"Gilla" Company of Heroes 2 och få en betanyckel

Medlem
Skrivet av Segas:

Och vi som har en pre-order i princip från dagen när det först gick att köpa det? Detta via Steam, innan utvecklarna konkade...?

Vi har också beta access

Medlem

Verkar som att folk är onödigt arga här. Ser mer och mer negativa kommentarer här på FZ på senare tid. Detta påverkar FZ i helhet också tycker jag.

Det är ingen konst att vara otrevlig när man är anonym på internet och gömmer sig bakom en dataskärm.

Medlem
Skrivet av Bennon:

Verkar som att folk är onödigt arga här. Ser mer och mer negativa kommentarer här på FZ på senare tid. Detta påverkar FZ i helhet också tycker jag.

Det är ingen konst att vara otrevlig när man är anonym på internet och gömmer sig bakom en dataskärm.

okej

Medlem

SHUT UP AND TAKE MY INFORMATION!

Medlem

Är det bara jag som får upp facebooks startsida?

Skägg.
10 Chambers

Sådärja, 15 kommentarar raderade. Skärp er, och snälla citera folk som bär sig åt som idioter, då ryker era inlägg också.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Sådärja, 15 kommentarar raderade. Skärp er, och snälla citera folk som bär sig åt som idioter, då ryker era inlägg också.

Tack!

Antar att detta inlägget slipper ryka? Calle?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Sådärja, 15 kommentarar raderade. Skärp er, och snälla citera folk som bär sig åt som idioter, då ryker era inlägg också.

Tack!

Antar att detta inlägget slipper ryka? Calle?

Skulle ha varit ett "inte" där någonstans


signatur
12
Skriv svar