Testa Guild Wars 2 gratis!

Robot
Testa Guild Wars 2 gratis!

Nyfiken på Arenanets massiva onlinerollspel? Få en kod av oss och spela det gratis i helgen.

#guild-wars-2


Medlem
Testa Guild Wars 2 gratis!

Har varit sugen på det här spelet ett bra tag men får nog avstå då jag med stor säkerhet inte kommer kunna spela på den dator jag nu använder. Verkar vara ett spel i min smak även om jag nog inte är så mycket för just MMO. Tackar dock för möjligheten=).

r1k
Medlem

Im in. Tack FZ!

Medlem
Medlem

Tack och bock

Tack! Har inte spelat sedan betan, får se om jag blir tillräckligt intresserad för att köpa det!


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Jag har själv spelet & det är riktigt grymt, tycket dem som inte har testat det absolut skall göra det !

Medlem

"Jag vill ha en betanyckel"

Jo men tjena. Spelet har vart ute ett tag nu, knappast beta längre


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Tack så mycketetetetet


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Tackar, hur mycket av spelet kan man testa på? Tänkte mest om man borde avboka andra planer under helgen eller om det ej är nödvändigt ^^

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av darkthunder:

"Jag vill ha en betanyckel"

Jo men tjena. Spelet har vart ute ett tag nu, knappast beta längre

Det är vårt betanyckelssystem, bara därför.


signatur
Vym
Medlem
Skrivet av wastaah:

Tackar, hur mycket av spelet kan man testa på? Tänkte mest om man borde avboka andra planer under helgen eller om det ej är nödvändigt ^^

Vad jag läst så ska det inte vara några begränsningar mer än tidsmässigt.

Avstängd
Skrivet av PcGamer:

Har varit sugen på det här spelet ett bra tag men får nog avstå då jag med stor säkerhet inte kommer kunna spela på den dator jag nu använder. Verkar vara ett spel i min smak även om jag nog inte är så mycket för just MMO. Tackar dock för möjligheten=).

Spelet är inte så krävande sedan sänk bara grafiken, det gör jag alltid.

Inaktiv

Tack FZ!

Spelar Rift i nuläget men har länge varit sugen på att testa GW2.

Medlem

Merci!

Kan man ladda ner det i förväg någonstans, eller måste man vänta tills man fått sin nyckel?
Man kan ju anta att spelet är ganska stooort!

Medlem

Har inte tid nu i helgen men skoj att ni kunde dela med er av detta!

Medlem

Tack FZ, Har velat testa detta ett bra tag

Medlem
Medlem

Oj inga snorkiga kommentarer som "Spelar folk fortfarande...."? jaja Trollen har väl inte hunnit hit än bara.. de kommer!
Själv har jag 3 lvl 80 karaktärer och flera runt lvl 30 och tycker fortfarande att spelet är kul! Vissa gör det inte, min bror slutade spela innan han ens kommit ur starterzonerna.. Så smaken e som baken.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

Oj inga snorkiga kommentarer som "Spelar folk fortfarande...."? jaja Trollen har väl inte hunnit hit än bara.. de kommer!
Själv har jag 3 lvl 80 karaktärer och flera runt lvl 30 och tycker fortfarande att spelet är kul! Vissa gör det inte, min bror slutade spela innan han ens kommit ur starterzonerna.. Så smaken e som baken.

Spelar folk fortfarande

Ne men Gw2 var riktigt roligt, tröttnade dock då dungeonsen var lite för enkla för min smak.


signatur

Rwa?

Medlem

Tack tack, FZ.

Det ska bli kul att testköra.

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av toast:

Oj inga snorkiga kommentarer som "Spelar folk fortfarande...."? jaja Trollen har väl inte hunnit hit än bara.. de kommer!
Själv har jag 3 lvl 80 karaktärer och flera runt lvl 30 och tycker fortfarande att spelet är kul! Vissa gör det inte, min bror slutade spela innan han ens kommit ur starterzonerna.. Så smaken e som baken.

Spelar folk fortfarande

Ne men Gw2 var riktigt roligt, tröttnade dock då dungeonsen var lite för enkla för min smak.

Har du inget emot viss upprepning får jag rekommendera hög-lvl Fractals. Det sista du hittar där är något enkelt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tyvärr är GW2 rätt så överskattat. Levde inte alls upp till hypen.

Deras dungeons är otroligt tråkiga och lvling, även om det är annorlunda, blir rätt repetitivt.
Jag klarade inte ens av att spela till max level, det tog stop vid 73.

Medlem

Vet att detta är ett pvp spel, men hur är pven i detta spelet nu?

Medlem
Skrivet av bavver:

Vet att detta är ett pvp spel, men hur är pven i detta spelet nu?

Det bror på, lvlandet är ok, vissa hatar det, vissa älskar det.
End game Pve, består av 8 dungeons delade i 3 paths (varav en dungeon har 4 paths) så 25st dungeons kan man säga, snabbaste tar runt 8 min och vissa tar någon timme. (Beror helt på gruppen dock)
Sen finns det Fractals, vilket också är en form av dungeon, skillnaden från en vanlig dungeon är att man spelar 3st scenarion från en pol (4st på lvl 10-12-14 osv) och dem blir svårare ju fler gånger du klarat dem.

Annars finns det väll bara farming osv.

Däremot slänger dem in en del pvp material vid olika högtider osv.
Nu senast la dem till Super Adventure Box, vilket är en "dungeon" i 8bits miljö.

Det som är bra att veta är att det är ett riktigt casual spel. Hardcore spelare lär bli besvikna.


signatur

Rwa?

Medlem

Jag tycker det va skit grymt spel faktiskt spelar när jag har tid


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Min polare fick en nyckel...står att det ska sluta 21 på måndag..vilket tydligen var BS, för på GW2 sidan så sa dom den 21...vilket var igår..just saying!

Medlem

Japp, slutade igår. Jag kommer inte in längre heller.

1
Skriv svar