Sandlåda i rymden – nu kan du förboka Starbound

Medlem
Skrivet av Pawbelt:
Skrivet av Raxxa:
Skrivet av Shinjed:

Sett fram emot detta spelet sedan jag fann information om det. Behöver något nytt efter Terraria så plötsligt slutades uppdateras.

förutom att terraria ska få updates igen finns spoilers på forumet och hela köret

Ja en sista stor update, dom ville vara snälla med oss pc spelare för att det ska släppas till konsol

Updates plural

tka
Medlem
Skrivet av Pawbelt:

Will there be multiplayer?

Starbound will be fully cooperatively and competitively multiplayer, the number of players is entirely up to the server and we're working hard to ensure the server is built with server communities in mind. DON'T WORRY YOU CAN ALSO PLAY SOLO.

Najs, skönt att höra, det stod inte med när jag kopierade texten från deras FAQ så det är förmodligen fler som reagerat. Bra att veta, det är inget svar på om det går att spela på egna servrar/lokalt dock. TIlls dom själva vet hur det kommer fungera så får man väl avvakta helt enkelt.

Avstängd
Skrivet av tka:
Skrivet av Pawbelt:

Will there be multiplayer?

Starbound will be fully cooperatively and competitively multiplayer, the number of players is entirely up to the server and we're working hard to ensure the server is built with server communities in mind. DON'T WORRY YOU CAN ALSO PLAY SOLO.

Najs, skönt att höra, det stod inte med när jag kopierade texten från deras FAQ så det är förmodligen fler som reagerat. Bra att veta, det är inget svar på om det går att spela på egna servrar/lokalt dock. TIlls dom själva vet hur det kommer fungera så får man väl avvakta helt enkelt.

eller har du missat det bara, för vad jag vet har jag läst det där tidigare också.

12
Skriv svar