Kör vattenskoter i GTA V

Robot
Kör vattenskoter i GTA V

Nya bilder visar såväl blöta som torra transportmedel.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-v


Medlem
Kör vattenskoter i GTA V

Jag vill fly från ett bankrån på en vattenskoter.

Medlem

Bra! Var för lite variation på fordonen i GTA IV.

Medlem

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Jag vill fly från ett bankrån på en vattenskoter.

Samma här, bankrånet i GTA 4 var det roligaste jag gjort i det spelet.

Medlem

ojojoj kan knappt vänta

Medlem

Jaja, sluta med screenshots nu och visa lite videor.
Och framförallt, säg när det kommer till PC.

Inaktiv

Ingen snö? Inga skidor? B-spel som bäst.

Medlem

Någon som vet ifall det kommer vara co-op i spelet?

Medlem
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :<

Avstängd
Skrivet av Oddjob:

Jaja, sluta med screenshots nu och visa lite videor.
Och framförallt, säg när det kommer till PC.

Det lär komma till pc, varför skulle rockstar svika oss pc spelare genom att se till att detta inte blir släppt till pc? vi har fått köra hittills alla gta lir på pc ännu.

Medlem

Ge oss massa hopp i vattnet please!

Kan man ramla av skotern och i ren panik hålla i gasreglaget och släpas med x-antal meter? För det var "Hur kul som hels"t-sarkasm.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :<

Nej, jag gillade gangsterstilen mer än ryssarna.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Ingen snö? Inga skidor? B-spel som bäst.

Det snöar inte så där ofta i Los Angeles..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Avstängd

tycker rockstar kan göra en remake på gta 1 och 2. Det hade varit jävligt trevligt och jag hade köpt det på en gång!

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Raklödder:

Ingen snö? Inga skidor? B-spel som bäst.

Det snöar inte så där ofta i Los Angeles..

>>> joke >>>>>

(o_O) < your head

Medlem
Skrivet av Pawbelt:

tycker rockstar kan göra en remake på gta 1 och 2. Det hade varit jävligt trevligt och jag hade köpt det på en gång!

Alla hade gjort det, GTA2 är verkligen ett sjukt nice spel. Felet är om de gör en remake på GTA1 eller 2 så blir det troligen inte bli så bra som man vill, så ja, kanske bättre de inte gör det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Loading:
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :&lt;

Nej, jag gillade gangsterstilen mer än ryssarna.

skillnad på gangster å gangsta ;D själv tröttnade jag otroligt fort på allt homie å hiphopsnack, vice city kommer för alltid ligga mig varmast om hjärtat


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Loading:
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :&lt;

Nej, jag gillade gangsterstilen mer än ryssarna.

skillnad på gangster å gangsta ;D själv tröttnade jag otroligt fort på allt homie å hiphopsnack, vice city kommer för alltid ligga mig varmast om hjärtat

Fetast av allt hade ju varit riktig maffa, i nutid. Jag gillade San Andreas mest på grund av kartan och allt man kunde göra, hoppas det finns oändligt med möjligheter i V

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :&lt;

7 tummar upp?

Vad fan.... kids today.

Medlem

Det jag saknar med GTA idag är alla mer "vanliga GTA" uppdrag. Typ som att få i uppdrag att åka o sno en bil bara. I GTA IV så slutade 80% av alla uppdrag med att man var tvungen att döda 10-20 dudes och sen fly från polisen. Saknar själva Grand Theft Auto-andet.

Avstängd
Skrivet av Made:

Det jag saknar med GTA idag är alla mer "vanliga GTA" uppdrag. Typ som att få i uppdrag att åka o sno en bil bara. I GTA IV så slutade 80% av alla uppdrag med att man var tvungen att döda 10-20 dudes och sen fly från polisen. Saknar själva Grand Theft Auto-andet.

håller med, fast dom två bästa var nog ändå gta 1 och 2. resten är ok. Vice city blev jag impad på med gta 3 och san andreas blev lite av en besvikelse. gta IV fick mig att tycka om dom igen men det liret kommer aldrig köra om dom två allra första liren.

Medlem

Det är sandbox delen jag är intresserad av endast. Har aldrig fastnat för storyn i något av spelen, då finns betydligt bättre alternativ om det är vad man är efter. För mig hade de gärna kunnat ta bort storyn helt och lägga in mer fordon, platser, vapen, osv. istället. Storyn slutar ju alltid med att man är massmödare utan att märka några större konsekvenser utav det. Hade det gjort storyn mer trovärdig hade det kanske kunnat tilltala mig mer.

Medlem
Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Loading:
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :<

Nej, jag gillade gangsterstilen mer än ryssarna.

Varken Niko eller Roman är ryssar... Bosnier/serber...

Medlem
Skrivet av sletenfejs:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Loading:
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :&lt;

Nej, jag gillade gangsterstilen mer än ryssarna.

Varken Niko eller Roman är ryssar... Bosnier/serber...

Juste, hade helt glömt det. Deras brytning är dock väldigt lik en rysk-engelsk brytning i min mening.

Medlem
Skrivet av Amilo:
Skrivet av sletenfejs:
Skrivet av Amilo:
Skrivet av Loading:
Skrivet av Amilo:

Om GTA V är ett San Andreas med lika grym story i uppdaterad motor, är jag världens lyckligaste

Lika grym story som San Andreas? San Andreas story var hemsk. :&lt;

Nej, jag gillade gangsterstilen mer än ryssarna.

Varken Niko eller Roman är ryssar... Bosnier/serber...

Juste, hade helt glömt det. Deras brytning är dock väldigt lik en rysk-engelsk brytning i min mening.

Sant

Medlem

Väldigt mycket frågor om gta v släpps på pc, men det går ju att förboka på pc? borde det väl redan va klart?

påpeka gärna a om jag har fel

Medlem
Skrivet av matte9103:

Väldigt mycket frågor om gta v släpps på pc, men det går ju att förboka på pc? borde det väl redan va klart?

påpeka gärna a om jag har fel

Även om det gör att förboka till pc så innebär det inte att det släpps till pc. Förhandsbokningspengar går alltid att få tillbaka om spelet inte släpps. Däremot är det ju mycket större chans att spelet portas till pc om det är många förhandsbokninar.

1
Skriv svar