The Elder Scrolls Online - Vi säger hej till en Ogrim

Robot
The Elder Scrolls Online - Vi säger hej till en Ogrim

Bethesda har släppt en trailer som visar en Ogrim. Kanske känner fansen av serien igen den.


Medlem
The Elder Scrolls Online - Vi säger hej till en Ogrim

Hej Ogrim, kul att ses.

Medlem

Ser bra ut - och japp, jag har sett den 20 minuter långa videon som cirkulerar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Medlem

Jag tycker att vissa bilder och filmer ser bra ut men när man såg den där 20 minuter långa videon så kände man bara WTF? Hur som helst påminner denna karaktär om en blandning av den första modellen ogre och troll i EverQuest vilket jag gillar som en den gamla EQ-spelaren jag är.

Skribent

Hej Ogrim!


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag är väldigt tveksam till detta spel. Vissa videos ser riktigt bra ut och andra riktigt B-aktiga.

Det var samma sak med Age of Conan egentligen. Testade betan och tyckte att det såg helt jävla bedrövligt ut men när spelet väl kom så gillade man det starkt.

Förhoppningsvis så är det samma sak här.

Medlem

Säg hej till en äkta Ogrim, ingen onlineplacebo.

Edit: Inte det då tar vi länk istället: http://silveratowolf.deviantart.com/art/Morrowind-Ogrim-13843...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Fick nästan krupp då jag läste "The Elder Scrolls Online - Vi säger hej till Origin"


signatur

no remorse

Medlem
Skrivet av Kvadruppelmas:

Fick nästan krupp då jag läste "The Elder Scrolls Online - Vi säger hej till Origin"

Åh herregud, det måste ha känts jäkligt obehagligt


signatur

Game long and prosper

Medlem

hehe läste fel med, läste "Eve-Online - Vi säger hej till Ogrim"

Medlem
Skrivet av 4Life:

Jag tycker att vissa bilder och filmer ser bra ut men när man såg den där 20 minuter långa videon så kände man bara WTF? Hur som helst påminner denna karaktär om en blandning av den första modellen ogre och troll i EverQuest vilket jag gillar som en den gamla EQ-spelaren jag är.

Det finns ingen info om den videon som läckt.. Det kan ha varit en meeega tidig build på betan. Eller till och med tillbaka då dom internt testade spelet. Eller så håller dom helt enkelt nere grafiken och effekter under tidig beta. (Säger bara saker det kan vara, tycker själv inte spelet är så lockande)

Medlem

Och vi säger hej då till detta spelet..

Medlem

För mig är TESO redan borträknat. När jag såg det absolut första gameplayet, gick det i botten(vilket var förväntat). Finns inte chans i hel*etet att jag går på ännu en av så många mainstream mmo-clones som skulle kunna vart en moddad motor från Rift, Guild Wars 2, eller swtor.

"Ultra super Unique combat system with Mega Formula One Unique quest system", MY ASS!

För närvarande ska ESO vara så sjukt unikt att det inte ens Secret Service hittar spelet innan jag försöker köpa det vid släppet...

Edit: Stavfel

Medlem

Detta ser mycket bättre ut än det läckta 20 minuterna iaf.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Inväntar FZ recencion, det är allt jag har att säga.

Medlem

Själv tycker jag att det är fel att bedöma spelet innan man har testat det, tror att spelet kan va jävligt roligt ett mmo med oblivion känsla låter ju underbart!

Avstängd
Skrivet av Sviskon:

Och vi säger hej då till detta spelet..

Så du säger hejdå för dom visar en ogrim? I såna fall måste jag skratta åt dig.

Medlem

påminner om en Disney karaktär


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

På gott och ont var det kanske bra med läckan, det var lite ofrivillig feedback på hur spelet skulle mottas i nuläget och kanske får dem att anstränga sig mer.

Medlem

Ingen piercing - ingen äkta Ogrim


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

http://silveratowolf.deviantart.com/art/Morrowind-Ogrim-13843...

Säg hej till en äkta Ogrim, ingen onlineplacebo.

Edit: Inte det då tar vi länk istället: http://silveratowolf.deviantart.com/art/Morrowind-Ogrim-13843...

SÅ ska de se ut! hur kan man ändra så mycket? detta spelet är helt makalöst, på fel sätt...jag läser hellre en elder scroll än att spela detta. Fruktansvärt.

Hade de kallat spelet för något annat och inte blandat in elder scrolls så hade det kanske varit ett ok spel. Men nu blir man bara arg och det påverkar upplevelsen och gör att man dömer det på förhand.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det är ju vättekungen i The Hobbit! Hoppas de små sekreterarna i linbanestolar kommer med också.

Medlem
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Sviskon:

Och vi säger hej då till detta spelet..

Så du säger hejdå för dom visar en ogrim? I såna fall måste jag skratta åt dig.

Nej, efter 20 minuter från 2004 säger jag det..

Avstängd
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Sviskon:

Och vi säger hej då till detta spelet..

Så du säger hejdå för dom visar en ogrim? I såna fall måste jag skratta åt dig.

Nej, efter 20 minuter från 2004 säger jag det..

Det är ju inte sagt något om att spelet ser ut så här nu, utan att det bara var en läckt video från ett gameplay. Sedan sitter allt i grafiken?

Medlem
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Sviskon:

Och vi säger hej då till detta spelet..

Så du säger hejdå för dom visar en ogrim? I såna fall måste jag skratta åt dig.

Nej, efter 20 minuter från 2004 säger jag det..

Det är ju inte sagt något om att spelet ser ut så här nu, utan att det bara var en läckt video från ett gameplay. Sedan sitter allt i grafiken?

Nej allt sitter inte i grafiken, tro mig.. jag spelar fortfarande Quakeworld.
Det jag menar är mer att det såg stelt och tråkigt ut.. Samma gamla quest upplägg. Döda X antal råttor, samla X antal saker etc etc..

Medlem

Då var det dags att posta detta igen.

Bara för att många tycks finna ett stort nöje i att posta en fantastiskt bedrövlig film från en spelare som spelar på låga inställningar är det inte olagligt att försöka hitta andra klipp innan man drar slutsatser om hur spelet ser ut just nu.

Känner mig snäll och hjälper alla intresserade på traven: https://www.dropbox.com/s/q55vr8gk089e2rf/PAX_orc.mp4


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Det är en sak att se, en annan att göra. Så jag väntar tills jag testat själv innan jag dömer spelet.

1
Skriv svar