Starbound håvar in pengar – ny ras på gång

Robot
Starbound håvar in pengar – ny ras på gång
Medlem
Starbound håvar in pengar – ny ras på gång

Jag gillade Terraria så det blev ett givet förköp för min del.


signatur

I think I am, therefore I am. I think.

Medlem

Skön musik ock!

Medlem

4-pack köpt.

Medlem

Har inte spelat det men är redan störtnöjd.

Medlem

Jag köper 4-pack nästa lön. Detta kommer bli Sparkröv!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

När det blir tillgängligt på Steam så köper jag, men vill inte hålla på med en massa jobbiga betalningsalternativ som paypal/liknande. Blev dock väldigt sugen, det kan jag erkänna.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

När det blir tillgängligt på Steam så köper jag, men vill inte hålla på med en massa jobbiga betalningsalternativ som paypal/liknande. Blev dock väldigt sugen, det kan jag erkänna.

Men du får ju åtminstone Steam nyckeln senare


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det ser minst sagt intressant ut. Jag gillade Terraria, så detta blir nog ett köp för min del.

Jag hoppas bara att de implementerar ett lättare sätt för multiplayer. Det är ett rent helvete att spela med vänner i Terraria.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Vad gör man i spelet?

Inaktiv

12 768,40 SEK för Impervium Tier-paketet?! O.o WTF?! Svinigt dyrt!! Hellre 95,76 SEK som Pixel Tier-paketet kostar än det O.o Shit alltså!

Skrivet av Aresz:

Vad gör man i spelet?

Spela Terraria så vet du. Starbound är en exakt kopia av det spelet, fast Starbound erbjuder mer innehåll och valmöjligheter till spelarna.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

12 768,40 SEK för Impervium Tier-paketet?! O.o WTF?! Svinigt dyrt!! Hellre 95,76 SEK som Pixel Tier-paketet kostar än det O.o Shit alltså!

Skrivet av Aresz:

Vad gör man i spelet?

Spela Terraria så vet du. Starbound är en exakt kopia av det spelet, fast Starbound erbjuder mer innehåll och valmöjligheter till spelarna.

En exakt kopia men annorlunda?

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av edgren:

12 768,40 SEK för Impervium Tier-paketet?! O.o WTF?! Svinigt dyrt!! Hellre 95,76 SEK som Pixel Tier-paketet kostar än det O.o Shit alltså!

Skrivet av Aresz:

Vad gör man i spelet?

Spela Terraria så vet du. Starbound är en exakt kopia av det spelet, fast Starbound erbjuder mer innehåll och valmöjligheter till spelarna.

En exakt kopia men annorlunda?

Principen är detsamma, men innehållet är annorlunda.
Terraria går ut på att samla på sig och skapa material, för att sedan bygga saker och föremål, samtidigt som man strider för sin överlevnad mot olika monster och dylikt. Vissa skulle nog välja att beskriva det som ett Minecraft i 2D.
Från det lilla jag har sett verkar Starbound vara samma idé, men i futuristisk förpackning. Rätta mig om jag har fel, någon.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av edgren:

12 768,40 SEK för Impervium Tier-paketet?! O.o WTF?! Svinigt dyrt!! Hellre 95,76 SEK som Pixel Tier-paketet kostar än det O.o Shit alltså!

Skrivet av Aresz:

Vad gör man i spelet?

Spela Terraria så vet du. Starbound är en exakt kopia av det spelet, fast Starbound erbjuder mer innehåll och valmöjligheter till spelarna.

En exakt kopia men annorlunda?

Principen är detsamma, men innehållet är annorlunda.
Terraria går ut på att samla på sig och skapa material, för att sedan bygga saker och föremål, samtidigt som man strider för sin överlevnad mot olika monster och dylikt. Vissa skulle nog välja att beskriva det som ett Minecraft i 2D.
Från det lilla jag har sett verkar Starbound vara samma idé, men i futuristisk förpackning. Rätta mig om jag har fel, någon.

Haha, nejdå. Du har helt rätt. Lät bara lite lustigt.

Fast nu kommer du kunna resa till andra planeter och så vidare. Det är inte bara en och samma värld som innan. Blir spännande att se vad det blir utav det.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

12 768,40 SEK för Impervium Tier-paketet?! O.o WTF?! Svinigt dyrt!! Hellre 95,76 SEK som Pixel Tier-paketet kostar än det O.o Shit alltså!

Skrivet av Aresz:

Vad gör man i spelet?

Spela Terraria så vet du. Starbound är en exakt kopia av det spelet, fast Starbound erbjuder mer innehåll och valmöjligheter till spelarna.

Poängen med de olika förköpssätten är att de som vill donera mer pengar till företaget kan göra det. Rewardsen för de dyrare tiersen är självfallet inte up to par med vad man får betala, och de är inte menade att vara det heller. Ska du ha bang for the buck och bara är intresserad av själva spelet köper du det billigaste, du går inte direkt miste om något.

Inaktiv

EA fortsätter att mjölka hundratals spel.

Relogic gör ett tvådimensionellt spel och älskas.

Det måste vara grafiken.

Medlem

Detta måste ju sända kraftiga budskap till spelindustrin, utvecklare och hårdvaruproducenter, att det RÄCKER nu, folk behöver inte grafikkort eller spel som kräven kort för 10000 kr st x 3.

först minecraft och nu detta.
snart kommer crysis i 8bit versioner hahahah


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Jag hoppas dom får in 750000 dollar så att jag kan springa ut och leta efter alla fossiler.

Medlem

Kan vara värt att skaffa.
Inte spelat terraria men spelat minecraft gillar att samla och bygga är dock ingen hardcore spelare på minecraft utan kör mest som tidsfördriv.
Onlinespel är dock ett måste


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har köpt.. men frågan är om det kommer spelas något.. Var jäkligt laddad när jag såg terraria första ggn.. men det har inte blivit mycket spelat där.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Ok, så fort mina pengar från csn kommer, så blir det ett köp Vart så hypad att jag installerade det stooora terraria 29mb stort, undrar hur stort detta blir, 40mb? ;p

Medlem

Argh!! Jag känner mig så... argh! Kan dom släppa spelet NUUUU!!!

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Detta måste ju sända kraftiga budskap till spelindustrin, utvecklare och hårdvaruproducenter, att det RÄCKER nu, folk behöver inte grafikkort eller spel som kräven kort för 10000 kr st x 3.

först minecraft och nu detta.
snart kommer crysis i 8bit versioner hahahah

Ja ,och så läser man att det är konsolerna som skulle hålla tillbaks utvecklingen av grafiken i PC spelen....

Medlem

Gilla även Terraria köpte ett 4-pack

Såg även denna skönheten på kickstarter precis, kanske folk som gillar grafiken för Starbound även kan uppskatta detta projektet.

http://www.kickstarter.com/projects/discordgames/chasm

Medlem

Just nu $621810 så de ligger ju rätt bra till. Blir ett fyrpack när lönen trillar in.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

För er som gillar såna här spel glöm inte att kolla in Stardew Valley med. http://stardewvalley.net/


signatur

Miner, don´t shoot!

1
Skriv svar