Fester Mudd: Curse of the Gold

Robot
Fester Mudd: Curse of the Gold

För ett par veckor sedan tog vi farväl av LucasArts. Studion som gett oss otalet tidlösa äventyr finns inte mer. Men Fester Mudd visar att deras arv lever vidare.

#fester-mudd-curse-of-the-gold-episode-1, #lucasarts, #prank-ltd


Medlem
Fester Mudd: Curse of the Gold

Ser riktigt kul ut, android version nu tack! Gold Rush från 1988 var det första jag tänkte på när jag såg det här, vilka minnen man har från de!

nE
Medlem

Verkar kul! Synd att Android versionen inte är ute ännu bara.

Medlem

Åh, glad överraskning! Får hoppas att det är klart till Android snart ^_^ Tycker 22kr för 2-4 timmars underhållning definitivt är värt det, även om det finns billigare eller rent av gratis alternativ som ger fler timmar. Kul att det ska komma fler episoder också!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Redaktör
Ponny

Pepp, pepp! Det här ska jag spela i helgen. Blir pc för min del!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

va fan är det bara mina ögon som reagerar konstigt, men för mig ser det ut som bruden i första bilden har en dildo hängandes ur munnen

Medlem

Porta omedelbart till Ps3 och Vita!

nE
Medlem
Skrivet av pippen1001:

va fan är det bara mina ögon som reagerar konstigt, men för mig ser det ut som bruden i första bilden har en dildo hängandes ur munnen

Haha, man ser vad man vill se?

Medlem
Skrivet av pippen1001:

va fan är det bara mina ögon som reagerar konstigt, men för mig ser det ut som bruden i första bilden har en dildo hängandes ur munnen

Tror det är en dildo som de satte dit efter att de fick amputera armen på henne.

Tycker att 22 kr för 2-4 timmar är okej. Om man räknar 400:- för valfritt PC-spel på steam som klarar kanske 20 timmar så är det lätt värt det.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Manna:
Skrivet av pippen1001:

va fan är det bara mina ögon som reagerar konstigt, men för mig ser det ut som bruden i första bilden har en dildo hängandes ur munnen

Tror det är en dildo som de satte dit efter att de fick amputera armen på henne.

Ett rätt vanligt problem, eller hur?


signatur

En Bamseponny av folket

Synd det inte är röster med ...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det är ju inte direkt så man kan hålla andan mellan släppen av sådana här spel så det blir allt till att skaffa nu när det ändå fick ett positivt omdöme och allt


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Vart hittar man detta till pc, där det inte kostar 10$?

Medlem

oj oj oj klassiskt :)!!

Medlem
Skrivet av Dain:

Vart hittar man detta till pc, där det inte kostar 10$?

60 spänn är väl inte så farligt för ett par timmars underhållning?

Medlem

På väg till android..vad sitter det i?!

dmn
Medlem

Synd bara att den här sortens spel inte suger in en lika hårt som när man var ung.

Medlem

Inget spel för mig, men kul att se att det görs något annat än det vanliga.

"En lat hillbilly som bor tillsammans med sin stora kärlek, åsnan Martha" hehe


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Finskt dessutom. Kul! De är grymma på spel.

Medlem
Skrivet av Lepr:
Skrivet av Dain:

Vart hittar man detta till pc, där det inte kostar 10$?

60 spänn är väl inte så farligt för ett par timmars underhållning?

Nej man kan tycka det, men om det kostar 22kr på ios frågar jag mej varför det kostar 60kr till pc :S
Blir nog ett köp trots det hutlösa priset ;P

Medlem
Skrivet av Manna:

Tror det är en dildo som de satte dit efter att de fick amputera armen på henne.

Alla som amputerar armen får en blå jättedildo fastsydd på tungan - som plåster på såren.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Inaktiv

Tack för en bra recension, Kerstin. Ska helt klart kolla in detta och få mig en redig dos nostalgi!


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av SToFo:

Tack för en bra recension, Kerstin. Ska helt klart kolla in detta och få mig en redig dos nostalgi!

Tack själv för att du läste den Du får gärna återkomma när du testat det!


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem

Nu finns det till Android också! Ska bli spännande att se om det är någonting att ha. Just nu verkar det också vara gratis på Play!

1
Skriv svar