal
Option to select Japanese voice over

Furthermore, owners of the original Dragon's Dogma will receive the following for free on purchasing Dragon's Dogma: Dark Arisen: 100,000 Rift Crystals, unlimited Ferrystones and the Gransys Armour Pack consisting of six brand new costumes.

Medlem

Dragons Dogma är kul. Kan ju dock tycka att de monster som visades i den här videon hade en tråkig design...


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Och ingen PC-release ? : /

Medlem

Det var snack om pc release, ja.. hoppas det blir verklighet och då inte en halvdassig portning.

Medlem

Både hatar och älskar detta spel. Skit bra boss strider och customization.
Men med bara en sparning, och det faktum att de 2 pawns man "lånar" inte lvlar, vilket gör att man måste bytta ut dem efter varje quest, gör att lusten att spela försvinner. Och varför finns det inte Co-op? Det hade verkligen räddat spelet för mig.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Både hatar och älskar detta spel. Skit bra boss strider och customization.
Men med bara en sparning, och det faktum att de 2 pawns man "lånar" inte lvlar, vilket gör att man måste bytta ut dem efter varje quest, gör att lusten att spela försvinner. Och varför finns det inte Co-op? Det hade verkligen räddat spelet för mig.

Jodå de levlar OM den spelaren som "äger" de spelar med dem under tiden du har dem eller då du "vilar".

Medlem

Hmm ska jag orka springa runt i den här världen igen hmmmmm...... Spelet är ju skit skoj men det blir nog :). Vad skulle det kosta?

Moderator | Testpilot

Kollade just prisjakt drä den här versionen "Dark Arisen" var billigare än originalet. Då antar att jag tjänar mest på att köpa den här?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av slarron:

Hmm ska jag orka springa runt i den här världen igen hmmmmm...... Spelet är ju skit skoj men det blir nog :). Vad skulle det kosta?

199 ex frakt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Alltså är det här samma spel fast med nya grejer bara? Soul sacrefice kommer ju snart också till vita så får se vad jag köper :=.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Text

Vem fan sitter uppe klockan 4 på natten/morgonen och skriver på FZ!?


signatur

Everybody needs help.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Apministern:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Text

Vem fan sitter uppe klockan 4 på natten/morgonen och skriver på FZ!?

1. Personer som inte lagt sig ännu.
2. Människor som ska upp tidigt att jobba/har nattskift.
3. Eller som i mitt fall, jag var sjuk, la mig vid 14 och råkade sova till 02.00.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar