Är Commander Mode tillbaka i Battlefield 4?

Robot
Är Commander Mode tillbaka i Battlefield 4?

Mer bensin på rykteselden rörande återkomsten av Commander Mode.

#battlefield-4, #digital-illusions-ce, #battlefield-2, #electronic-arts


Medlem
Är Commander Mode tillbaka i Battlefield 4?

fake. som med best buy diablo 3.

Medlem

Vi får se om "Vi lyssnar på våra spelare" är sanning eller bullshit.

Medlem

Yeap fake.
Men det är troligt att BF4 skulle ha en ny faktion med dom 2 återanvända. Och även om commander läget är tillbaks så skulle det inte fixa dom hundratals dåliga design valen dom har i spelet.

Battlefields starkaste mekanik upp till 2142 har alltid varit tillgängligheten att ha banorna skalbara. Och det är troligen en av delarna som aldrig kommer att återvända.


signatur

Idono. That's me!

Skribent

I want to belive.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

EA/DICE har ett jävla problem just nu med trovärdigheten.

Vi hörde också att BF3 skulle "optimeras för PC" sen visade det sig att det var en stor fet lögn.
När spelet släpptas och var buggigt som fan så hörde vi att det skulle fixas och där skulle fokus ligga.
Men det var också en lögn. Istället låg fokus på att pumpa ut så många DLC som möjligt.

Nu kommer de med mer hype. Frågan är om de har tillräckligt med tillit hos spelarmassorna för att övertyga folk. Till slut så når alla deras lögner ikapp även dem.

Även om det är sant så är det som alltid: devil is in the details. Funktionen kanske är annorlunda än den var/är i BF2.
Om den nu ens finns med.

Medlem

Själv vill jag inte ha commander för 5öre, men ser inget dåligt med att slänga in och sedan får servrarna bestämma vad som ska vara på och av.

Medlem

Vetti fan.
Vad är det som får dom att lyssna på deras konsumenter för BF4 istället för med BF3?

BF3 har ju ännu inget spectator stöd.
Zh1nt0 var tvungen som ALLA ANDRA att hacka spelet för att kunna specca en Nations Cup match igår.

Det är skrattretande hur dåligt community stödet är.

Finns ingen ide att bli hypad över rykten, är dom inte sanna så förstörs en del av spelet som man kanske längtade till.

Man kan ju inte ens för fan trycka på kartan för att välja vart man vill spawna, fanns i tidigare BF spel och tom i BC2, men ikke i BF3.

Ofärdigt spel är ofärdigt och har dragit mer skit över DICE än något annat, kan dom faktiskt lyssna på communityt denna gången?
Tvek va.

Medlem

Wow 3st olika fraktioner! Kolla på BF2, förstår inte varför dem inte bara kör hårt och förbättrar spelen med mer content än att dra ifrån?

Medlem

Jag ger blanka f** i BF4! Fixa alla j***** buggar i bf3 först! Igår under en runda försvann ljudet ständigt. Jag fick roadkills med pistolen. Såg en fiende rikta sin pistol mot sin egen panna samtidigt som han skjuter o ladddar om. Det går fortfarande inte att komma in i options när man är död. Man blir skjuten genom ett helt hus. etc etc zzzzzzzzzzz


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

fanns i 2142 X;

Men aa, hoppas commander kommer tillbaks!

Medlem
Skrivet av TexN:

fanns i 2142 X;

Men aa, hoppas commander kommer tillbaks!

Amen till det broder, och att titan mode återkommer i en förnyad version:)

Medlem

Tvivlar starkt på att detta är äkta. GameStop om jag inte minns helt fel har gjort detta förr, fejkat dvs för att få fler förhandsbokningar.

Dessutom ser det bara ut som en Promotion-bild de tagit, öppnat upp i första bästa foto-redigeringsprogram(MsPaint?) och med en standard font lägga till några rader text. För att inte nämna att bilden är klart och tydligt utskriven i fel storleksformat t.om...

Nej. Jag går inte på den. Jag VILL tro att det är sant men detta är klart och tydligt bullshit.

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av TexN:

fanns i 2142 X;

Men aa, hoppas commander kommer tillbaks!

Amen till det broder, och att titan mode återkommer i en förnyad version:)

Ohja! Titan känns som ett utvecklat conquest, saknar det massor!

BTW alla, I forumet på battlelog så sa någon från dice typ. Att inför BF3 försökte dom vara väldigt öppna, men att det slutade med att många blev besvikna.(lovade väl mer än vad dom kunde hålla?) Så för bf4 kommer de vara mer försiktiga till vad dom säger.

Medlem

Klart att Commander kommer tillbaka till 4an, det försvann från 3an med anledningen till att dom skulle kunna göra en uppföljare fort..alla vet att nya idéer tar för lång tid att utveckla :/


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Klart att Commander kommer tillbaka till 4an, det försvann från 3an med anledningen till att dom skulle kunna göra en uppföljare fort..alla vet att nya idéer tar för lång tid att utveckla :/

Det roliga är att man säkert kommer släppa Commander i BF4 End game för att sedan börja med BF5.

Medlem

Faktumet att dom "pansionerar" BF3 i stället för att fixar problemet i spelet säger mig allt jag behöver veta

Medlem
Skrivet av Exim:

Faktumet att dom "pansionerar" BF3 i stället för att fixar problemet i spelet säger mig allt jag behöver veta

Yep, länge leve Dice, eller hur?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Exim:

Faktumet att dom "pansionerar" BF3 i stället för att fixar problemet i spelet säger mig allt jag behöver veta

Yep, länge leve Dice, eller hur?

Tragiskt men sant.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Jag vet inte vad det är, men jag får en känsla av att de (EA) planerat allt kring Bf4 långt innan utvecklingen av Bf3, att saker som Commander, en redig comrose, välbalanserade fordon m.m med mening sållades bort i Bf3 för att de redan visste att Bf3 skulle sälja som smör, och sedan öka hypen inför Bf4 genom att ta tillbaka sådant som folk har saknat sedan långt tillbaka och marknadsföra det som någon sorts "äkta" uppföljare till Bf2: vilket ökar antalet möjliga sålda exemplar.

Lite utav en långsökt konspirationsteori kanske, men monetär vinstplanering görs ofta i många steg som sträcker sig långt in i framtiden, och det kryper kallt längs med ryggmärgen varje gång jag läser om Bf4... nåväl. Den som lever får se. Kanske.

EDIT: Ser att fler i kommentarsfältet är inne på liknande spår.

Medlem

Kontoret ligger väl här i sthlm? Kanske borde gå dit och sparka in någon dörr så det blir lite ordningen på skiten. Kanske ett näsben också för allt lurendrejeri man fått stå ut med..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

I believe it when I see it...


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Commander i BF4 kommer förmodligen vara nerdummat och förenklat, än BF2's... känns som så iallafall..

Medlem

Förr blev jag häcklad för att jag häcklade DICE. Nu verkar det ha blivit kutym. Jag gillar det skarpt.

Skit ska skit ha.

Inaktiv

Tack för nyheten, kommer dock varken vidröra eller köpa spelet.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Commander i BF4 kommer förmodligen vara nerdummat och förenklat, än BF2's... känns som så iallafall..

"Press A to resupply team"


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Battlefield 3.5 just got upgraded to Battlefield 3.6.

Kommer inte röra denna jävla skitsmörja.

Skall bara försöka mjölka kon ännu mer medans folk är sugna på mer modern krigsföring.

Väntar på 2143 eller någon annan era.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

One word: Fake.

Medlem

BF2/2142 med ny grafik! Nuff said

Medlem
Skrivet av Tobblish:

BF3 har ju ännu inget spectator stöd.
Zh1nt0 var tvungen som ALLA ANDRA att hacka spelet för att kunna specca en Nations Cup match igår.

Finns det replays och inspelningar från detta någonstans? Vill se lite matcher...


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

12
Skriv svar