Lär dig allt om Mars: War Logs

Robot
Lär dig allt om Mars: War Logs

Är detta en av årets rollspelsöverraskningar? Franska Spiders berättar om sitt hjärteprojekt.

#mars-war-logs, #spiders


Medlem
Lär dig allt om Mars: War Logs

Intressant. Det är mycket dom vågar lova, får se om dom kan leverera på det.

Medlem

Fransoserna brukar leverera bra Scifi så detta blir läge att testa lite.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

verkar bli kul.

Medlem

Hoppas det håller det dom säger för då kan det bli redigt nice.

Medlem

Ännu ett exempel på varför det är så viktigt att man får skapa sin egen karaktär i rollspel.

Spelet i sig ser ju jättebra ut, men sedan tvingas man spela som någon reject från ett rockabillyband? Fail.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Medlem

Jag börjar bli riktigt trött på det 30-sekunder långa och mosaiktavle-lågupplösta RedBull-klipp man tvingas genomlida med varje klipp man kikar på för tillfället. Jag drack inte Redbull förut, och lusten ökar inte direkt för varje gång man tvingas sondmatas samma halvminutsklipp innan man får se det 1-2minuter långa klipp man var ute efter.

Jag förstår verkligen anledningen till reklamen, men det gynnar varken FZ eller annonsören när det blir sondmatning på det här sättet.

OnT: Spelet ser riktigt bra ut och är en rejäl överraskning för mig. Kul!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag vill bara påpeka en sak angående era videos.

Om ni ska tvinga mig att titta på en reklam snutt på 30sec se iallafall till att snälla byta ut eran spelare. Som det är nu är det bara att markera namnet på videon och hoppa in på youtube där jag oftast får 1080p och 5sec reklam man kan klicka bort.

Missförstå mig rätt, jag vill gärna generera relkampengar för FZ men jag vill ha bästa möjliga kvalitet på mina videos.

1
Skriv svar