Är din kropp redo för nya Zelda till 3DS?

Robot
Är din kropp redo för nya Zelda till 3DS?

Nintendo tillkännagav idag ett nytt Zelda i samma universum som A Link to the Past.

#nintendo


Medlem
Är din kropp redo för nya Zelda till 3DS?

Synd att de inte kör med samma grafiska stil som i ALTTP.

Den håller fortfarande absolut högsta klass efter så många år, det här däremot såg lite sämre ut.

Men ett nytt Zelda är ett nytt Zelda, så det lär antagligen bli av högsta kvalitet.

Medlem

Whoa, såg gaanska najs ut, synd man inte har något 3ds. Owell.

Medlem

blir nog till att skaffa sig en 3ds för detta spel.
Man kan ju inte missa ett nytt Zelda spel ^^

Medlem
Skrivet av Jozo:

Synd att de inte kör med samma grafiska stil som i ALTTP.

Den håller fortfarande absolut högsta klass efter så många år, det här däremot såg lite sämre ut.

Men ett nytt Zelda är ett nytt Zelda, så det lär antagligen bli av högsta kvalitet.

Medhåll, pixelgrafik åldras mycket bättre än dålig 3d. Spelmässigt blir det nog bra, men det borde verkligen gjorts i pixel 2d.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skribent
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Jozo:

Synd att de inte kör med samma grafiska stil som i ALTTP.

Den håller fortfarande absolut högsta klass efter så många år, det här däremot såg lite sämre ut.

Men ett nytt Zelda är ett nytt Zelda, så det lär antagligen bli av högsta kvalitet.

Medhåll, pixelgrafik åldras mycket bättre än dålig 3d. Spelmässigt blir det nog bra, men det borde verkligen gjorts i pixel 2d.

Jag är med er. Dessutom är inte 3DS särskilt kraftfull och det hade sett betydligt bättre ut i 2D med 3D-effekter.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Tycker det saknas något, oh juste.

Medlem

Håller med föregående personer om att pixelgrafik hade varit att föredra. Fast då hade ju inte den smått bizarra grafitti grejen funkat.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag är med er. Dessutom är inte 3DS särskilt kraftfull och det hade sett betydligt bättre ut i 2D med 3D-effekter.

De hade också valt 2D om det hade gått och fått vettigt 3D djup med 2D, Det gör det inte du kan visa flera lager av platta ytor men återskapar inget riktigt 3D djup.

Medlem
Skrivet av insilence:

blir nog till att skaffa sig en 3ds för detta spel.
Man kan ju inte missa ett nytt Zelda spel ^^

Då har du väll missat några redan xD

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Johan Olander:

Jag är med er. Dessutom är inte 3DS särskilt kraftfull och det hade sett betydligt bättre ut i 2D med 3D-effekter.

De hade också valt 2D om det hade gått och fått vettigt 3D djup med 2D, Det gör det inte du kan visa flera lager av platta ytor men återskapar inget riktigt 3D djup.

Jag har Maze Hunter 3D till min Sega Master System, 2D lir med samma vinkel som Zeldat och med klockren 3D effect via segas 3D brillor.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Yes då får man använda 3DSen som bara ligger och skräpar just nu.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av nisp88:

Yes då får man använda 3DSen som bara ligger och skräpar just nu.

Är du seriös ?
Finns ju hur många bra spel som helst til 3ds.
Men de är klart finns väl inte nog mycke mobil spel för din smak

Medlem

Jag har aldrig spelat ett Zelda spel i hela mitt liv. Men med tanke på att det utspelar sig i samma universum som A link to the past så lär ja få höra väldigt mycket från alla polare nu. Tydligen det bästa i serien? Givetvis smaksak men jag har fått den uppfattningen!

Medlem
Skrivet av Marackez:
Skrivet av nisp88:

Yes då får man använda 3DSen som bara ligger och skräpar just nu.

Är du seriös ?
Finns ju hur många bra spel som helst til 3ds.
Men de är klart finns väl inte nog mycke mobil spel för din smak

Smaken är som baken, det enda som har någon betydelse är vad han/hon tycker om att spela.

Medlem
Skrivet av Marackez:
Skrivet av nisp88:

Yes då får man använda 3DSen som bara ligger och skräpar just nu.

Är du seriös ?
Finns ju hur många bra spel som helst til 3ds.
Men de är klart finns väl inte nog mycke mobil spel för din smak

Haha ja ge mig Candy crush och Templerun så blir jag nöjd!!
Nej men det är mest att jag är ointresserad av handhållna konsoler. Använder bara 3dsen på resa men nu när det här Zeldaspelet kommer så kanske det får upp mitt intresse för konsolen.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Inte riktigt det Zelda spel jag hade förväntat mig till min 3DS när dom tidigare sa att dom höll på att utveckla ett nytt zelda, känns mer som en remake av a link to the past..

Trodde det skulle bli nåt i mer stil som skyward sword eller twilight princess.

Medlem

My body is reggie.

Medlem

"Link can now be a painting in the wall" :-\

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Marackez:
Skrivet av nisp88:

Yes då får man använda 3DSen som bara ligger och skräpar just nu.

Är du seriös ?
Finns ju hur många bra spel som helst til 3ds.
Men de är klart finns väl inte nog mycke mobil spel för din smak

Smaken är som baken, det enda som har någon betydelse är vad han/hon tycker om att spela.

Min 3DS ligger också och skräpar i princip. Det spelet som jag har haft mest kul med (Resident Evil: Revelations) kommer snart till konsol också så för mig är köpångesten ännu större just nu. Detta nya Zelda kanske blir något, men egentligen hoppas jag mest på mindre spel som Gunman Clive. Det var förvånansvärt riktigt roligt.. och billigt.

Moderator | Testpilot

Som många andra sagt så har min 3Ds legat och skräpat sedan i höstas då jag spelade klart Super Mario 3D Land nästan på en gång. Nu efter Luigi´s Mansion så har det börjat komma många fler vettiga spel till 3Ds.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Verkar roligt och innovativt, Count me in

1
Skriv svar