Raka puckar i trailer från NHL 14

Robot
Medlem
Raka puckar i trailer från NHL 14

Yes! Instabuy, först ps3 sen PS4.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Be a Pro Co-op? -_- Skulle vara hur coolt som helst.. Tror mig ha hört att nåt FIFA haft något liknande, men det kanske är ren missuppfattning? Årets tillägg på BaP lät helt ointressant. Jag saknar EA's konkurenter på hockeysidan!

Skribent

Jag gillar NHL-spelen men känner inte riktigt att det är värt att köpa varje år. Senaste jag lirade ordentligt var NHL 10, så nu kanske det börjar bli dags igen...


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skribent

Jag gillar rubriken väldigt mycket.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag förstår inte vad det är med mig och NHL... varje år när de släpper första informationen är det alltid samma 'meh, ska de inte komma med något mer intressant'...

Men så sitter man där i september o nöter det tills fingrarna blöder och funderar över hur man ens kunde tycka att föregående års version va bra...

Vilken fail, skippar PC ännu en gång...

Medlem

Blir ett säkert köp


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

inK
Medlem

Om Kåberg har sitt skägg som han hade i Allsvenskan i spelet så köper jag det direkt!


signatur

Every trophy counts...

Jaha, då drar vi fram maskinen igen, för nu ska det mjölkas!

Medlem

Har varenda utgåva sen 07 på 360... Kommer tvångsmässigt köpa detta


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

Jaha. Ännu en trailer där man får se mer från verkligheten än från själva spelet -.- Så typiskt.

Medlem

Varför inte till PC? De missar två köpare i allafall (jag och en kompis)

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Jag gillar NHL-spelen men känner inte riktigt att det är värt att köpa varje år. Senaste jag lirade ordentligt var NHL 10, så nu kanske det börjar bli dags igen...

Så säger jag också. Ändå köper jag ett nytt. Varje år.

men det är väldigt bra spel så det gör inte så mycket. Men det hade varit kul med ett riktigt 2k också...saknar den serien


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tråkiga med de senaste upplagan av NHL va ju att Elitserietröjorna va helt fel och jag tycker det är så tråkigt att nationaltröjorna är en tröja med en flagga och inte den officiella tröjan! Hoppas på en förändring annars blir det inget köp detta år då FIFA har blivit bra mycke bättre sportspel än NHL

Medlem

dom får ju gärna förbättra sin förbannade customization någon gång rätt less på att den är så uselt gjord. varför inte göra som i fifa att man kan slänga in sitt ansikte via gameface.


signatur

God is dead

Medlem

Jag förstår inte varför man inte dedikerar en hel års-release åt att fixa dom där j**** animationerna. I min mening ser det fördjävligt ut och för mig är det lätt den viktigaste uppgraderingen. Nej, jag håller mig till NHL 95 för sedan dess har inget riktigt nytt hänt i serien.

Visst, krockarna ser emellanåt något bättre ut, men det är på tok för dåligt för min smak år 2013.

Medlem
Skrivet av devton:

Jag förstår inte varför man inte dedikerar en hel års-release åt att fixa dom där j**** animationerna. I min mening ser det fördjävligt ut och för mig är det lätt den viktigaste uppgraderingen. Nej, jag håller mig till NHL 95 för sedan dess har inget riktigt nytt hänt i serien.

Visst, krockarna ser emellanåt något bättre ut, men det är på tok för dåligt för min smak år 2013.

Bad troll is bad.

Medlem
Skrivet av Dominus:

Bad troll is bad.

Utveckla din kommentar. Är jag troll för att jag har en åsikt om spelet?

Medlem
Skrivet av devton:
Skrivet av Dominus:

Bad troll is bad.

Utveckla din kommentar. Är jag troll för att jag har en åsikt om spelet?

Du säger att inget nytt hänt sen 95. Då är man troll.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Du säger att inget nytt hänt sen 95. Då är man troll.

Kan jag förstå, jag menade iofs 05*

Medlem

Tycker det inte händer så mycket mellan de olika versionerna.
saknar även pc versionen
men NHL 93 är nog det bästa i hela serien tycker jag.


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

1
Skriv svar