Bethesda teasar... vad?

Robot
Inaktiv
Bethesda teasar... vad?

Snälla låt det vara Fallout 4!

Medlem

Jag skulle gärna se ett nytt fallout i en ny uppgraderad grafik motor hatar fysiken i deras gamla och nuvarande motor

Medlem

Snälla låt det vara något intressant som inte är vad alla verkar tror det kommer vara även fast det står att det inte kommer vara det. (Förstår ni?)

Medlem

Bethesdas inställning till sina köpare verkar inte direkt vara så mycket bättre än den hos EA. Deras svar på varför man måste släppa DLC dag 1 för pengar var skrattretande.

Medlem

Men är det inte Wolfenstein då? Utvecklas väl av Machinegames i uppsala?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fallout DDR confirmed

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Men är det inte Wolfenstein då? Utvecklas väl av Machinegames i uppsala?

Ryktas om det.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

hoppas de ger oss något helt nytt.

Medlem

"Enligt Bethesda Softworks Pete Hines rör det sig inte om Fallout."

:/

Medlem
Skrivet av Mabec:

Fallout DDR confirmed

Fallout i östtyskland?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det jag har fått ut av stillbilder är att det är en LP skiva som spelar Johann Sebastian Bachs Air on the G-string!


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

Det är väldigt uppenbart att det har med Fallout att göra.

Alla bilderna som visas upp är referenser från Fallout.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

After announcing plans to "move on," Bethesda Softworks has begun teasing its next project, with an extremely brief teaser. The company posted a short Vine clip today, full of musical imagery and some strobe-like flashes of words on a spinning record.

The clip was tweeted earlier today (via Polygon), and contains flashes of barbed wire and various old records. They appear to be an LP by The Moonbeam Trio, and sheet music by Johann Sebastian Bach. The years for these musical pieces could go back to 1910 and 1717, respectively.

Now, the vintage music may lead you to conclude this is Fallout related, but not so. In response to a mention of Fallout, Pete Hines simply said "Guess again."

Medlem
Skrivet av Greatmalinco:

Det jag har fått ut av stillbilder är att det är en LP skiva som spelar Johann Sebastian Bachs Air on the G-string!

Bethesda gör en västerländsk adoption av The Devil on G-String? xD

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Snälla låt det vara Fallout 4!

De har redan sagt att det inte är Fallout relaterat, tyvärr. Hoppas de ljuger.

Medlem

Jag är nöjd sålänge det är ett Open World-spel i klass med The Elder Scrolls och Fallout.

Om det visar sig vara en lika stor besvikelse som när Blizzard visade upp Hearthstone sliter jag av mig håret.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Vi utgår ifrån två saker som är självklara för Bethesda när de själva gör spelen.

Open World
Single Player......

sen då?

Inaktiv

Jag hoppas de förbättrar grafiken, optimerar det OCH GÖR EN RIKTIG PC VERSION.

*host* Varför kollar alla sådär?

Medlem

Wolfenstein låter det som. Här är en analys som någon har skrapat ihop. http://www.examiner.com/article/bethesda-teaser-video-not-fal...

Medlem

Wolfenstein tror jag på.

Medlem

Amen gud, låt det vara nytt Wolfenstein och gör det i stil med Return to castle Wolfenstein, inte skräpet från 2009.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wolfgang = Österikisk

Österike = Castle Wolfensteins plats.

Bach = Tysk

Tysk = Nazisterna

Johan Bach = J.B vår kärre herre i Wolfenstein har nicket B.J

Klassisk musik.

Vinylplattor = Stenkakor = Fyllnadsmaterialet i dem är sten = Stein

Taggtråd = Barrikader = Infanterihinder

Blå färgnyans = Kall färg, Alperna, Snö

Vinylen är tidsenlig med 40 tal.

Alltså, något klassiskt, tyskt/österikiskt, äldre (i och med vinylskivan) och kyligt. Det pekar åt Wolfenstein mer än Fallout eller något annat. Jag kan ju vara helt ute och cykla också då det bara är mina spekulationer. Men jag gissar på Wolfenstein.


signatur

Nämen!

Medlem

Dessutom finns det få ställen taggtråd ser så bra ut som i Tyskland så...

Och sist jag kollade så utspelade sig Fallout på Pluto...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Greatmalinco:

Det jag har fått ut av stillbilder är att det är en LP skiva som spelar Johann Sebastian Bachs Air on the G-string!

Imponerande! Den är riktigt svår att spela på stringtrosa!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Det pekar åt Wolfenstein mer än Fallout eller något annat. Jag kan ju vara helt ute och cykla också då det bara är mina spekulationer. Men jag gissar på Wolfenstein.

Jag skulle säga att det pekar mer på Fallout än något annat, då allt i den videon refereras i Fallout.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Prolog till Fallout skulle inte vara helt otänkbart med tanke på att nukleära kriget började på 50-talet.

Medlem

Wolfenstein med Unreal 4 engine, garanterat!

Medlem

Wolfenstein! Senaste var en stor besvikelse!

Skrivet av Struggle:

Wolfgang = Österikisk

Österike = Castle Wolfensteins plats.

Bach = Tysk

Tysk = Nazisterna

Johan Bach = J.B vår kärre herre i Wolfenstein har nicket B.J

Klassisk musik.

Vinylplattor = Stenkakor = Fyllnadsmaterialet i dem är sten = Stein

Taggtråd = Barrikader = Infanterihinder

Blå färgnyans = Kall färg, Alperna, Snö

Vinylen är tidsenlig med 40 tal.

Alltså, något klassiskt, tyskt/österikiskt, äldre (i och med vinylskivan) och kyligt. Det pekar åt Wolfenstein mer än Fallout eller något annat. Jag kan ju vara helt ute och cykla också då det bara är mina spekulationer. Men jag gissar på Wolfenstein.

Svenskar håller på med nästa Wolfenstein, så det är det sannolikt inte, men kanske ett nytt IP?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar