Bethesda fortsätter teasa – men vad?

Robot
Bethesda fortsätter teasa – men vad?

Bethesda har något de vill bygga upp hype inför, men vad är det och vad har brinnande solrosor med spelet att göra?

#bethesda-softworks, #fallout


Medlem
Bethesda fortsätter teasa – men vad?

Solrosor? ännu en referens till spel från Akabeisoft2! Men då hade jag föredragit the Devil on G-string

Medlem

Blommor... uh... högs tveksamt att Blaskovitch bär på sådana...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

maybe they just lost it...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Creepy.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Typhor:

Solrosor? ännu en referens till spel från Akabeisoft2! Men då hade jag föredragit the Devil on G-string

Sorry jag tvivlar att det är Himawari no shoujo.

Medlem

Ser ut som Fallout 4! Det är något man hoppas på i allfall!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Lär ju inte vara ett generiskt FPS i alla fall, lite nyfiken på det här.

Medlem

Zombie spel?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd

ett spel där man lär sig hur man tar ihjäl sin blomrabatt som effektivast sätt men ändå det roligaste.

Inaktiv

Inte fallout? Njaha, nu är det inte intressant för mig längre. Gillar inte detta sättet att teasa/marknadsföra, det påminner mig om facebook : /

Medlem

Kan folk inte läsa nyheten, det är INTE fallout, hur mycket ni än vill det så kmr de inte va fallout.

Medlem

Jag tror fortfarande att det är Fallout.

Allt i förra teasern hade referenser från Fallout. Även solrosor kan refereras till Fallout.

Det är uppenbart att det är nästa Fallout.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Typhor:

Solrosor? ännu en referens till spel från Akabeisoft2! Men då hade jag föredragit the Devil on G-string

Sorry jag tvivlar att det är Himawari no shoujo.

Givetvis är det inte det men när de ändå bestämde sig för att dra med en solros så kunde jag inte låta bli att referera xD

k3m
Medlem

Månne vad det kan vara, jag börjar bli rejält nyfiken.

Medlem
Skrivet av Eddz0r:

Kan folk inte läsa nyheten, det är INTE fallout, hur mycket ni än vill det så kmr de inte va fallout.

Det är Fallout 4.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Plants VS Mutants.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Botanica?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Postapokalyptiska fallout 4 (duh) med pimpad motor?

Medlem

Håller tummarna stenhårt!
[http://babysoftmurderhands.com/2013/04/details-lead-to-bethes...]

Medlem

Det står någon nisse i bakgrunden där som inte ser helt frisk ut.

Intressant idé om att det kan var Wolfenstein. Än mer intressant om Bethesda utvecklar ett FPS.

Medlem
Skrivet av Nomz:

Det står någon nisse i bakgrunden där som inte ser helt frisk ut.

Intressant idé om att det kan var Wolfenstein. Än mer intressant om Bethesda utvecklar ett FPS.

Man ser att han blivit hängd, så helt bra mår han nog inte.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Referens till den gamla Fallout-dängan "I don't want to set the world on fire"?

Den känslan som jag fick i alla fall. Eller är det önsketänk?

Medlem

Brinnande solrosor, en Zombie i bakgrunden......helt klart ett nytt Plants Vs Zombies!!!

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Nomz:

Det står någon nisse i bakgrunden där som inte ser helt frisk ut.

Intressant idé om att det kan var Wolfenstein. Än mer intressant om Bethesda utvecklar ett FPS.

Man ser att han blivit hängd, så helt bra mår han nog inte.

Vart ser du att han har blivit hängd?
Det påpekas ju om och om igen att det inte är Fallout 4! (visserligen tror jag ju att det är ett dåligt skämt bara och att det faktiskt är Fallout 4.)
Ska bli kul att se hur de förklarar sig sen när de avslöjat det hela


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av kaspersky23:

Brinnande solrosor, en Zombie i bakgrunder......helt klart ett nytt Plants Vs Zombies!!!

hahahaha Aswome

Medlem

Det är varken tysk eller rysk arkitektur på huset.

Detta kan vara i Amerika eller Storbritannien. Den Amerikanska arkitekturen kommer ursprungligen från England(logiskt) .

Tyskland har väldigt lite influenser från Brittiskt arkitektur.

Har hela tiden trott på ett nytt Wolfenstein men inte längre.

Det som verkligen får mig att bli fundersam är just den Österrikiska LPn som var med i första klippet...

Medlem

Eftersom det inte var Fallout 4 så skiter jag i det nu.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

fallout 4 i European commonwealth ?

Kunde dom inte gjort en ARG istället för några små filmer. :/

123
Skriv svar