Smärtsam trailer för Killzone Mercenary

Robot
Smärtsam trailer för Killzone Mercenary

Guerrilla hugger under midjan i nya trailern för det bärbara Killzone-spelet.

#killzone-mercenary-1


Medlem
Smärtsam trailer för Killzone Mercenary

Uhm....

Medlem

Lol... trailern sålde ju inte in spelet direkt.

Medlem

Hah, Gaaaaaay!

Medlem

Jävlar vad dåligt.

Medlem

Såg ut som vilken generisk shooter som helst.

Medlem
Skrivet av Securion:

Jävlar vad dåligt.

Skrivet av schmuttah:

Såg ut som vilken generisk shooter som helst.

Jag har ingen direkt erfarenhet av FPS på bärbara system men brukar de alltså se bättre ut än så här?

Medlem

För att vara PS Vita så såg grafiken riktigt imponerande ut, däremot håller jag med om att det såg lite tråkigt ut. Tycker dom ska sluta göra "konsoll" spel till Vita, och istället försöka göra spel som är anpassade för Vita (t.ex skulle God Of War vara något som skulle passa perfekt, ja fast det är ju konsoll spel det med, men FPS t.ex kan dom sluta med, det passar inte bra på Vita).


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Killzoneutvecklarna gillar brun färg ser jag

Medlem

ME WANTS THIS!!!!!!

Medlem

SÅ dom säger alltså, dags att köpa ps vita?

Medlem
Skrivet av HaZe303:

För att vara PS Vita så såg grafiken riktigt imponerande ut, däremot håller jag med om att det såg lite tråkigt ut. Tycker dom ska sluta göra "konsoll" spel till Vita, och istället försöka göra spel som är anpassade för Vita (t.ex skulle God Of War vara något som skulle passa perfekt, ja fast det är ju konsoll spel det med, men FPS t.ex kan dom sluta med, det passar inte bra på Vita).

Njae, det tycker jag ändå inte de ska sluta med Vet att folk hatade Resistance, men jag gillade det som saten. Shure, såg ut som stryk och hade stela animationer och AI, men det var inget fel i kontrollerna och vapenkänslan. Problemet är ju snarare att ingen gör ett BRA fps, istället för att konsollen i sig inte skulle klara det


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Securion:

Jävlar vad dåligt.

Skrivet av schmuttah:

Såg ut som vilken generisk shooter som helst.

Jag har ingen direkt erfarenhet av FPS på bärbara system men brukar de alltså se bättre ut än så här?

Jag kommenterade trailern, inte spelet.

1
Skriv svar