Elite-skaparna låter dig bygga berg- och dalbanor på Wii U

Robot
Elite-skaparna låter dig bygga berg- och dalbanor på Wii U

Nej, du drömmer inte. Frontier Development utvecklar ett spel till Wii U som låter dig bygga berg- och dalbanor.

#frontier-development, #elite-dangerous, #coaster-crazy-deluxe, #nintendo


Medlem
Elite-skaparna låter dig bygga berg- och dalbanor på Wii U

ô.O


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Säkert skitkul..

..efter ha crashat in tåget i en vägg..

..i fem minuter..

...innan man går tillbaka till Battlefield

Medlem

Dynga, inte konstigt att Wii U fick skiten!


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

Gör ett nytt Rollercoater Tycoon till PC istället

zsm
Medlem
Skrivet av obitwice:

Dynga, inte konstigt att Wii U fick skiten!

Dynga? Kanske inte för barn. Är rätt säker på att min son hade uppskattat det här spelet. Dynga för dig kanske.

Medlem

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Skribent
Skrivet av Sanazin:

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Ja, jag är mot all förmodan nöjd med konsolen. Däremot är spelutbudet ett skämt, något som förhoppningsvis blir bättre.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Japp, men jag är inte nöjd med spelutbudet i dagsläget! Kanske är lite blåögd, men jag tror verkligen att det kommer komma flertalet supertitlar!

Medlem

Ja när detta är det första spelet som släpps på typ 6 månader så vet man att Nintendo misslyckats med sina relationer till tredjepartsutvecklare....

Kan inte Nintendo bara lägga ner med att skapa konsoller och istället skapa spel till Xbox 720/PS4? Alla skulle ju tjäna på det!

Medlem

Lät kul, sen såg jag bilderna

Medlem

Vore kul att kunna se klippet på en Android platta också


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Sanazin:

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Jag har lagt ner mer timmar på Lego City Undercover än vad jag gjort med t.ex. BF3. Så ja, jag är ganska nöjd. Om inte Ubisoft var såna idioter och sköt upp Rayman så hade det funnits ännu en underbar titel att lägga vantarna på, och detsamma gäller Pikmin 3 som blivit uppskjutet.

Men det är ganska nice att kunna lira gamla Wii spel från extern hårddisk i väntat på ännu fler toppenlir. Tillhör man dom som köpte PS3 när det släpptes så har man vanan inne när det gäller spelbrist.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sanazin:

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Ja, jag är mot all förmodan nöjd med konsolen. Däremot är spelutbudet ett skämt, något som förhoppningsvis blir bättre.

Är nog mest bara Monster Hunter 3 Ultimate som säljer konsolen nu. Och ja, jag vill ha WiiU för Monster Hunter...

Medlem
Skrivet av Zyndrome:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sanazin:

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Ja, jag är mot all förmodan nöjd med konsolen. Däremot är spelutbudet ett skämt, något som förhoppningsvis blir bättre.

Är nog mest bara Monster Hunter 3 Ultimate som säljer konsolen nu. Och ja, jag vill ha WiiU för Monster Hunter...

so far har zombieU helt varit värd konsolens pris faktiskt, för mig i alla fall, å super mario såklart ^^


signatur

always use the nubs for cover

Skribent
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Zyndrome:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sanazin:

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Ja, jag är mot all förmodan nöjd med konsolen. Däremot är spelutbudet ett skämt, något som förhoppningsvis blir bättre.

Är nog mest bara Monster Hunter 3 Ultimate som säljer konsolen nu. Och ja, jag vill ha WiiU för Monster Hunter...

so far har zombieU helt varit värd konsolens pris faktiskt, för mig i alla fall, å super mario såklart ^^

Zombie U och Monster Hunter 3 Ultimate har i alla fall hjälpt mig att hantera ångesten över spelutbudet. Grymma spel!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Sanazin:

Är det ärligt talat någon som är nöjd över deras köp av Wii U?

Ja, jag är mot all förmodan nöjd med konsolen. Däremot är spelutbudet ett skämt, något som förhoppningsvis blir bättre.

Jag var faktiskt nöjd med mitt Wii när jag köpte den - men där blev det samma sak...utbudet var pinsamt. Och då gick jag endå emot mina principer och laddade ner lite spel...runt 300...och vad hittade jag att spela? 1 adventure, Tetris och Monopol..det var de enda bland alla de spelen som jag faktiskt tyckte var kul. Så den åkte väck snabbt. Kanske bäst så, kändes inte rätt med piratkopior!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av siipan:

Kanske är lite blåögd, men jag tror verkligen att det kommer komma flertalet supertitlar!

Med PS4 och Xbox 720 runt hörnet? Dream on.. Wii U är död.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av siipan:

Kanske är lite blåögd, men jag tror verkligen att det kommer komma flertalet supertitlar!

Med PS4 och Xbox 720 runt hörnet? Dream on.. Wii U är död.

PS4 och Xbox 720 kommer knappast att påverka Nintendos arsenal då det är dom som står för större delen av dom bra spelen. Spelen som gör ett köp av deras konsol värt varenda krona. Står dom inte själva som utvecklare så står dom som utgivare, vilket betyder att dom finansierar utvecklingen, och det tackar inte många utvecklare nej till.

Medlem

Börjar ångra mig över Wii U nu. Vad fan händer?
De får ta och börja släppa ett par stora spel nu. Skärpning, för fan.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av siipan:

Kanske är lite blåögd, men jag tror verkligen att det kommer komma flertalet supertitlar!

Med PS4 och Xbox 720 runt hörnet? Dream on.. Wii U är död.

PS4 och Xbox 720 kommer knappast att påverka Nintendos arsenal då det är dom som står för större delen av dom bra spelen. Spelen som gör ett köp av deras konsol värt varenda krona. Står dom inte själva som utvecklare så står dom som utgivare, vilket betyder att dom finansierar utvecklingen, och det tackar inte många utvecklare nej till.

Som jag sa, dream on..

Utvecklarna är redan igång med eller ligger i startfållan för next-gen. Finns inte på kartan att Nintendo kan betala vad de, utveckarna, begär för att ersätta en next-gen produkt med ett WiiU-spel. Sony och Microsoft har redan bundit upp varenda utvecklare av någorlunda rang.
Och om nu WiiU-spelen var så bra, varför är forumen fulla med missnöjda och besvikna kunder?

WiiU var ett misstag. Släppa en ny konsoll med i princip föråldrad teknologi så här nära inpå släppet av de stora drakarnas nästa produkter kommer att kosta Nintendo. Kan man dessutom bara backa upp den med avdankade gamla spel (även om de är lite omgjorda..) så är det ett recept på total flopp.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av siipan:

Kanske är lite blåögd, men jag tror verkligen att det kommer komma flertalet supertitlar!

Med PS4 och Xbox 720 runt hörnet? Dream on.. Wii U är död.

PS4 och Xbox 720 kommer knappast att påverka Nintendos arsenal då det är dom som står för större delen av dom bra spelen. Spelen som gör ett köp av deras konsol värt varenda krona. Står dom inte själva som utvecklare så står dom som utgivare, vilket betyder att dom finansierar utvecklingen, och det tackar inte många utvecklare nej till.

Som jag sa, dream on..

Utvecklarna är redan igång med eller ligger i startfållan för next-gen. Finns inte på kartan att Nintendo kan betala vad de, utveckarna, begär för att ersätta en next-gen produkt med ett WiiU-spel. Sony och Microsoft har redan bundit upp varenda utvecklare av någorlunda rang.
Och om nu WiiU-spelen var så bra, varför är forumen fulla med missnöjda och besvikna kunder?

WiiU var ett misstag. Släppa en ny konsoll med i princip föråldrad teknologi så här nära inpå släppet av de stora drakarnas nästa produkter kommer att kosta Nintendo. Kan man dessutom bara backa upp den med avdankade gamla spel (även om de är lite omgjorda..) så är det ett recept på total flopp.

Samma sak sa man om Wii, men där har det släppts en del exklusiva tredjepartstitlar. PS3 och Xbox 360 har inte heller så många exklusiva tredjepartstitlar, utan dom flesta görs av studios som ägs av Sony eller Microsoft. Multiplattformar kommer dessutom bli vanligare på PC, och då lär man i slutändan ändå lira det mesta på PC.

1
Skriv svar