Ark-jägare riskerar livet i ny film

Robot
Medlem
Ark-jägare riskerar livet i ny film

Spelar spelet sen dag 1, har dock alltid skip'at alla cutscenes.. men jag gillar nog mer att skjuta än o titta på film


signatur
Inaktiv

Spelet har sina brister, men efter hundra timmars speltid så tycker jag det har varit värt pengarna.

Till er som är intresserad, tänk på att det inte är ett MMORPG utan en sorts "MMO-Shooter" aka Borderlands. Och med det så är spelet är inte gjort för att spelas varje dag i ett år tid, utan snarare till & från medan man kollar på tv-serien.

Vid release så var det värt 6/10 men idag kommer en massiv patch som fixar saker man stört sig på. 7/10!


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Värdelöst spel, ångrar varje minut att jag köpte skiten


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Värdelöst spel, ångrar varje minut att jag köpte skiten

Rätt åt dig, gnällröv

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Javas:

Värdelöst spel, ångrar varje minut att jag köpte skiten

Rätt åt dig, gnällröv

Hörrö, 1 on 1 bara för det där


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag gillar Defiance, både serien och spelet, trots brister och buggar.
Med tanke på all skit som släppts de senaste 10 åren i MMO-träsket så är detta spel en frisk fläkt för i alla fall mig
Jag älskade Dark age of Camelot, Anarchy Online och EVE Online och all skit som släppts efter dem är enligt mig mediokert eller rent skräp.
Jag tycker varenda krona jag lagt i Defiance är värt det.
Ser fram emot mer content nu när man gjort nästan allt

Medlem

Betan räckte för att jag inte skulle ge spelet mer tid


signatur

The spiders won,t find us here.

Moderator | Testpilot

Just nu känns det inte bara värt tiden. Att bara grinda efter gear efter sådan kort tid, tråkiga fetch quests så ger jag inte spelet mer tid.

Kan ingen som gör ett MMO lir försöka bryta normen lite? Samma skit i ny stuk helatiden. Striderna får vara hur annorlunda det vill, men det är inte kul att döda massvis med NPCs som bara springer efter dig som idioter.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Just nu känns det inte bara värt tiden. Att bara grinda efter gear efter sådan kort tid, tråkiga fetch quests så ger jag inte spelet mer tid.

Kan ingen som gör ett MMO lir försöka bryta normen lite? Samma skit i ny stuk helatiden. Striderna får vara hur annorlunda det vill, men det är inte kul att döda massvis med NPCs som bara springer efter dig som idioter.

Kan hålla med dig här, det är lite trista missions med väldigt lite variation tyvärr.
Det behövs mer fantasi hos de folk som designar missionen.
Kör lite stealth-missions där inga skott får avfyras, grab `n´ run där man skall snabbt in och hämta något på tid utan att stanna och slåss eller nåt annat.
Det behövs mer content i spelet för annars kommer det att reduceras till ett dussin-mmo ganska snart.

Jag gillar fortfarande spelet och idén runt konceptet men det behövs mer för att hålla den stora massan kvar i spelet.

Medlem
Skrivet av Javas:

Värdelöst spel, ångrar varje minut att jag köpte skiten

Jag tänker precis samma sak, fast tvärtom jag

Underbart spel, älskar varje minut jag spelat sen jag köpte det. (och innan dess i alpha/beta).

1
Skriv svar