Darkfall: Unholy Wars slår upp portarna

Robot
zsm
Medlem
Darkfall: Unholy Wars slår upp portarna

Jösses vilka stela animationer...

Medlem

Kul att dom försöker sälja samma smörja igen.

Medlem

Uh okay... hur detta spelet ska klara sig blir ju intressant att se...

Medlem

Ser ut som en misslyckad klon av idag urgamla floppen Warhammer Online.

Medlem

Sheit, när Darkfall släpptes så kunde man ursäkta den stela och fula grafiken, men att återsläppa spelet igen "med en ny motor" som ser exakt lika dålig ut är ju bara ett skämt.

Medlem

Uhm dom måste ha missat releasen av detta spel med ett par år försent

Medlem

Daterat.
ArcheAge är ett bättre val om du vill ha ett sandbox mmo. Dock så har det inte släppts i Europa ännu.

Medlem
Medlem

Åh nej, dom lurade mig med orginalet..jag går inte på det här igen.

P.S ni som funderar på att skaffa spelet, gör det inte! Folk säger att det här är ÄNNU buggigare och trasigt än orginalet var vid släpp och tro mig, det var som att betala 600kr och betala månadsavgift för en knappt spelbar pre-alpha, så det här måste vara riktigt illa om det är värre


signatur

Game long and prosper

Medlem
XAM
Medlem

Det enda jag gillar med spelet är full loot pvp. Borde finnas fler sånna spel :/

Medlem

Det var dom sämsta animationerna jag sett i hela mitt liv.

Medlem
Skrivet av Javas:

Åh nej, dom lurade mig med orginalet..jag går inte på det här igen.

P.S ni som funderar på att skaffa spelet, gör det inte! Folk säger att det här är ÄNNU buggigare och trasigt än orginalet var vid släpp och tro mig, det var som att betala 600kr och betala månadsavgift för en knappt spelbar pre-alpha, så det här måste vara riktigt illa om det är värre

Hahah, du lyssnar på trolls.

Originalet var helt åt helvete buggigt. 20 gånger mer grind också.

Den här jävla trailern är ett skämt. Visar ju INGENTING av vad det här spelet är.
Aventurine har iallafall börjat lyssna lite på sin community. Istället för att göra tvärtemot liksom.


signatur

Wai

Medlem
Medlem

Trots sin fulhet och opolerade yta var originalet det enda mmo värt tiden på tio år.

Ni som gillar yta kan ju spela SW:TOR. Hörde att det var en verklig succé.

Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Trots sin fulhet och opolerade yta var originalet det enda mmo värt tiden på tio år.

Ni som gillar yta kan ju spela SW:TOR. Hörde att det var en verklig succé.

Spelet ska se snyggt ut, låta bra, och vara kul att spela. Thats all.
Det är 2013. Inte 1993.

Medlem

Det var en cool idé från början och är fortfarande. Tyvärr är det inte genomfört lika bra. Att kunna bygga egna städer, skepp, utvinna resurser ur varje sten och träd som existerar, är coola features som jag uppskattar men resten av spelet håller tyvärr inte. Låg budget och halvtaskigt genomfört med för få spelare. Synd. Om det var F2P hade man kanske kört ett tag och sett efter, men att betala 50€ och 15€/månaden är rätt sjukt, och inte är det speciellt lockande grafiskt heller vilket det verkar som att de flesta grundar sina beslut på.

Medlem

Sen tycker jag att trailern visar upp helt fel del av spelet. Det kommer ALDRIG att tävla med andra generiska MMOs. Grafik, animationer, ni har ju sagt det ovan, det är inte det som gör spelet. Helt fel marknadsföring enligt mig. Om de visar upp det som är unikt (nästan i alla fall) så kanske de skulle hitta en trogen skara spelare i alla fall.

1
Skriv svar