"Gilla" Company of Heroes 2 och få en betanyckel

Robot
"Gilla" Company of Heroes 2 och få en betanyckel

Sega öppnar, med ett knapptryck, upp den stängda betan för dig.

#nyhetstips, #company-of-heroes-2, #sega


"Gilla" Company of Heroes 2 och få en betanyckel

Det går inte att gå till deras sida

Medlem

Jag vet inte om jag vill ha en nyckel, jag vill spela spelet när det är klart för bästa känsla.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

"Company of Heroes 2 vill ha åtkomst till dina offentlig profil, vänlista, e-postadress, födelsedag och nuvarande ort."

Varför?

Medlem
Medlem
Skrivet av Hazz:

"Company of Heroes 2 vill ha åtkomst till dina offentlig profil, vänlista, e-postadress, födelsedag och nuvarande ort."

Varför?

E-post för att skicka nyckeln, födelsedag för ålderskontroll, nuvarand ort för att se att du är i "rätt" land, vänlista för att lägga upp en post på dina kompisars sida om att du fått en nyckel?

Borde stå i agreements innan du klickar Ok.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vad trött jag blir på facefuck.....

Har inte och kommer ALDRIG skaffa facebook.

Varför fattar inte folk att det finns en mycket stor del utav de aktivaste internettanvändarna som utav goda skäl ALDRIG kommer skapa Facebook?

Tom denna sidan _FZ_ skapar tävlingar och skit man bara kan nå med Facefuck.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Ni ska trycka på "Gilla" knappen uppe i högra hörnet, och inte på "Like" som är i mitten av skärmen.


signatur
Medlem

Grafiken är ful som stryk (ser identisk ut med ettan) och det som gjorde ettan bra var deras känsla för detaljer och historisk kontext vilket de verkar skippa helt nu.

I senaste videon som visade "Rostov 1941" fanns i princip bara 1944 fodorn på tyskarnas sida... (+ tigern som inte kom till slagfältet förens sent 1942).

Dessutom ogillar jag starkt deras beteende att först mjölka folk att förbeställa för 500 spänn för att få beta access. Sedan mjölka samma access igen för att få likes på facebook. Inget av beteendena är OK enligt mig.

Kommer kanske tanka spelet eller köpa det när det blir rea, vi får se. CoH1 var ett av mina favoritspel genom tiderna men allt tyder på att 2:an blir katastrof.

ELF
Medlem

Man ska alltså "lajka" spelet som de sade på Nyhetsmorgon idag.....
/Facepalm


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Vad trött jag blir på facefuck.....

Har inte och kommer ALDRIG skaffa facebook.

Varför fattar inte folk att det finns en mycket stor del utav de aktivaste internettanvändarna som utav goda skäl ALDRIG kommer skapa Facebook?

Tom denna sidan _FZ_ skapar tävlingar och skit man bara kan nå med Facefuck.

Håller med, facebook är bara massa reklam och bullshit. Ett medium som alla ska tjäna pengar på med massa fulknep bara. "Allt på facebook är fake"

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Keno:

Du satte själv tonen. Om något är det du som inte uppför dig som "folk".

Men vem fan vill uppföra sig som folk, egentligen?

Exakt hur menar du nu?

Jag gick inte till personangrepp och bad någon hålla käft. Jag sade vad jag tyckte om Facebook, en åsikt som delas utav många och fick till svars att jag (personangrepp) skulle hålla käften.

Det min vän, är 2 helt olika saker.

Man kan säga vad man tycker om facebook utan att använda fuck,

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Konfucius:

Vad trött jag blir på facefuck.....

Har inte och kommer ALDRIG skaffa facebook.

Varför fattar inte folk att det finns en mycket stor del utav de aktivaste internettanvändarna som utav goda skäl ALDRIG kommer skapa Facebook?

Tom denna sidan _FZ_ skapar tävlingar och skit man bara kan nå med Facefuck.

Nähä? Håll käft då och vänta på fullversionen.

OnT:
Jag hatar byggsystemet dom har lagt, det är ju en nergradering från ettan ju :/
Och även att alla trupper kommer in utanför kartan nu, så byggnaderna är bara där, men inget spawnas där

Att trupper kommer utifrån kartan känns som ett steg i rätt riktning. Det är ju knappast portaler man bygger, om du förstår vad jag menar.

Fast i ettan byggde man en barrack där trupperna tränades och en Tank Depot där man kunde se att det svetsades på en Sherman.

Medlem

"Du har en ful frisyr"
Personagrepp.

"Håll käft då"
Otrevlig tillsägelse.

Skillnaden är _enorm_.

Jag håller helt med dig om Facebook, det är farlig skit. Men du satte tonen genom ditt språkbruk. Och helt ärligt, Totte har en poäng i att om du inte gillar facebook, använd det inte.

Medlem

Så jäkla svårt är det inte att skaffa fb för saker som dessa xd

Medlem

Jag är mest grinig på att jag precis köpte spelet för att komma in i betan...

Inaktiv

Och vi som har en pre-order i princip från dagen när det först gick att köpa det? Detta via Steam, innan utvecklarna konkade...?

Medlem

Bleh. Är väl okej att "gilla" det på facebook, men för att få en nyckel är man tvungen att installera en app och dela med sig av ännu mer info. Då blir det bojkott!

Medlem

Vad är det för snack som pågår? :S

Jag bara tryckte på gilla, uppdaterade sidan så hade jag koden där sen, ingen app eller så installerades alls.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vad är det för snack som pågår? :S

Jag bara tryckte på gilla, uppdaterade sidan så hade jag koden där sen, ingen app eller så installerades alls.

Fungerade inte så för mig iaf. Gillade, och då fick jag upp en rad med bara "XXXX-XXXX-XXXX", och för att "avslöja koden" var jag tvungen att ta allt ytterligare ett steg, vilket jag tvärvägrar.

Inaktiv

Jag gillade sidan, fick min nyckel, för att sedan illa kvickt sluta gilla den. 8)

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av totte1015:

Vad är det för snack som pågår? :S

Jag bara tryckte på gilla, uppdaterade sidan så hade jag koden där sen, ingen app eller så installerades alls.

Fungerade inte så för mig iaf. Gillade, och då fick jag upp en rad med bara "XXXX-XXXX-XXXX", och för att "avslöja koden" var jag tvungen att ta allt ytterligare ett steg, vilket jag tvärvägrar.

Weiiiird... Det behövde inte jag iallafall. Fast det kanske har ändrats, gjorde detta tidigare idag

Medlem

Funkade klockrent. Tack som fan!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Processen för att få en nyckel tog 30 sekunder. Inklusive att "unlika" och ta bort det den ville dela med sig.

Om folk inte gillar facebook så skit i det då. Och håll er spya för er själva. Bara för att ni inte gillar processen på hur man får tag på en nyckel.

Jag kommer iaf. att njuta av detta spelet i veckan

Skrivet av Konfucius:

Vad trött jag blir på facefuck.....

Har inte och kommer ALDRIG skaffa facebook.

Varför fattar inte folk att det finns en mycket stor del utav de aktivaste internettanvändarna som utav goda skäl ALDRIG kommer skapa Facebook?

Tom denna sidan _FZ_ skapar tävlingar och skit man bara kan nå med Facefuck.

Facebook är ett bra vertyg att nå ut till en publik; det är DÄRFÖR. Jag gjorde en företagssida åt en vän på Facebook, och han fick massa kunder pga. dom uppmärksammade sidan.

Och djävla skitunge? Undrar vem som är skitungen här med ditt uttryck Facefuck.

Det underbara med personer som dig, är att ni spyr ut avsky, men säger inte varför ni har sådan avsky. Så säg mig, rabbla upp saker varför du avskyr "Facefuck" så pass mycket så att vi här på FZ kan ta dig kanske lite mer seriös

Medlem

Hm, någon annan som har problemet att båda linkarna tar en till sin Facebook home page?

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Vad trött jag blir på facefuck.....

Har inte och kommer ALDRIG skaffa facebook.

Varför fattar inte folk att det finns en mycket stor del utav de aktivaste internettanvändarna som utav goda skäl ALDRIG kommer skapa Facebook?

Tom denna sidan _FZ_ skapar tävlingar och skit man bara kan nå med Facefuck.

Slipp, det är ingen som tvingar dig att få en gratis betanyckel. Om du ändå måste ha en kan du förhandsboka och få en den vägen. Förbannat gnäll när det i slutändan är ett väldigt fritt val, och det gäller något som i högsta grad är tämligen långt ifrån livsviktigt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Segas:

Och vi som har en pre-order i princip från dagen när det först gick att köpa det? Detta via Steam, innan utvecklarna konkade...?

then move along nothing to see here.

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Vad trött jag blir på facefuck.....

Men skapa ett sånt flumkonto bara så du kan gå med i sånt här mest för sakens skull. Du behöver ju inte göra en riktigt profil. Döp den till facefuck vettja.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

k3m
Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Keno:

Du satte själv tonen. Om något är det du som inte uppför dig som "folk".

Men vem fan vill uppföra sig som folk, egentligen?

Exakt hur menar du nu?

Jag gick inte till personangrepp och bad någon hålla käft. Jag sade vad jag tyckte om Facebook, en åsikt som delas utav många och fick till svars att jag (personangrepp) skulle hålla käften.

Det min vän, är 2 helt olika saker.

Man kan säga vad man tycker om facebook utan att använda fuck,

Man får uttrycka sig som man vill. Sverige är ett fritt land. Vill nån säga fuck, fuck, fuck så låt de. Utan att hoppa på de.

k3m
Medlem
Skrivet av WulffX03:

Processen för att få en nyckel tog 30 sekunder. Inklusive att "unlika" och ta bort det den ville dela med sig.

Om folk inte gillar facebook så skit i det då. Och håll er spya för er själva. Bara för att ni inte gillar processen på hur man får tag på en nyckel.

Jag kommer iaf. att njuta av detta spelet i veckan

Skrivet av Konfucius:

Vad trött jag blir på facefuck.....

Har inte och kommer ALDRIG skaffa facebook.

Varför fattar inte folk att det finns en mycket stor del utav de aktivaste internettanvändarna som utav goda skäl ALDRIG kommer skapa Facebook?

Tom denna sidan _FZ_ skapar tävlingar och skit man bara kan nå med Facefuck.

Facebook är ett bra vertyg att nå ut till en publik; det är DÄRFÖR. Jag gjorde en företagssida åt en vän på Facebook, och han fick massa kunder pga. dom uppmärksammade sidan.

Och djävla skitunge? Undrar vem som är skitungen här med ditt uttryck Facefuck.

Det underbara med personer som dig, är att ni spyr ut avsky, men säger inte varför ni har sådan avsky. Så säg mig, rabbla upp saker varför du avskyr "Facefuck" så pass mycket så att vi här på FZ kan ta dig kanske lite mer seriös

Jag kan säga varför det med gott samvete kallas facefuck. Men jag ska inte säga det. För de som inte ser att det är facefuck från början brukar inte se det sen heller.

12
Skriv svar