Bethesda lämnar Skyrim bakom sig – nya äventyr väntar

Robot
Bethesda lämnar Skyrim bakom sig – nya äventyr väntar

Det blir inga fler DLC-paket till Skyrim, Bethesda beger sig mot nya horisonter och ett nytt storspel.

#nyhetstips, #bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Avstängd
Bethesda lämnar Skyrim bakom sig – nya äventyr väntar

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Medlem

Själv hoppas jag på att det blir något helt nytt.

Medlem

Skulle vilja ha ett Sci-fi spel i samma stil som fallout och elder scrolls, hade varit så coolt!

Avstängd

jaha vad hände med ryktet om ett sista dlc? jag tipsade fz om på min förra användare om ett dlc som skulle kanske komma.

Visst var bara ett rykte men i alla fall, det verkade hur som helst awesome. Det skulle typ heta redguard.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Orka bli besviken. Jag ser framemot deras nästa stora satsning oavsett om det är Fallout 4, något nytt elder scrolls eller något helt nytt!

Medlem

Blir det inget TES VI pga online grejen elr?

Medlem

NOOOOOOO!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Avstängd
Skrivet av Spooner:
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Orka bli besviken. Jag ser framemot deras nästa stora satsning oavsett om det är Fallout 4, något nytt elder scrolls eller något helt nytt!

Jag hoppas mest på ett nytt the elder scrolls, just för jag gillar serien. Det krävs mycket för att jag ska bli impad av ett nytt fallout.
3:an hade bara den där grå dystra stämningen som passar bra till då det är en apokalyptisk värld efter ett stort kärnvapen krig. Men allt annat i fallout 3 var en stor besvikelse, New vegas var absolut inget bra med efter egen åsikt.

Medlem

Hoppas på ett fallout mer likt fallout 1-2 och till vis del NV Fallout 3 var för happy och go USA ...

Medlem

Fallout 4 the card game. Heroes of The Capital Wasteland!

Medlem
Skrivet av purjo:

Skulle vilja ha ett Sci-fi spel i samma stil som fallout och elder scrolls, hade varit så coolt!

Oooh, ja tänk, fallout i rymdmiljö Det är något jag skulle köpa Eller, ja jag skulle köpa fallout vilket fall som helst, men skulle bli överlycklig om det vart i rymden och man kunde skaffa sig eget rymdskepp och grejer, landa på okända planeter osv. Nu vet jag att det antagligen aldrig kommer att hända, men drömma får man ju

Medlem
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Spooner:
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Orka bli besviken. Jag ser framemot deras nästa stora satsning oavsett om det är Fallout 4, något nytt elder scrolls eller något helt nytt!

Jag hoppas mest på ett nytt the elder scrolls, just för jag gillar serien. Det krävs mycket för att jag ska bli impad av ett nytt fallout.
3:an hade bara den där grå dystra stämningen som passar bra till då det är en apokalyptisk värld efter ett stort kärnvapen krig. Men allt annat i fallout 3 var en stor besvikelse, New vegas var absolut inget bra med efter egen åsikt.

Tänk vad åsikter kan gå isär Själv älskade jag 3an, NV var vart jag besviken på, men tycker/tyckte fortfarande att det är ett bra spel .

k3m
Medlem
Skrivet av purjo:

Skulle vilja ha ett Sci-fi spel i samma stil som fallout och elder scrolls, hade varit så coolt!

Mhm, finns alldeles för lite scifi rollspel.

Medlem

Blir det ingen co-op så kommer jag bli besviken

Medlem

De lägger all focus på elder scrolls online Atm troligtvis.
För att sedan om ca 1 år sätta sig ner och utreda hur allt kunde gå åt helvete, pengarna rullar inte in. Människor får sparken och VD:n avgår....

Swtor har vi alla så klart i åtanken att folk aldrig lär sig.....

Medlem
Skrivet av vuze2143:

De lägger all focus på elder scrolls online Atm troligtvis.
För att sedan om ca 1 år sätta sig ner och utreda hur allt kunde gå åt helvete, pengarna rullar inte in. Människor får sparken och VD:n avgår....

Swtor har vi alla så klart i åtanken att folk aldrig lär sig.....

Är inte bethesda som utvecklar det Dom är bara utgivare till det spelet precis som med NV

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Bethesda kör ju varannat Elder Scrolls, Fallout... så det är ju givet att det är Fallout 4.

Det ska visst utspela sig i/runt Boston.

Medlem

Bara de går ifrån sitt nuvarande spelmotor som man har fått dras med sedan Oblivion så blir jag SUPERGLAD.

Medlem

Skit ska dom ha >:(

Medlem

Elderscrolls/fallout <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Självklart är det Fallout 4.

Och efter Fallout 4 så kommer ett nytt Elder Scrolls.

Var så säkra.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Bara de går ifrån sitt nuvarande spelmotor som man har fått dras med sedan Oblivion så blir jag SUPERGLAD.

Skyrim har en ny spelmotor gentemot Oblivion.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Bara de går ifrån sitt nuvarande spelmotor som man har fått dras med sedan Oblivion så blir jag SUPERGLAD.

Gjorde de ju redan iom releasen av Skyrim, som har en helt ny motor jämfört med Oblivion och Fallout.

Medlem

-> -> ->Waterworld! <- <- <-

Medlem
Skrivet av izayoi:
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Bethesda kör ju varannat Elder Scrolls, Fallout... så det är ju givet att det är Fallout 4.

Det ska visst utspela sig i/runt Boston.

Bethesta har gort 1 Fallout spel och 4st TES vet inte hur du får det till varannat.

Skelv Hoppas jag på ett nytt TES som utspelar sig i Black Marsh samt att spelet skall vara lite mer avancerad gameplay en tex Skyrim. såklart bör det vara till next gen ochså även om jag tänker spela det till PC


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av morfin91:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Bethesda kör ju varannat Elder Scrolls, Fallout... så det är ju givet att det är Fallout 4.

Det ska visst utspela sig i/runt Boston.

Bethesta har gort 1 Fallout spel och 4st TES vet inte hur du får det till varannat.

Skelv Hoppas jag på ett nytt TES som utspelar sig i Black Marsh samt att spelet skall vara lite mer avancerad gameplay en tex Skyrim. såklart bör det vara till next gen ochså även om jag tänker spela det till PC

Ja, om det blir ett nytt skyrim hoppas jag det förbättras lite. Skyrim var det tråkigaste hittils tror jag. Tröttnade innan jag klarat ut det. Skulle vilja se mycket bättre voice acting och story i nästa.
Eller ett Water world-spel. Fast det får helst Cd-projekt red göra.

Medlem
Skrivet av chrisragnar:
Skrivet av morfin91:
Skrivet av izayoi:
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Bethesda kör ju varannat Elder Scrolls, Fallout... så det är ju givet att det är Fallout 4.

Det ska visst utspela sig i/runt Boston.

Bethesta har gort 1 Fallout spel och 4st TES vet inte hur du får det till varannat.

Skelv Hoppas jag på ett nytt TES som utspelar sig i Black Marsh samt att spelet skall vara lite mer avancerad gameplay en tex Skyrim. såklart bör det vara till next gen ochså även om jag tänker spela det till PC

Ja, om det blir ett nytt skyrim hoppas jag det förbättras lite. Skyrim var det tråkigaste hittils tror jag. Tröttnade innan jag klarat ut det. Skulle vilja se mycket bättre voice acting och story i nästa.
Eller ett Water world-spel. Fast det får helst Cd-projekt red göra.

Jupp Skyrim var nog det tråkigaste i serien skelv så vill jag nog se mer complexa quests, inga quest marks, ordentliga quest texter (så man kan hitta ställena man skall till utan qmarks), ingen fast travel via mapen utan ett travel system som man måste spendera guld på, mer equip parts, mer vapen sorter, att atributena kommer tillbaka och stora förbätringar med combaten. etc xD


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Spooner:
Skrivet av KrejzY:

Är det inte Fallout 4 så kommer jag ärligt talat bli enormt besviken.

Orka bli besviken. Jag ser framemot deras nästa stora satsning oavsett om det är Fallout 4, något nytt elder scrolls eller något helt nytt!

Jag hoppas mest på ett nytt the elder scrolls, just för jag gillar serien. Det krävs mycket för att jag ska bli impad av ett nytt fallout.
3:an hade bara den där grå dystra stämningen som passar bra till då det är en apokalyptisk värld efter ett stort kärnvapen krig. Men allt annat i fallout 3 var en stor besvikelse, New vegas var absolut inget bra med efter egen åsikt.

Tänk vad åsikter kan gå isär Själv älskade jag 3an, NV var vart jag besviken på, men tycker/tyckte fortfarande att det är ett bra spel .

Haha och själv tyckte jag 3an var sisådär men NV var ett mästerverk!


signatur

woop woop

Avstängd
Skrivet av Exim:

Hoppas på ett fallout mer likt fallout 1-2 och till vis del NV Fallout 3 var för happy och go USA ...

Snarare att NV var för happy och allt sådant. 3:an var ju det dystra. Även om jag ogillade det mesta i trean så var det då bättre än vad new vegas var.

12
Skriv svar