Commander återvänder i Battlefield 4?

Robot
Commander återvänder i Battlefield 4?

Reklammaterial hos återförsäljare tyder på att den saknade befälhavaren gör comeback.

#battlefield-3, #battlefield-2, #dice, #battlefield-4


Medlem
Commander återvänder i Battlefield 4?

Artilleri + Frostbite 3 lär bli väldigt roligt att leka runt med
Om de nu har artilleri kvar vilket jag hoppas >.>

Youtuber

Får se hur detta utvecklas. Känns mer aktuellt att isf. införskaffa BF4...


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

Hm ea är indblandat ... artileri kostar 50 cent per shell eller något skulle inte förvåna mig.

Medlem

Det här tar jag med en nypa salt, precis som jag skulle göra om nån sa: "På lördag om 6 veckor ska det bli riktigt soligt väder."

Medlem

Jag saknar deras påhittade MEC från BF2.

Medlem

Jag som gillar e-sport både spela och kolla hade hellre sett spectatormode och battlerercorder. Men har sett lite omröstningar och det verkar tyvärr som att de flesta hellre vill se just commandermode och spelbara kvinnliga karaktärer hellre? Förstår inte detta...

Men det kanske är med e-sport som med att kolla på golf, håller man inte på med det är det ganska tråkigt att kolla på...

(BTW jag spelar inte proffessionellt men jag spelar i ladders med mera jag är inte sååå bra...)


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv
Skrivet av Milky_81:

Jag som gillar e-sport både spela och kolla hade hellre sett spectatormode och battlerercorder. Men har sett lite omröstningar och det verkar tyvärr som att de flesta hellre vill se just commandermode och spelbara kvinnliga karaktärer hellre? Förstår inte detta...

Men det kanske är med e-sport som med att kolla på golf, håller man inte på med det är det ganska tråkigt att kolla på...

(BTW jag spelar inte proffessionellt men jag spelar i ladders med mera jag är inte sååå bra...)

Spel som battlefield och cs kommer aldrig bli riktigt stora som ex. Starcraft. För svårt att hålla koll på vad som händer om man inte är riktigt inbiten.

Medlem

Bra där! Jag saknade verkligen commandern i BF3.

Nu hoppas jag bara att Dice kan visa sig vara lite vuxna och låta våra kvinnliga spelare få chans att spela kvinnliga soldater också, så vore det ju toppen
Det har på min skola varit väldigt mycket snack om att spel bör bli mer könsfördelat för att locka fler tjejer och kvinnor, så det vore ju helt super om Dice kunde bli ett företag som börjar jobba för mer jämställdhet

1
Skriv svar