Thief-fansen vill ha tillbaka Stephen Russel som Garrett

Robot
Thief-fansen vill ha tillbaka Stephen Russel som Garrett

Vissa av fansen tänker inte nöja sig med Romano Orzari som nya tjuvrösten.

#edios-montreal


Medlem
Thief-fansen vill ha tillbaka Stephen Russel som Garrett

Som att det kommer ändra något.

Medlem

Signa man måste ju ha den riktiga Garett!

Medlem

Aldrig i livet att jag signar något där man måste inkludera emailadress. Sist blev jag sönderspammad.

Medlem

Spelare i ett nötskal, alltid dessa krav... Ge er!

Var glada att det kommer ett spel överhuvudtaget


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Moderator | Testpilot

Tycker det är ett dumt val om jag får säga det själv. Jag skriver gärna på för att vara snäll med folk som gillar serien. Hatar själv när "ikoniska röster" byts ut.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Här kan ni läsa vad herr Russel själv har att säga om namninsamlingen, ganska fint faktiskt.

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=141216&page=13&p=...

Jag vill också ha "tillbaka" rösten, beslutet är redan spikat men det kan ändå vara en fin gest att skriva under. Visa att man bryr sig om spelet även om det är i form av kritik.

Medlem

Hurvida Thief blir ett excellent lir eller inte hänger enligt mig på mycket mer betydande saker än vilken röstskådis dom använder.

Medlem
Skrivet av robbis:

Spelare i ett nötskal, alltid dessa krav... Ge er!

Jaaaa! Nu får kunden ta och ge sig, ta och böja sig fram ska dom göra! Vi vet ju att kunden alltid har fel. Men allvar, om folk tycker det är fel, ska dom inte tala då? Nej nej, bättre böja sig fram och ta den i... ja.

Medlem
Skrivet av Grön:

Här kan ni läsa vad herr Russel själv har att säga om namninsamlingen, ganska fint faktiskt.

http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=141216&page=1...

Jag vill också ha "tillbaka" rösten, beslutet är redan spikat men det kan ändå vara en fin gest att skriva under. Visa att man bryr sig om spelet även om det är i form av kritik.

Var väl spikat att David Bateson skulle bytas ut i Hitman också men det hann ändras innan release.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Var glada att det kommer ett spel överhuvudtaget

Tänk igenom Visst i fallet med en annan röst är ju inte hela världen imo, men om det betyder mkt för någon så ska den få yttra sin åsikt. Att säga att man ska vara glad att det ens släpps spel överhuvudtaget? Säg det den dagen då det aldrig släpps spel du tycker om

Medlem

/signed

Jag förstår alla fans, då Hitman var på väg att råka ut för samma sak...och så tyckte jag hans röst passade karaktären perfekt när jag spelade Thief 3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ja för rösten är ju sjukt viktig.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Gamers som gnäller och tjuter som små barn? Otippat!

Medlem
Skrivet av robbis:

Spelare i ett nötskal, alltid dessa krav... Ge er!

Du kan vara tyst istället om du inte är något Thief fan.

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:

Som att det kommer ändra något.

erghh... Hitman Absolution?

Seriöst dock, vad är det här med att ändra voice actors? Sam Fisher, Mr. 47 och så det möjliga april skämtet Solid Snake.

Nej... NEj.... NEJ!!!!!


signatur

The definition of insanity?

Skrivet av Valpnos:

Var väl spikat att David Bateson skulle bytas ut i Hitman också men det hann ändras innan release.

Problemet är dock ganska stort då de ska spela in röst & motion capture samtidigt :/

Medlem

Fast det kanske är lika bra för det kommer nog ändå inte bli ett lika fritt spel som Thief. Senaste Hitman verkar mer vara ett Splinter Cell än ett Hitman spel och ska jag gå efter vad jag läst så lär väl nästa Thief bli ett spel i samma stuk som Dishonored. Säkert ett bra spel men knappast något Thief spel men jag hoppas verkligen att jag har fel.

Medlem
Skrivet av Grön:
Skrivet av Valpnos:

Var väl spikat att David Bateson skulle bytas ut i Hitman också men det hann ändras innan release.

Problemet är dock ganska stort då de ska spela in röst & motion capture samtidigt :/

Det gjordes även i Hitman: Absoluton, men det gick finfint att slänga på Batesons röst i efterhand.

Medlem

I detta fallet skippar jag att ge det min röst. Jag tycker inte den nya rösten är så pass kass ändå. Det är en omstart, om jag inte har fel. Har då inga problem med det. Om det är en uppföljare så vore jag skeptisk.

Medlem

Vad jag saknar i den nya rösten är Garrets ironi och cynism. I den trailern som visades var det som bortblåst. Det är viktigare för mig än vem som gör rösten.

k3m
Medlem
Skrivet av robbis:

Spelare i ett nötskal, alltid dessa krav... Ge er!

Aldrig någonsin!

Hur tror du världen sett ut i dag om bl.a. kvinnor gett upp sina rättigheter!? Eller om arbetstagare hade underordnat sig sina arbetsgivare!? O.s.v!

Moderator | Testpilot
Skrivet av ratache:

Hurvida Thief blir ett excellent lir eller inte hänger enligt mig på mycket mer betydande saker än vilken röstskådis dom använder.

Kom och säg samma sak om du säg är ett fan av Halo och Master Chief får en helt annan röst. Blir ju en helt ny person.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av robbis:

Spelare i ett nötskal, alltid dessa krav... Ge er!

Jaaaa! Nu får kunden ta och ge sig, ta och böja sig fram ska dom göra! Vi vet ju att kunden alltid har fel. Men allvar, om folk tycker det är fel, ska dom inte tala då? Nej nej, bättre böja sig fram och ta den i... ja.

Ja för att dem byter röstskådis är ju verkligen något som går att likställa med att ta den i häcken. Själv är jag ett stort fan av Thief-spelen men bryr mig inte det minsta om vem som gör rösten åt Garrett (nåja, det får gärna var en man). Tycker utvecklaren att är bättre att plocka in en ny kille stöder jag det helhjärtat.

Medlem

Vad trött jag blir på alla där ute som bara accepterar allt, när säger ni ifrån egentligen? Säger ni någonsin ifrån?
Finns det ord för såna här jävla individer?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av robbis:

Spelare i ett nötskal, alltid dessa krav... Ge er!

Jaaaa! Nu får kunden ta och ge sig, ta och böja sig fram ska dom göra! Vi vet ju att kunden alltid har fel. Men allvar, om folk tycker det är fel, ska dom inte tala då? Nej nej, bättre böja sig fram och ta den i... ja.

Ja för att dem byter röstskådis är ju verkligen något som går att likställa med att ta den i häcken. Själv är jag ett stort fan av Thief-spelen men bryr mig inte det minsta om vem som gör rösten åt Garrett (nåja, det får gärna var en man). Tycker utvecklaren att är bättre att plocka in en ny kille stöder jag det helhjärtat.

För vissa kanske det känns som det. Har du tänkt på att andra kan inneha andra åsikter än dig? Nej inte, sånt existerar ju inte! Andra åsikter? Nu Skiter jag fullständigt i om dom byter rösten, men bara för det så vill jag väl ändock ha rätten att säga "detta är inte okey imo" eller "detta är okey imo". Om man inte får uttrycka vad man känner, hur ska då utvecklaren veta vad man vill och inte vill? Hur ska någon veta att jag inte gillar den i min röv om jag inte säger till, skulle man kunna uttrycka det.

Testpilot

Älskar thief spelen , men att protestera mot att de byter röstskådis skiter jag högaktningsfullt i.

Det är så mycket annat som är viktigare att de får rätt.

Skribent
Skrivet av dotque:

Vad trött jag blir på alla där ute som bara accepterar allt, när säger ni ifrån egentligen? Säger ni någonsin ifrån?
Finns det ord för såna här jävla individer?

Röstskådespelare i ett spel, känns inte som något som skulle få mig att ta till vapen. Nostalgi är kul, men man ska inte vara nostalgisk för sakens skull.


signatur

I am the black wizards.

Skrivet av Thomas:

Det gjordes även i Hitman: Absoluton, men det gick finfint att slänga på Batesons röst i efterhand.

Se där, då finns det hopp ändå! Det skulle betyda så otroligt mycket om det blev så

12
Skriv svar