20 läckta minuter från The Elder Scrolls Online

Robot
20 läckta minuter från The Elder Scrolls Online

Zenimax är allt annat än glada över att hela 20 minuter läckt från deras Elder Scrolls-mmo.

#nyhetstips, #the-elder-scrolls-online, #zenimax-online-studios


Medlem
20 läckta minuter från The Elder Scrolls Online

Ser sådär ut :/

Medlem

Oj, så... vad är ordet jag letar efter..? Just ja.

Oj, så sammasakmansetthundragångertidigareigt det var. Jag fick upp förhoppningarna lite när jag hört att de designat om framförallt striderna, men jag har ju vetat om att spelet är designat från grunden till att efterlikna WoW ända sedan jag först hörde talas om det i 2009. Det är svårt att komma från något som är så djupt rotat, antar jag.

Avstängd

Ger helt klart WoW-känsla.

Detta ska iaf testas.

Medlem

Ehm... Hade inte det här varit i utveckling sedan 2007? Vad är deras ursäkt till varför det här ser så jävla mediokert(dåligt?) ut?

: Hero Motorn
: Full Voice Acting
: 500.000.000$ budget

Nu kör vi, Tortanic 2.0

Medlem

Ser riktigt sunkigt ut...

Medlem

Här skiter vi i NDA'n helt och hållet antar jag?

Medlem

Tyckte det såg ut som samma gamla mmo som det finns hundratals av redan.Är mycket skeptisk till det här,även om Elder Scrolls serien är min favorit.

Varför letar han efter råttor i början?

Medlem

oooookej.... såg ju, dåligt ut.

Medlem

Ser verkligen skittråkigt ut.

Längtar efter World of Darkness istället.

Medlem

Bara hoppat igenom lite, men kändes som oblivion.

MEG
Medlem

Grafiken kan de fixa till (ifs allt annat också) men det som verkar oroande är att man tydligen får slåss för sitt liv mot en liten krabba. kanske första uppdraget är att samla x antal råttor och döda x antal krabbor, inte så roligt...


signatur

Death is only the beginning

Men jag vet att jag kommer spela det. vet inte hur jag känner för den detaljen. :/


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Cnopt:

Här skiter vi i NDA'n helt och hållet antar jag?

Kan inte tänka mig att FZ har tecknat ett NDA med Zenimax, så varför skulle dom inte skita i det?

Medlem

WTF är detta för skit???

Medlem

Jag får Age of Conan-vibbar


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Ser ut och påminner mycket om Age of Conan i utseende. Sedan är det bara tråkigt att det är en ointresserad testare som bara vill passa på att misskreditera spelet genom att spela som en fyllbult med ögonbindlar

Hade det varit en seriös spelare hade känslan varit annorlunda. Fast hade hen varit seriös hade ju det inte läckt någon film heller.

Medlem

Just nu lutar jag mer åt Neverwinter online efter att ha sett detta, men vi får väll se sen när de kommit lite längre i utvecklingen

Medlem

Nej nej nej! Skrota spelet!

Medlem

Gav enorma pre-alpha vibbar, är det sant att det faktiskt läckte från ett beta event så är det nästan skrämmande.
Såg ju helt otroligt tråkigt ut.

Medlem

Vad är det jag ser? Har de helt seriöst behövt begränsa renderingsavståndet så grovt? Ful blågrå dimma över allt som är mer än 50-100 meter bort... Hoppas det är spelarens dator och inte spelet som tvingar fram det för inte är det snyggt.

Medlem

Där dog mitt sug helt och hållet. Fanns dock inte så värst mycket till att börja med.

Undrar om det finns något MMO som kan imponera på mig idag. Tveksamt. Jag vill att det ska finnas dock. Nosar gärna lite till på Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, fast har inga höga förväntningar där heller.

Medlem

Ja det där sköt ju mina förhoppningar i sank iallafall.

Medlem

Wildstar verkar mycket bättre när man jämför utveckling stadiet.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av sarg:
Skrivet av Cnopt:

Här skiter vi i NDA'n helt och hållet antar jag?

Kan inte tänka mig att FZ har tecknat ett NDA med Zenimax, så varför skulle dom inte skita i det?

Men att sprida NDA skyddat material är okej?

Medlem

Hade hellre velat se Fallout 4 eller ny STALKER... >_>

Medlem

Haha va fan är det här? Kallas detta spel 2013?

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av sarg:
Skrivet av Cnopt:

Här skiter vi i NDA'n helt och hållet antar jag?

Kan inte tänka mig att FZ har tecknat ett NDA med Zenimax, så varför skulle dom inte skita i det?

Men att sprida NDA skyddat material är okej?

Varför skulle det inte vara det?

Medlem

Hoppas det verkligen inte är nära färdigt. Hela soundscapet låter som det kommer från 03.

Medlem

Trodde det var så att han körde på låga inställningar, men om det lilla man såg runt fyra minuter säger något så var så inte fallet... och då var det ju verkligen inget att hänga i julgranen, resten såg bara segt ut, men MMO spel har en jävligt dålig vana att vara skittråkiga i början, ungefär som om man inte vet hur man går.

Dömer inte ut det än så länge, men har aldrig trott särskilt mycket på det å andra sidan.

Skriv svar